İçeriğe Yönlendir

Yeni Kasa 2013 Fiesta Garanti Süresi ?


Sadık Doğan

Recommended Posts

Sadık Doğan

Arkadaşlar aracı yeni teslim aldım... garanti süresi 3 yıl, ek garantide kampanya olduğunu belirttiler... +2 yıl için 400 TL dediler... Sizce yaptırmalı mıyım??? Garanti kapsamına neler dahil olur??? Teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Ben yaptırdım bu hafta içi kapı fitilleri direksiyon mili depodan mazot kaçırması gibi sorunları garantiden yaptırıcam mesela... :) Hatta yanan kornamı bile garantiden değiştirdim... Bence yaptırın... :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sadık Doğan

Erkut bey, ek garanti kapsamında olan şeyleri ayrıca oturup konuşmak mı gerekir... Sizin anlatımınızdan onu anladım...

Yorum bağlantısı
İlker Kadılar

Ben yaptırdım bu hafta içi kapı fitilleri direksiyon mili depodan mazot kaçırması gibi sorunları garantiden yaptırıcam mesela... :) Hatta yanan kornamı bile garantiden değiştirdim... Bence yaptırın... :)

Makyajsız fiesta'da enjektör oringlerinden kaçırma sorunu+ direksiyon mili sorunu( direksiyonu çevirirken takırtama vuruntu hissi) yaşandı o sorunu helletmiş olmaları lazım..

Yorum bağlantısı
Mehmet Özkaya

Araca sağladıkları 3 yıl garantiden sonraki ek garanti süresinde bir çok parça garanti kapsamı dışında kalıyordu. Bende 3 yıla kadar zaten satarım diye yaptırmamıştım. :) umarım pişman olmam.

Yorum bağlantısı
Sadık Doğan
(düzenlendi)

İnternette gördüğüm bir şikayeti alıntı yapıyourum... Ek garantiyi yaptıracaktım fakat şimdi kararsız kalldım ne dersiniz??? arkadaşlar...

http://www.sikayetma...i-problemi.html

Ford : Ek garanti problemi

2009 senesinde istanbul’ da Gürbaşlar ford bayinden 2009 model Ford connect 1.8 combi satın aldım şuan aracın kilometresi 21000 kmde kilometredende anlaşılacağı üzere fazla kullanmadım 2011 senesinde garantisi bitti aldığım bayi ek garanti önerdi bende kabul ettim 800 tl ye 2 yıl daha garanti altına aldık yalnız bayi ek garantinin Otosan tarafından onaylanması için bir bakım yapılması gerektiğini söyledi bende yaptırdım unutmadan ben aracımın bakımlarını dışarıda yaptıran birisiyim zaten 2 sene sonunda aracın kmsi 8000 km civarında idi Ford Otosan kabul etti ve ek garantiyi başlattı diğer bir deyişle benden 800 tl yi tahsil etti. Aradan yaklaşık 2 sene geçti aracımın garantisinin bitmesine 2 hafta var araçtan bir ses geldi servise gittim turbo arızası dendi servisin garanti bölümü Otosanla irtibat kurdu gelen cevap 2009 senesinden beri PERYODİK OLARAK BAKIMLARI Ford servislerinde yapılmadığı için garanti kapsamı dışı dendi işin enteresan yanı servise bırakalı 3 gün oldu henüz Ford Otosan beni aramadı beni arayan Gürbaşlar servis müşteri hizmetleri bende servise madem 2009 senesinden buyana bu aracın periyodik bakımları burada yapılmadı ise Otosan ek garantiyi onaylarken bunu görmedi mi neden onaylayıp benim 800 TL mi aldılar dedim servis bu dedikleri Ford Otosana iletti gelen cevap o zaman %50 sini biz verelim diğerini araç sahibi versin yani anlaşılacağı üzere YERSEN LÜPEN neyse Ford Otosan büyük bir firma olabilir fakat çalışanları için aynısını söylemek zor. insanı en çok üzende muhatap alınmamak araç serviste bekliyor bu gidişle uzun süre bekleyecek gibi buradan Ford Otosandan ek garanti alacaklara ufak bir bilgi ben ömrü hayatımda böyle vurdum duymaz böyle duyarsız bir firma görmedim ufak bir bilgide servis hakkında serviste verilen hizmet yakınlık ilgi 10 üzerinden 10

Şikayet Sahibi : Cengiz S.

http://www.sikayetmatik.com/otomobil/2013/03/02/ford-otosan-ek-garanti-problemi-2-bolum.html

Ford Otosan : Ek garanti problemi 2. Bölüm

Nihayet 5. günün sonunda Ford Otosan’ dan A**** isimli bir bayan aradı ve %50 sinden fazlasını veremeyeceklerini söyledi mecburen kabul ettim turbom revize edildi serviste montajı yapıldı ve 10 günün sonunda aracımı teslim almam için Gürbaşlar servise çağrıldım arabayı çalıştırdık ve ses hala devam ediyor hiç bir değişiklik yok Ford Otosana ve Gürbaşlar servise başarılarından ve vermedikleri hizmet için talep ettikleri paradan dolayı TEŞEKKÜR ederim ,gerçekten Ford Otosanın ne kadar kaliteli bir marka olduğunu şahsen bana ispatladılar icon_sad.gif ( Bir çift sözde servis için etmeden olmaz müşteriye hizmet sadece güler yüz tatlı dille olmuyor, birazda olsa hizmet vermek lazım gerçi onlara da ustabaşları hariç kızamıyorum gerçekten ellerinden geleni yaptılar unutmadan sayın ustabaşı bir araç tamir olduktan sonra önce tecrübe edilir aracın sıkıntısı giderildi ise müşteri çağrılır

Şikayet Sahibi : Cengiz S.

tarihinde Sadık Doğan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bakımlarıını nerde yaptırmış ki? yaptırıyorum derken benzincide yağ değişmişse olmaz, bakımları tam değildi ise, garantiyi öneren bayiye ekşise idi. ses dururken , araba hazır diye müşteri çağrılmaz? çıksan da aşağıya inen merdivene benzedi bu :s

Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Makyajsız fiesta'da enjektör oringlerinden kaçırma sorunu+ direksiyon mili sorunu( direksiyonu çevirirken takırtama vuruntu hissi) yaşandı o sorunu helletmiş olmaları lazım..

Sorunlar hala devam ediyor ne yazık ki... Oringler 2. ye değişti mil 3.olucak bu gidişle... :)

Yorum bağlantısı
Sadık Doğan

Daha sonra satışının kolay olması için yaptıracağım... Teşekkürler arkadaşlar...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...