İçeriğe Yönlendir

Volk Te37 Gold Wheels, Fiesta Mk7


Deniz Turan

Recommended Posts

Cihat Küçükay

:nazar: Maşallah.Plakalıklardan arkadaki ve yandaki stickerından kurtulun :good1:

Bu arabanın stickerlerden arındırılmış hali zaten :lol: bir de tavanda hood vardı, o da çıkmış. Bu arada arabanın aramızda lakabı : Tikky ;)
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Deniz Turan

aynen samet kardeşim ben  kaynarca Fevzi çakmak mahallesinde ikamet ediyorum

sende mi kaynarcadasın D:

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman
(düzenlendi)

Bu Fiestanın, kopyası İstanbul/Albeyköydede var..

tarihinde İ.G&#246ksel Yaman tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Çukur

fiestam.com a :D üyesiniz herhalde oradan tanıdık :D geldi hoşgeldin keyifli forumlar

Fiesta Garage üyesi / Admini...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Çukur

Oooo sayın başkanım kusura bakma Tikkyi görmemişim

+  1 9 0 3

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

arka suspansiyonun daha çok alçaltılmasının belli bir sebebi var mı?

nerede öğretmensiniz acaba?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Turan

abi pendik / kaynarca  / yıldırım beyazıt ortaokulu yolunuz düşerse çay ikram edebilirm :D

Yorum bağlantısı
Deniz Turan

önler aslında arkadan daha fazla düşük ama cekim acısı yüzünden sanırım.. cünki önler 1 parmak arkalar 1,5 parmak :D

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

açıklamada arkaların mm sini daha düşürdüm yazmışsınız? parmak hesabı nedir?parmağı nereye koyarak bakılıyor?

otomotiv ile olan alakanız ne derece zorlamayalım? otoparkta güzel durablir zevk meselesi ama yolda büyük risk tüm sürüş geometrisi bozulmuş


Coil-x yay önler 4,5 cm arkalar 7 cm   diye yazmışsınız,


vesile ile dünya standartlarında bu ölçüler mm. olarak verilir

Yorum bağlantısı
Deniz Turan

hocam bu kadar zorlamaya yada araba hakkında bilgimizi eleştirmeye gerek yok.. risk diyorsunuz azda olsa bizimde risk hakkında bigimiz var

 

ayrıca coil-x 3,5 yay vardı arabada ölcü olarak ama önler çamurlukla lastik arası 2 parmak arkalar 3 parmak giriyordu

press letttim sonuca onler 4,5 mm olunca 1 parmak giriyor

arkalaıda 7cm presletince 1,5 parmak giritor

 

ayrıca dunya standartlarında ölcü vermemin manası ne anlamadım sonucta hepimiz azbsey de olsa anlarız parmak hesabındnda

saygılar

 

 

hem surus geometrisini bozmus diyorsunuzda nerden biliyorsunuz aracı canlı gördunuzmu

yada hareket halindeyken oda ayrıbir mevzu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

hocam bu kadar zorlamaya yada araba hakkında bilgimizi eleştirmeye gerek yok.. risk diyorsunuz azda olsa bizimde risk hakkında bigimiz var

ayrıca coil-x 3,5 yay vardı arabada ölcü olarak ama önler çamurlukla lastik arası 2 parmak arkalar 3 parmak giriyordu

press letttim sonuca onler 4,5 mm olunca 1 parmak giriyor

arkalaıda 7cm presletince 1,5 parmak giritor

ayrıca dunya standartlarında ölcü vermemin manası ne anlamadım sonucta hepimiz azbsey de olsa anlarız parmak hesabındnda

saygılar

hem surus geometrisini bozmus diyorsunuzda nerden biliyorsunuz aracı canlı gördunuzmu

yada hareket halindeyken oda ayrıbir mevzu

Denizcim yayları preslettiysen araban yere iyi yapışır ama en ufak bir hatada arkayı savurur, tümseklerde çok zıplar. Keşke güzel bir set alıp coil yaptırsaydın...

Çağlar hocam, biz sizin gibi terminolojiyi iyi bilmeyiz, genel terimleri kullanırız, 3,5'luk yayı bastık deriz, doğrusunu biliyorsanız söyleyin, bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp... Deniz öğretmendir, öğrenmenin kıymetini en iyi şekilde bilir.

Umarım gönül kırmamışımdır, herkesin kurban bayramı mübarek olsun...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

tesadüfen okulu da biliyorum galiba öğretmenlik yaptığı dünya küçük.

coil var demiştiniz de, coil ile pres aynı cümlede uyumsuz? coil zaten yükeskliği ayarlanabilen bir suspansiyon grubu adıdır? pres ne için?

çamurluktan parmak hesabı ile yürüyen grubu ayarı olmaz, arkalar, orjinale göre daha fazla aşağıda ise

1. ağırlık merkezi tasarlanandan geriye kayar

2. ön /arka yere basma ağırlığı ön aleyhine azalır

3. yukarıdaki 2 madde toplamı = ani yoldan çıkma demektir önden çekişli için

interenete açık ortam, bilebildiğimiz doğruları, yaşanan kötü kazaların eşliğinde paylaşabilmektir, özelikle yürüyen grubundaki negatif değişimler cana kadar mal olabilir , imzam kayıt tarihinden beri değişmedi, ben humanistim.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Güvenç Terzierol

Ayrıca arkaya kayan ağırlık merkezi ciddi anlamda önden kopmalar yaşatır. Araçlarımızın geneli zaten önden kopmalara meyiller.

Ön arka eşit parmak girmesi değil, önde de arkadada standart yüksekliğinden yeni yüksekliğine olması gerektiği gibi eşit mi indi diye bakmak daha sağlıklı :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Turan

ben anlamıyorum inananın sizin yazdıklarınıza Modifiye işi zevk işi öyle deilmi

 

ayrıca nasıl bir cumledir tesadüfen okulu da biliyorum galiba öğretmenlik yaptığı dünya küçük. bunu yazan beyfendi burada birde modaratör vallaha ilginc

 

önce insanlara saygı yemişim arabasını yemişim yayın bu yazıda bir saygı varmıdır size kalmıs

 

ikinci olarak biz cahilz çaglar bey belliki siz cok bilgilisiniz saygı duyuyorum ama şunuda diyeyim COIL-EX  yay markasıdır

bizde COİL-OVER ın hareketli suspaansıyon oldugunu biliyoruz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

"tesadüfen okulu da biliyorum galiba öğretmenlik yaptığı , dünya küçük."

Çağlar abi mesajı telefondan yazdığı için noktalama işareti çıkmamış olabilir,benim eklediğim virgülü koymayı unutmuş da olabilir, bizim yaşımız kadar onun otomotiv camiasında profesyonel geçmişi vardır. Bir virgülle sorun hallolduğuna göre  Çağlar abimizi tanımadan yorum yapmayın ön yargı kötüdür , hele moderatör olması ile ilgili eleştiri hiç yapmayın.. Bir araya gelip tanıyın, ondan sonra her tür yorum serbest.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Turan

cem hocam haklısınız şimdi fark ettim bende.. ben yanlış anlamışım

Yorum bağlantısı
Ali Elöver

ben anlamıyorum inananın sizin yazdıklarınıza Modifiye işi zevk işi öyle deilmi

ayrıca nasıl bir cumledir tesadüfen okulu da biliyorum galiba öğretmenlik yaptığı dünya küçük. bunu yazan beyfendi burada birde modaratör vallaha ilginc

önce insanlara saygı yemişim arabasını yemişim yayın bu yazıda bir saygı varmıdır size kalmıs

+ 1.000.000 katılıyorum Deniz Bey.

Yorum bağlantısı
Güvenç Terzierol

ben anlamıyorum inananın sizin yazdıklarınıza Modifiye işi zevk işi öyle deilmi

 

Tabiki zevk işi ama bu zevk için tehlikeli durumlar yaşanmasın, yaşamayın yeter ki. Forumda genel kanı budur. Kimsenin canı yansın istemez burada ki abilerim, arkadaşlarım. Telkinlerde o doğrultuda oluyor oyüzden. Forumda biraz daha vakit geçirdiğinizde hissedeceğiniz bir durum :) kimse kimsenin bile bile canı yansın istemez burada :)

Volk te 37 ler orijinal midir? Genel piyasa nedir bunlarda fiyat bazında?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

coil denince doğrudur coil overi yapıştırıyo zihnim selpak gibi, maalesef az bulunan markalar hiç aklıma gelemedi, farklı ölçü /  mm. düşürme de var denince, presi de hiç düşünmedim. Zira bu tip uygulamalar riskli.

ne yeniyor ne içiliyor anlamadım da önceki iletide tanıdık çıkmış birileri onu yazmış onda da okulu galiba biliyorum dedim.

Dönüp bir daha okumanızı tavsiye ederim öğretmenim yazıları, teknik olarak paylaşım var, yenilen içilen yok mangal başında :mangal:

otomotiv tuningte en büyük yanlışlar suspansiyon grubunda yapılır bu konuda hassasım can ve mal güvenliği söz knusu, kullanıcının hassisyeti olur olmaz o beni ilgilendirmiyor.

internet açık bir platform, ayrıca ÖM ile değil buradan yazalım bilgi paylaşılsın

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Deniz Turan

COİL-OVER taktırdık sonunda.. kısacası COİLLENDİK  :D

 

8fUiBXT.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
  • 2 hafta sonra...
Korkmaz Efe

ALLAH kaza bela vermesin maşallah . aracınız ateş ediyor sanki çok hoşuma gitti :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...