Orçun İnce 11 Temmuz 2013 Paylaş 11 Temmuz 2013 Dergi işimden dolayı 1 hafta bendeydi bu yeni merso. 1.6 litrelik turbo motora sahip ünite çok cansız diyebilirim. yakıt olarak ise tam bir fiyasko. uzun yolda 7 litreler mümkün ama trafik biraz tıkansa litre alıp başını gidiyor. ayrıca eco modunda gaz inanılmaz tepkisiz, tehlike arz edebiliyor. sonuç olarak beğenilmedi ama yeni 3.20i inanılmaz güzeldi. evet belki rakip değiller ama, hızlanma olsun yakıt olsun 3.20d almak tamamiyle saçmalık olmuş bu motorun yanında. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Temmuz 2013 Paylaş 11 Temmuz 2013 Fabrika çıkış 160hp, fabrika çıkış 1.6, fabrika çıkış DOHC 16v atmosferik hem de yaşı senden büyük abiCancagizim onu demiyorum, vtec lerde anadan doğma 160 ps veriyor. Mercedes eğer aşırı besleme olmadan yaptıysa bir ilk olacaktı mercedes için. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Temmuz 2013 Paylaş 11 Temmuz 2013 Konumuz mercedes ve motoru. Motor tarihi değil 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 (düzenlendi) Motor tarihi önemli değilde, siz şu alete bakın yaa, g63 den sonra bir tanede bundan lazım bana http://www.youtube.com/watch?v=LdtVN_eRN9Q Motor bu, sese bak beee 23 Temmuz 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 Dergi işimden dolayı 1 hafta bendeydi bu yeni merso. 1.6 litrelik turbo motora sahip ünite çok cansız diyebilirim. yakıt olarak ise tam bir fiyasko. uzun yolda 7 litreler mümkün ama trafik biraz tıkansa litre alıp başını gidiyor. ayrıca eco modunda gaz inanılmaz tepkisiz, tehlike arz edebiliyor. sonuç olarak beğenilmedi ama yeni 3.20i inanılmaz güzeldi. evet belki rakip değiller ama, hızlanma olsun yakıt olsun 3.20d almak tamamiyle saçmalık olmuş bu motorun yanında. hangi beklentilerle sürdünüz ki o arabayı. yani sıkıştırırken az yakmasını mı beklediniz uzun yolda hangi hızda denediniz ki 7 litreden söz ettiniz. gaz pedalının tepkisizliği nasıl tehlike arz ediyor. ilginç. bayiye düşünce bende bakayım murat 124 tadında yorumlar da sizinkiler Yorum bağlantısı
Misafir 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 (düzenlendi) Eco modun içeriği zaten,gaz tepkisini öldürmektir. ani hızlanmalar yapamasınızki... 23 Temmuz 2013 tarihinde Hakan Kurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 euro6 normlarını karşılıyormuş yani A sınıfına yakın tüketim değerleri var demek oluyor. yakıtı nasıl abartılı olabilir ki Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 bence çok uygun bir araç. ama bu sayede ötv olayı bitecektir. yani kanun değiştirirler. 2 üstü araç kalmadı. bmw 1.6 mers 1.6 passa 1.4 hond 1.6 volv s60 1.6 tigu 1.4 kaşg 1.5,6 latitud 1.5,6 mondeo 1.6 olay bitmiştir. yeni ötv kanunu yakındır. Dergi işimden dolayı 1 hafta bendeydi bu yeni merso. 1.6 litrelik turbo motora sahip ünite çok cansız diyebilirim. yakıt olarak ise tam bir fiyasko. uzun yolda 7 litreler mümkün ama trafik biraz tıkansa litre alıp başını gidiyor. ayrıca eco modunda gaz inanılmaz tepkisiz, tehlike arz edebiliyor. sonuç olarak beğenilmedi ama yeni 3.20i inanılmaz güzeldi. evet belki rakip değiller ama, hızlanma olsun yakıt olsun 3.20d almak tamamiyle saçmalık olmuş bu motorun yanında. yarış eğitmenlerinin bu araçla ne işi var yorumlar geçersiz 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 beygir usulü vergi sistemi gelmeli zaten. avrupada vergisi az olsun diye 2.0 75psmi 90 mi mkIII mondeo vardı s60 d2 ile volvo bence çok iyi yaptı. makam aracının uçmasına gerek yok heleki şehir içi trafiğinde Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 beygir başına olsa daha mantıklı ,evet. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 ayrıca 1.6 T motor E serisinde söylenene göre 250nm tork 1500dd den 4000dd ye kadar geniş sayılabilecek ve düşük devirde hazır şekilde hizmete sunulmuş. Turbo arabalarda nerdeyse rolanti devirene yakın devirden itibaren sabit tork olunca bi miktar çekiş hissizliği oluyor gibi geldi bana. en basiti 1.6 ecoboost focusta. yani araç çok stabil hızlandığı için o tork patlamasını bekleyene sanki araç gitmiyormuş hissi uyandırabiliyor. Hangi ülkelerde motor gücüne göre vergi alınıyor? Bizim akraba Almanya için motor hacmine göre ama biraz karışık dedi. alamanda da var diye biliyorum motor gücüne göre vergilendirme. belki motor hacimleri arasında motor gücüne göre kademe vardır. yani 2.0 90 ps ile 190 ps i bir tutmuyordur. ayrıca mercedes niye e200cdi getirmedi yıllardır onu da çözemedim. vergi diliminden yararlanma şansı varken 2.2 motora diretmek ilginç belki hedef kitledeki imaj kaygısındandır. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 gaza tepki , atmosferik kadar çabuk olamıyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 gaza tepki , atmosferik kadar çabuk olamıyor. o iş atmosferik yada turbo olmasından çok ecünün tps yada elektronik gaz pedalı ünitesine olan tepkisinden. en basiti benim yaşadığım makyajsız kasa focus I deki ecü ile makyajlı kasadaki ecünün euro norm farkından kaynaklanan tepki farkı. aracın tüm mekanik aksamı aynı birinde 96 normlarına göre birinde 2000 normlarına göre ecü kullanmışlar. fabrikasyon teknik veriler bile aynı motorların ama 96 normu olan daha iyi tepkiler veriyor. çünkü egsoz emisyon kısıtlaması daha düşük bu mercedeste adamlar euro6 ya uygun normları karşılamış elbette gaz tepkilerinde öyle aşırı şeyler beklememek lazım. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 turbo kendine gelene kadar , zaman kaybı oluyor ister istemez, tsi lerde süre kısalmış epey. 1.2 tsi kullandım dün, güzel geldi. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 detaylarda farklar vardır. Piston, subap vs. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 turbo kendine gelene kadar , zaman kaybı oluyor ister istemez, tsi lerde süre kısalmış epey. 1.2 tsi kullandım dün, güzel geldi. abi 1400dd den itibaren tork sabit. o turbo lag eski nesillerde var varsa. 1.8 tfsi 120hplik A4 mesela 160lığın birebir aynısı motor olarak evet arkadaş demişti banada 120 ps diye 1.4 dür len o demiştim gülmüştüm adamlar değişik cc dert değil fındıktan çeviz çıkarırız diyolar cevizden fındık alaman kafası detaylarda farklar vardır. Piston, subap vs. evet dayanım farkı oluyor genelde. tabi bizde veririz çipi açarız arabayı geyiği o kadar sallamıyor. nasılsa 100 bini gören en baba motor bizim için hoşaf. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 maks torklar biliyorsun tam gazdaki veriler. Normal gazdan ,tam gaza ne kadar sürede toparladığını bilmiyoruz. Ama sonuç olarak düşük devirde yüksek tork büyük avantaj. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 overboost başka bir olay. Bir yazılım 120 hpden hoop 220 hpye Güzel şeyler bunlar. Birde Alamanlar motoru farklı kullanmıyor mesela tdi 90hp-105 hp tamamen aynı motorlar tosbağda da tsi için blok içi farklar var diye duymuştum. da tdci için misal blok aynı olasada parçalar çok alakasız olabiliyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 overboost demiyorum. Şimdi sen tdi ile 1500 devirde yürüyorsun tork o an kaç 250nm mi? değil. 100nm ancakdır. Tam gaz verdin kaç saniyede 250nm e çıktı, bu süre önemli. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 motor yüke bindiğinde devire göre o anki olması gereken tork oluşur. gaz pedalına tam basma ile alakası farklı. çünkü o deviri koruması için gereken torku sağlayamak zorunda. Yorum bağlantısı
Orçun İnce 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 (düzenlendi) hangi beklentilerle sürdünüz ki o arabayı. yani sıkıştırırken az yakmasını mı beklediniz uzun yolda hangi hızda denediniz ki 7 litreden söz ettiniz. gaz pedalının tepkisizliği nasıl tehlike arz ediyor. ilginç. bayiye düşünce bende bakayım murat 124 tadında yorumlar da sizinkiler Deneme şansın olursa Mustafa anlarsın demek istediğimi. Rakipleri 1.6 litreden 170-180 ps çıkarırken bunun gücü zaten 156 beygir yani düşük. Kiloya orantılarsakta zaten güçsüz kaldığını anlarsın. kilogram (boş) - 1645 156 beygir, 250 Nm tork 0-100 - 9,6 saniye ton başına beygir - 97.5 ortalama litre - 6,6 (test verisi) gazlamadan eco modda, bazen trafik bazen akıcı şekilde geçen 700 km sonucu bizim verimiz 8.2 litre. bilmem anlatabildim mi bence çok uygun bir araç. ama bu sayede ötv olayı bitecektir. yani kanun değiştirirler. 2 üstü araç kalmadı. bmw 1.6 mers 1.6 passa 1.4 hond 1.6 volv s60 1.6 tigu 1.4 kaşg 1.5,6 latitud 1.5,6 mondeo 1.6 olay bitmiştir. yeni ötv kanunu yakındır. yarış eğitmenlerinin bu araçla ne işi var yorumlar geçersiz abi dergi işini bırakayım mı senin için Aynı durum BMW içinde geçerli. Yeni 1.16i ile 1.18i arasında sadece DP ve yazılım farkı var. 1.000tl'ye otomobil direk 1.18 olabiliyor. Bunlar hep emisyon ve satış stratejisi olayları. 23 Temmuz 2013 tarihinde Orçun İnce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 en yakın cla kullandım cla200 aynı ünite ondada var. tabi onun ağırlığı daha az olsada aynı ünite onu tatminkar kılıyordu. kasasına göre beklentiyi düşürmek zaten gerek e serisinde. ki yine aynı ünitenin ilk versiyonu c serisinde de kullanılıyor kaç zamandır. ondada çok fazla hayal kırıklığı yaşayanı biliyorum. beklentiler testlerde çok fazla fark yaratabiliyor. tarihinde belki ilk 180 badgeli E serisi olacak bu araç. bi kaç nesil önceki E200 136 ps ile yan yana getirip test edilse o zaman performans adına çok fazla hakkını yememk gerektiği görülür diye düşünüyorum. mercedes performans adına büyük beklenti olmasın diye 180 yazıyor yoksa yeni nesil E200 diye de satabilirdi. yani test yazacaksan yinede çok fazla hakkını yeme derim. sen öyle demişsinki ben onu dergide okusam tofaş muamelesi yapmış derdim Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 motor yüke bindiğinde devire göre o anki olması gereken tork oluşur. gaz pedalına tam basma ile alakası farklı. çünkü o deviri koruması için gereken torku sağlayamak zorunda. yanlış düşünüyorsun, tork döndürme kuvveti, gaza az basma ile tam basma arasında tork farkı oluşur. Yorum bağlantısı
Orçun İnce 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 en yakın cla kullandım cla200 aynı ünite ondada var. tabi onun ağırlığı daha az olsada aynı ünite onu tatminkar kılıyordu. kasasına göre beklentiyi düşürmek zaten gerek e serisinde. ki yine aynı ünitenin ilk versiyonu c serisinde de kullanılıyor kaç zamandır. ondada çok fazla hayal kırıklığı yaşayanı biliyorum. beklentiler testlerde çok fazla fark yaratabiliyor. tarihinde belki ilk 180 badgeli E serisi olacak bu araç. bi kaç nesil önceki E200 136 ps ile yan yana getirip test edilse o zaman performans adına çok fazla hakkını yememk gerektiği görülür diye düşünüyorum. mercedes performans adına büyük beklenti olmasın diye 180 yazıyor yoksa yeni nesil E200 diye de satabilirdi. yani test yazacaksan yinede çok fazla hakkını yeme derim. sen öyle demişsinki ben onu dergide okusam tofaş muamelesi yapmış derdim Haha ben motoru beğenmedim aracı değil 150 bin tl verip, yanımdan accentlerin vızır vızır geçmesi bana saçma geliyor, yoksa araç çok lüks ve çok konforluydu Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Temmuz 2013 Paylaş 23 Temmuz 2013 accent gereksiz güçlü işe mercedes napsın işte olay beklentiler hacı dayının teki makam arabası yaptığında yanından sinek vızıltısı diye geçen accenti görmeyecekki. Yorum bağlantısı
Recommended Posts