İçeriğe Yönlendir

Kutu İçi İle Açık Filtre Arasındaki Fark


Mert Çakar

Recommended Posts

Mert Çakar

Arkadaşlar malum bu araçlara uygun açık filtre kiti nede apaçice bir kit uyduramıyoruz.peki KN marka kutu içi filtreler nasıldır.kutu içi kn olarakta bizim araçlara uygun olanın kodunuda bulamadım ama yağcıma gittiğimde filtreyi değiştirecegi zaman standart fil marka filtreyi veriyor bunların kodunu bilen var mı acaba? birde seste ufakta olsa fark olur mu?performans olarak zaten bişey beklemiyorumda ses olarak azda olsa fark eder mi?

Yorum bağlantısı
Mert Çakar

"apaçice" nasıl oluyormuş merak ettim doğrusu? :)

derme çatma sağdan soldan silikon borularla uydurulan filtre :)

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Berat Erdem Aktaş

Arkadaşlar malum bu araçlara uygun açık filtre kiti nede apaçice bir kit uyduramıyoruz.peki KN marka kutu içi filtreler nasıldır.kutu içi kn olarakta bizim araçlara uygun olanın kodunuda bulamadım ama yağcıma gittiğimde filtreyi değiştirecegi zaman standart fil marka filtreyi veriyor bunların kodunu bilen var mı acaba? birde seste ufakta olsa fark olur mu?performans olarak zaten bişey beklemiyorumda ses olarak azda olsa fark eder mi?

mert başkan biz seninle çok iyi anlaşıcaz gibime geliyor :) derme çatma uydurmazsın sana çok güzel bi tavsiye verebilirim ki kendimde açık hava filtresini o şekilde kullanıyorum... maf sensörünün ordan elastik boru yardımı ile açık hava filtresini monte ediyorsun bu kdar benim kullandığım simota Karbon Charger filtre kiti ve gayette memnunum... elestik boru dediğim olayda şudurki ;)

img0018s.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Çakar

mert başkan biz seninle çok iyi anlaşıcaz gibime geliyor :) derme çatma uydurmazsın sana çok güzel bi tavsiye verebilirim ki kendimde açık hava filtresini o şekilde kullanıyorum... maf sensörünün ordan elastik boru yardımı ile açık hava filtresini monte ediyorsun bu kdar benim kullandığım simota Karbon Charger filtre kiti ve gayette memnunum... elestik boru dediğim olayda şudurki ;)

img0018s.jpg

hocam eyvallahta maf sensörünü geçtim kutunun üzerinde oksijen sensörü var onu ne yapıcaz nereye sokayım onu çözemiyorum bir türlü :)

Yorum bağlantısı
Berat Erdem Aktaş

hocam eyvallahta maf sensörünü geçtim kutunun üzerinde oksijen sensörü var onu ne yapıcaz nereye sokayım onu çözemiyorum bir türlü :)

kutunun üzerinde? peki birşey sorayım o zaman zetec s motor un filtresi ile flairlerin filtre sistemi farklımı?

Yorum bağlantısı
Mert Çakar

kutunun üzerinde? peki birşey sorayım o zaman zetec s motor un filtresi ile flairlerin filtre sistemi farklımı?

onu bilmiyorum farklı degil diye biliyorum ama benim maf sensorunun ucu kutuya baglanıyor kutunun üzerindede oksijen sensörü var

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
(düzenlendi)

hocam eyvallahta maf sensörünü geçtim kutunun üzerinde oksijen sensörü var onu ne yapıcaz nereye sokayım onu çözemiyorum bir türlü :)

 

Resim var mı ? Gerekirse boru yaptırılır. Mesela benim Turbo büyüttüğümde uyguladığım sistem aracın orjinal ürününü ve sensör kılıflarını kullanabilirsin duruma göre

 

 

1372027491386.jpg

tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Çakar

Resim var mı ? Gerekirse boru yaptırılır. Mesela benim Turbo büyüttüğümde uyguladığım sistem aracın orjinal ürününü ve sensör kılıflarını kullanabilirsin duruma göre

 

 

1372027491386.jpg

valla abi istanbuldaki imkanlara yemin ediyorum imreniyorum :) :)

ixyv.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
Süha abi motor birebir bu benim motor pis oldugu için bunu koyim dedim :)
Yorum bağlantısı
Mert Çakar

sadece sensör bu mu ?

 

1372028349216.jpg

aynen abi sıkıntım o sadece :s

bide kutunun ucunda var ama oraya aparatla direk halledebilirim ucunada o işaretledigin zımbırtıyı nereye ne yapıcam bilemedim :s

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

arabanın onu ölçmesi lazım maf gibi duruyor. Oksijen sensörü egzoz üzerinde durur diğer adı da hego ;) Fakat sendeki durum kazan içindeki basıncın etkilenmesi ile hesaplandı ise maf parametreleri düz boru yapınca sıkıntı olabilir. K%N nin sitesinden aracın için " air intake kit" var mı ona bakmalısın ;)

Yorum bağlantısı
Mert Çakar

arabanın onu ölçmesi lazım maf gibi duruyor. Oksijen sensörü egzoz üzerinde durur diğer adı da hego ;) Fakat sendeki durum kazan içindeki basıncın etkilenmesi ile hesaplandı ise maf parametreleri düz boru yapınca sıkıntı olabilir. K%N nin sitesinden aracın için " air intake kit" var mı ona bakmalısın ;)

abi yok ya en azından ben çözemedim yani marka model giriyorum birşeyler çıkıyor ama sitesinde benim araca hiç uycukmıs gibi gelmiyor :) dedigin gibi kutunun içindeki olayı ayarlıyor galiba boru üzerine koyarsamda rölenti sensöründe sıkıntı yapıyormus acısını filan iyi ayarlamak lazımmıs galiba :s

Yorum bağlantısı
Mert Çakar

Süha abicim valla çok sagol sitesinde uygulamaları oldugunu bilmiyordum ya valla o çok iyi oldu :) peki abi az çok biliyorsundur türkiyede temini yok ebaydanda en azından böyle ürünlere pek güvenmiyorum türkiyede kimden nerden temin edebilirim yada sitesinden temin edilir mi :s

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Süha abicim valla çok sagol sitesinde uygulamaları oldugunu bilmiyordum ya valla o çok iyi oldu :) peki abi az çok biliyorsundur türkiyede temini yok ebaydanda en azından böyle ürünlere pek güvenmiyorum türkiyede kimden nerden temin edebilirim yada sitesinden temin edilir mi :s

 

Bence iyicene bir bak kesin budur demek zor bu işlerde modifiye işe sıkıntılıdır ;) Ben ebaydan almıştım zamanında malesef ülkemizde kim bakıyor bu işlere bilemiyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Çakar

Bence iyicene bir bak kesin budur demek zor bu işlerde modifiye işe sıkıntılıdır ;) Ben ebaydan almıştım zamanında malesef ülkemizde kim bakıyor bu işlere bilemiyorum

kod doru sanırsam abi ebaydanda baktım puma fiesta ka için filan yazıyor herhalde en mantıklısı ebaydan almak :)ilgin alakan için teşekkür ettim süha abi :)

Yorum bağlantısı
Serdar Canyurt

mert başkan biz seninle çok iyi anlaşıcaz gibime geliyor :) derme çatma uydurmazsın sana çok güzel bi tavsiye verebilirim ki kendimde açık hava filtresini o şekilde kullanıyorum... maf sensörünün ordan elastik boru yardımı ile açık hava filtresini monte ediyorsun bu kdar benim kullandığım simota Karbon Charger filtre kiti ve gayette memnunum... elestik boru dediğim olayda şudurki ;)

img0018s.jpg

yakaladımmm maf sensörünün ordan diye yazmışsınız günlerdir konumda maf sensörünün yerini sorup duruyorum kimsecikler cevap vermedi kardeşim sen bari göster şu sensörün yerini de temizliyim şu meredi aracın teklemesi ondan kaynaklanıyorsa düzelsin.

Yorum bağlantısı
Mert Çakar

yakaladımmm maf sensörünün ordan diye yazmışsınız günlerdir konumda maf sensörünün yerini sorup duruyorum kimsecikler cevap vermedi kardeşim sen bari göster şu sensörün yerini de temizliyim şu meredi aracın teklemesi ondan kaynaklanıyorsa düzelsin.

maf sensörü filtrenin kutusuna gelmeden önceki yer diye biliyorum resimlere dikkatli bakarsanız bogaz kelebekten gelen borunun ucundaki yer

Yorum bağlantısı
Serdar Canyurt

maf sensörü filtrenin kutusuna gelmeden önceki yer diye biliyorum resimlere dikkatli bakarsanız bogaz kelebekten gelen borunun ucundaki yer

sana zahmet resim üstünde gösterirmisin hocam filtre yerlerini bilmiyorum ben 

Yorum bağlantısı
Mustafa AKTÜRK

Ben şöyle bir sistem yaptım orijinal hava filtresinin kutunun önündeki vidaları söktüm filtrenin ucunu iki kutunun arasında sıkıştırdım içerisine bir şey girmesi de engelli yine de ön taraflarına kauçuk tarzında parça yerleştirilebilir

 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/234581-fiesta-acik-hava-filtresi-denemesi/ burda en alttaki cevapta sesi var

Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Gökhan Tongay

Bende 2001 var bende filtre kullanıyorum

1. cok fazla yakıt harcamasına sebeb oluyor. zaten arabam lpg sız en az 350 500 arası yakıyor km de . filtre takılınca bassanda basmasanda bukadardan bıraz fazla yakıt harcıyor. 

2. Filtre sesını duymak ıcın sureklı gazladıgından ıster ıstemez frenlere debriyaja yakıta ve motora zarar verıyorsun lastıklerınde cabası.

3. alıcak oldugun fıltre onemlı marka olarak seste cok etkı yapıcagını dusunmuyorum onemlı olan işlevi. bir oncekı fıltrem acık fıltreydı fıltrenın etrafında koruyucu kapak yoktu. 3bin devırden sonra ses normal gaza basmalarda cıkmaya baslıyordu. sımdıkı fıltremın etrafında koruyucu kapak var hemen hemen 2bın devırde ses vermeye baslıyor duzgun hızlanmalarda. bır oncekı fıltremde polıslerı atlatabılırken bu fıltremde basıma gelmedı henuz ama sanırım cezayı yerım :)

 

benımkı duz plastık boru ıle sol farın arkasına sarkıtılmıs sekılde duruyor

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...