İçeriğe Yönlendir

Kanatsız F16


Sedat Ünsal

Recommended Posts

Sedat Ünsal

hobiler kısmında bende bişeyler yazmak istedim. evlilik dolayısiyle satmıştım.herkes karşıydı.

kısacası eski motorumu çok özlüyorum.

 

blank.gifblank.gifu8tq4.jpg

u8tq7.jpg

u8tqc.jpg

u8tqd.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

250km hızı bile görmüştüm onunla. çok da tehlikeli değil di aslında  :fiuw:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

buna hiç alışamamıştım.biraz yavaştı ama 3-3,5Lt/100km benzin yakıyordu şehir içinde. tek güzel yanı buydu.

 

u8ubl.jpg

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

250km hızı bile görmüştüm onunla. çok da tehlikeli değil di aslında  :fiuw:

120 ile gitmekten daha temiz, acı hissedilmez. :rolleyes:

Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz

600F'den sonra cbr125, ı ıh... :) olmazdı zaten. Ama 600F candır ;)

Yorum bağlantısı
Alper Keskin

Allah kaza bela vermesin.Madem konusu açılmış bendede cbr 125r tricolor var bunun kardeşi.Artık 250 lik almak istiyorum.Daha sürme şansım olmadı.Bariz bi fark varmı güç olarak?

Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz

cbr250 hocam o. 600f den önceydi :)

o zaman etik bir geçiş olmuş :) Darısı Goldwing'e inşallah diyelim :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

çok ta farkeden bişey yok aslında.son hızda biraz farkeder senin için. bayır aşağı taş çatlasa 170 km hızı  görürsün. asıl farkı 250 den 600 e çıktığında anlayacaksın. 1. vitesde 118km hız , 3,5 saniye civarı 0-100. kendini hazırla. acele etme. en az 10000-15000 km 250 deneyiminden sonra 600 lük emrine amade  :rolleyes: 

not:250 lik ile motoru yatırmayı öğren ama.

Yorum bağlantısı
Alper Keskin

 600cc de çok iyi ama 1000cc lik ayrı bi dünya :) kısa süreliğine (yaklaşık 15 gün kadar) arkadaşımın 2007 yamaha yzf r1 ini kullandım.Korkuyla karışık saygı duyuyorum kendisine:) .Daha kendisini uzunca bir süre (sizin de bahsettiğiniz gibi gerçekten tecrübe edinene kadar)kullanmayı düşünmüyorum :D  Bunu şehir içinde gündelik olarak kullanmak için alacağım kısmetse.Amacım 125 liğin kabız eden ara hızlanmalarını 250 cc lik model domine ediyor mu acaba bunu öğrenmek...

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

 600cc de çok iyi ama 1000cc lik ayrı bi dünya :) kısa süreliğine (yaklaşık 15 gün kadar) arkadaşımın 2007 yamaha yzf r1 ini kullandım.Korkuyla karışık saygı duyuyorum kendisine:) .Daha kendisini uzunca bir süre (sizin de bahsettiğiniz gibi gerçekten tecrübe edinene kadar)kullanmayı düşünmüyorum :D  Bunu şehir içinde gündelik olarak kullanmak için alacağım kısmetse.Amacım 125 liğin kabız eden ara hızlanmalarını 250 cc lik model domine ediyor mu acaba bunu öğrenmek...

son karar 1000 RR  :D  

250 cc hacminde vites geçişleri seri bir motor. ara hızlanmalarda başarılı. tek silindirin vermiş olduğu titreşim belli bir süre sonra rahatsız ediyor. kullanım olarak ss sınıfına bir türlü sokamadım ben. açıkça belirtmek isterim ki hiç 125 cc motora binmedim. sürmedim. aslında honda cbr 500R ı getirse 16-17bin tl ye falan süper olacak :) tam senlik yani :good1:

bu arada yazmadan edemeyecem. şu dünyada bir Funda Arar ın sesine bir de 1000RR ın sesine hastayım. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alper Keskin

:) 500lük gelse alınmaz be abi  :unsure2:  16-17 ona verecek adam gider o paralaraikinci el yzf r6 alır yada 600cc başka birşey alır.1000cc sesine gelince..  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

Benimde planlarımın içinde CBR250R var şimdilik scoter ile işi öğrenmeye çalışıyorum bu yazda buna binip bir sonrakinde Honda almayı düşünüyorum sonra 600cc de kalırım sanırım. Motora bir bindimi ayrılması zor oluyor. :)

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

16000 desinler ertesi gün kapıma koyarım valla. gözünün yaşına bakmam bile. cbr600 18 litre deposu ile 200 km zor gidiyordu. uzun  yolda 250 lere kadar çıkıyordu ama dediğim gibi yakıtına güç yetmiyordu. ahhh ah. binsen bi dert binmesen bi dert.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu

Dört tekerle dengede zor duruyorum iki tekerde ne yaparım bilmiyorum... :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

Belki yeri değil ama bu makineler le radara yakalanma sadece ekip çevirmelerinde olabilir, başka türlü kameralara yakalanma olmaz diye düşünüyorum doğru mudur?

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

Benimde planlarımın içinde CBR250R var şimdilik scoter ile işi öğrenmeye çalışıyorum bu yazda buna binip bir sonrakinde Honda almayı düşünüyorum sonra 600cc de kalırım sanırım. Motora bir bindimi ayrılması zor oluyor. :)

 scoter ile vitesli motorlar apayrı bir dünya. bir biri ile alakası yok. vitesli motorlar geniş lastik çapları ve stabil gidişiyle daha çok güven veriyorlar. nerden mi biliyorum. bir resim daha ekleyeyim o zaman :)

 

u8zrv.jpg

Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

Tabi ayrıdırlar ama iki tekeri kullanma tecrübesi olmadığı için küçük olsun istedim direk vitesli motora geçsem kıvırabilir miydim?

Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal

polis motorsikleti yakalayamaz demeyin sakın. mesela köprülerde arkanızda yüksekhacimli motorları olan yunusları görebilirsiniz her an . motorları daha çok gezici radarlar yakalıyor. pardon yakalayamıyor ama cezayı fotoğrafın arasına sıkıştırıyor. 600f i olan bir kaç arkadaştan duymuştum. ordan biliyorum.

 

200+ yı basan polis aracı daha görmedik :D  .

Yorum bağlantısı
Alper Keskin

Belki yeri değil ama bu makineler le radara yakalanma sadece ekip çevirmelerinde olabilir, başka türlü kameralara yakalanma olmaz diye düşünüyorum doğru mudur?

radar hızı tespit ediyor ama ceza eve geliyor :D (yetişemezler ki )

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

Yamaha can Honda canandır.bildiğiniz üzere KayseriYamaha bayiisiyim motorsiklet üzerine her türlü yardımcı olabilirim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...