İçeriğe Yönlendir

Avea Gs Mobile Hattım Ile Avea Müşteri Hizmetlerini Arayamıyorum !


Misafir

Recommended Posts

Misafir

Daha önce hattımdan arayabildiğim avea müşteri hizmetlerini şu anda arayamıyorum. Aradığım zaman direk GS mobile müşteri hizmetleri çıkıyor. Eskiden 905 i aradığım zaman gs mobile çıkardı. Avea ile yapmış olduğum telefon görüşmelerinde bana tatmin edici bir cevap veremediler. Avea müşteri hizmetlerini aramak için başka bir hattan veya sabit hattan aramam lazımmış. Ayda eşimle birlikte yaklaşık 110 lira ödüyorum aveaya. benimki 80 küsür lira. Bu kadar para ödediğim hattın yanında neden başka bir hattan arayayım ki. Bu mantıkla Türkcell ve Vodafone'u aramak için onların hattını mı almak gerekir diye sorduğumda iki kere uğraşmak istemediler sanırım telefonu suratıma kapattılar.

 

Önce BTK kararı dediler, sonra avea'nın işleyişi böyle dediler. Müşteri temsilcisine dedim ki bana söylediğin şekilde şikayet formu aç dedim. Tamam dedi. Oku dedim tam olarak yazmamış. Hani dedim BTK kararıydı ? Avea'nın işleyişi bu şekilde deyip kıvırmaya çalıştı.

 

Ayrıca eşimin hattını iptal ettirmek istediğimizde vergi ödeyeceğimi söylediler. Biz zaten vergiyi ilk yıl ödemiyor muyuz. Yoksa her yıl mı ödüyoruz.

Yorum bağlantısı
Erhan Güler

Taahhütünüz varsa ondan dolayı yapılan indirimleri ödetirler,benim bildiğim vergiyi ilk yıl içinde ödüyoruz.

Yorum bağlantısı
Misafir

Aynı konudan bende müzdaribim. Kartalcell arayınca Avea ile görüşemiyorsunuz. Birde müşteri hizmetlerine bağlanmak için her seferinde 10-15 dakika bekle, sonra karşıdaki temsilci "alo alo aloo.." sesiniz gelmiyor, görüşmeyi sonlandırıyorum" gibi saçmalıklar. Geçen gün telefonu duvara vuruyordum sinirden  :angry: 140,50 Tl fatura, otomatik ödeme talimatım var eski hattımdan. Numara aynı. Ben talimat devam ediyor sanıyordum ama değilmiş. Hattı değiştirince yeni talimat gerekiyormuş. Başka birşey olsa hergün ararlar. Bunu söylemek için faturamın cezaya binmesini beklediler. :angry: Ucuz etin yahnisimi desem, hepsi aynı mı desem...

Yorum bağlantısı
Misafir

avea'da hep saçma sapan kurallar var.mesela hattınla ilgili işlem yapmak için illa kendi hattınla araman gerekiyor.farklı bir hattan arayınca işlem yapmıyorlar.Ben can sıkıntısından uğraştım 45 dakika telefonla konuştum ve işimi hallettirmiştim.sonuçta kimlik bilgilerim onlarda var anne kızlık soyadına kadar.bunların teyidini alıp yapabilirler ama herşey yokuş.ben de onlara yokuş yaptım ve işimi de yaptırdım :)

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Avea kadar kurumsallıktan uzak bir firma görmedim.

 

KartalCell'de zamanın da 1903 Dakika KartallCell'liler ile görüşme süresi olan bir paketi vardı. Onu kullanıyorduk, sonra paket sürelerinde değişiklik yapmışlar 1903 dakika olmuş 903. Ay sonu bir fatura geldi, kol gibi 584TL. 3 taksitte ödedim o zaman maaşım 2008 yılı 700TL. Neymiş efendim sözleşmede yazıyormuş Avea paket değişikli yapabilirmiş haber vermeksizin. 

 

Daha da önünden geçmiyorum Avea'nın.

Yorum bağlantısı
Borga Tansel

Avea kadar kurumsallıktan uzak bir firma görmedim.

 

KartalCell'de zamanın da 1903 Dakika KartallCell'liler ile görüşme süresi olan bir paketi vardı. Onu kullanıyorduk, sonra paket sürelerinde değişiklik yapmışlar 1903 dakika olmuş 903. Ay sonu bir fatura geldi, kol gibi 584TL. 3 taksitte ödedim o zaman maaşım 2008 yılı 700TL. Neymiş efendim sözleşmede yazıyormuş Avea paket değişikli yapabilirmiş haber vermeksizin. 

 

Daha da önünden geçmiyorum Avea'nın.

Belirttiğim kısım sadece Avea için değil, diğer operatörler içinde geçerli. Ayrıca operatörler de değil hemen hemen her sözleşmede vardır böyle bir ibare. Örneğin dominos pizza broşür dağıtır, en altta ufacık bu ibare yazar. Amacım Avea'yı aklamak değil tabiki de ama sürekli takip etmek şart günümüz koşullarında.

Yorum bağlantısı
Safak Acar

AVEA nın FATURALI hattı KULLANILMAZ... bunu bilir bunu söylerim .. Bimcel kullanıyorum alt yapısı avea ama kontorlu hat ;)  (bi defa kazıklarsın) :spiteful:

:D

Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar

Müşteri hizmetleri kötüdür fakat tarife ücretleri baya iyi, kamu mega için; 1000 dk her yöne 5400 dk grup içi, 1000 SMS her yöne ve 4 gb internet için 27 lira ödüyorum.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Belirttiğim kısım sadece Avea için değil, diğer operatörler içinde geçerli. Ayrıca operatörler de değil hemen hemen her sözleşmede vardır böyle bir ibare. Örneğin dominos pizza broşür dağıtır, en altta ufacık bu ibare yazar. Amacım Avea'yı aklamak değil tabiki de ama sürekli takip etmek şart günümüz koşullarında.

 

Tamam madem değiştirdin paket içeriğini, bilgilendir bi zahmet.. Ama amaç kullanıcıları yolmaksa doğru yol bence.

Yorum bağlantısı
Borga Tansel

Tamam madem değiştirdin paket içeriğini, bilgilendir bi zahmet.. Ama amaç kullanıcıları yolmaksa doğru yol bence.

İşte işin ayrıntısı orda zaten "haber vermeden" kısmı yani. Dediğin gibi bütün firmalar çıkar amaçlı bu ibareyi koyuyorlar ne yazık ki..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...