İçeriğe Yönlendir

220 İbre Var,170-180 Yukarı Görmüyor Neden?


Mehmet YILDIRIM

Recommended Posts

Mehmet YILDIRIM

Ford Fiesta 1.4 2009 kullanıcısıyım. Başka araçlara da bindim. 220 ibre var 170-180 den fazla görmüyor araç. Diğer araçlarda böyle değil.
Bu arada dizel aracım :)

Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger

ford fiesta 1.4 2009 kullanıcısıyım. Başka araçlarada bindim. 220 ibre var 170-180 den fazla görmüyor araç. Diger araçlarda böyle degil.

Bu arada dizel aracım:/ 

 

Bu hız yetmez mi? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özkan Avcı

Bende 240 ibre var. 220'yi gözümle gördüm. Fakat çok uzun vakit sürdü çıkması. İnternette arabayı 167 HP yapan kişinin videosunu gördüm. 240'a çok rahat çıkıyordu. Kısacası sorunun çözümü Chip... Değil mi Emmi? :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi

Ayni aracın 140 hp olanına da 240 hp olanına da aynı kadranı koyabiliyorlar, farklısını koymak üretim bandında maliyet ve zaman artışı anlamına geliyor. Fabrikalar seri üretim araçları optimum maliyetle üretmeye çalıştıklarından bu uygulama bütün otomobil firmalarının duruma göre tercih ettiği bir uygulamadır.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Nazım Kaya

Bende 200 ü gördüm mondeo ile ama yol  müsait olmadığı için fazla zorlamadım.

 

max sürat 220 diye biliyorum.

Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz

220 yapan fiesta zaten uzay aracıdır, gezegende işimiz ne...  :D

yokuş aşagı yapmaz mı acaba :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Özkaya

Youtube da yaptığını göstermişler :)

 

Önden ferrari ile çeksen ozaman görülebilir :)

:)

3 kapısı 200 210 yapıyor. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

benim mondeo mk2 240 ı görmüştü her ama her denemede hatta resmini paylaşmıştım yönetim cısss demişti:)

130 Beygirin makaimum yapabileceği 220.

220 nin üstü daha fazla beygir ister.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Önden ferrari ile çeksen ozaman görülebilir :)

Ferrari motoru yakar şanzımanı dağıtır, kolaymı, arkada baba Fiesta var, harcı değil ferronun, Veyron desen hadi derimde, ferro nun harcı değil be  :D

 

 

Senin demek istediğin şu sanırım, bir fıkra vardı hatırlarsan, feci hızlı giden bir bmw ve ona arkadan selektör çakıp yol isteyen vw tosbaaaa....

 

Bizim olayda buna bezer sonra  :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Kısaca, 3000 devri geçmeyecek, sürekli seyir devrini 2200 gibi tutacak (atak kullanıma geçmek için, 2000 devirde olur ama turbo basıncı kritik düzeydedir, birden basınca araç fırlamaz, 1-2 sn. bile önemli olduğundan ben 2200 civarında tutar turbo gecikmesini önlerim) , vites değişimlerini 2750 devir civarı yapacak, bir üst vitese geçtiğinizde devrin 2000 in altına inmemesini sağlayacaksınız.

 

Bunun dışında iyi bakım ve bilinçli kullanımla 10 sene bıkana kadar kullanırsınız, dizel yüksek devri sevmez, düşük devirde tork avantajını kullanacaksınız yani.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Alın fiesta parasına 210hp saab. Gorsun kadranin dibini.

Her yerde Ben farklıyım diyeceksin demi :p Herkesin senin gibi Saab'ı olmayabilir  :wub:

Yorum bağlantısı

130 Beygirin makaimum yapabileceği 220.

220 nin üstü daha fazla beygir ister.

yok abi 240 bende gördüm vallahi :) ama tırsmadım değil.ilk aldığımdaydı farkında olmadan basmışım :)

Yorum bağlantısı

130 Beygirin makaimum yapabileceği 220.

220 nin üstü daha fazla beygir ister.

beygirin soluğu yetmediği durumlarda arkadan az rüzgar azda meyil in payı vardır ozaman emmi,

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...