Süleyman Can Şahin 24 Ekim 2013 Paylaş 24 Ekim 2013 İyi akşamlar 2 gün önce hattımı avea dan vodafone geçirdim. Ancak hattı çalıştırmadı müşteri hizmetlerini aradım hattınız aktif bir sorun yok deniliyor ama telefonda mobil ağa erişilemiyor uyarısı çıkıyor sürekli. Hattımı başka telefonlara taktığımda sorunsuz şekilde çalışıyor benim telefonumda diğer hatları ( avea turkcell ) çalıştırıyor. Çok tuhaf birşey ne yapmam gerekir 1 ay boyunca başka operatöre de geçemiyorum Bu arıza nasıl giderilir böyle bir sorunla karşılaşan varmı ? Telefonun modeli samsung galaxy ace 5830i. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 24 Ekim 2013 Paylaş 24 Ekim 2013 internet parametrelerini ayarlayın vodafon için farklıdır. 3 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 24 Ekim 2013 Yazar Paylaş 24 Ekim 2013 internet parametrelerini ayarlayın vodafon için farklıdır. Nasıl yapacağım hocam . Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 24 Ekim 2013 Paylaş 24 Ekim 2013 (düzenlendi) http://forum.vodafone.com.tr/t5/Diğer-Popüler-Markalar/Android-cihazların-MMS-Vodafone-Live-ve-VF-İnternet-ayarları/m-p/6501#M364 24 Ekim 2013 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 24 Ekim 2013 Yazar Paylaş 24 Ekim 2013 http://forum.vodafone.com.tr/t5/Diğer-Popüler-Markalar/Android-cihazların-MMS-Vodafone-Live-ve-VF-İnternet-ayarları/m-p/6501#M364 Hocam çok teşekkür ederim çalıştı telefon. Kaç gündür araştırdım sormadığım kimse kalmadı . yapamadık. İki dakikada çözdünüz valla. Tekrardan teşekkürler 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts