Fatih Aydın 20 Kasım 2013 Yazar Paylaş 20 Kasım 2013 (düzenlendi) 75hplik Symbolün ara hızlanması Civicten bile daha iyi. http://forum.donanimhaber.com/m_17493056/tm.htm 99 Model Clio Sybol 1.4RNA Esneklik (60-100km/s) 4.Viteste 9.9 sn 5.Viteste 13.1sn 99 Model Ford Focus Ghia 1.6i 5k Esneklik (60-100km/s) 4.Viteste 12.8 sn 5.Viteste 17.4sn 2004 Model Honda Civic 1.6 LS Esneklik (60-100km/s) 4.Viteste 10.4sn 5.viteste 12.6sn 2001 Model Peugeot 307 1.6 XS Esneklik (60-100km/s) 4.Viteste 11.8sn 5.Viteste 16.4sn 20 Kasım 2013 tarihinde Fatih Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 http://www.intercitypark.com/?gclid=COvwqaCP9LoCFYZa3god804AAA LPG'li almıyorlar? Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Ara hızlanmalarda da vites oranları ön plana çıkıyor. Motor anlamında Focus 1 rakipleriyle yakın olmasına rağmen uzun vites oranları nedeniyle ara hızlanmalarda kağnı gibi kalıyor. Ama bir alt vitese alıp denemek lazım. Örneğin Focus 1 in 4. vitesi birçok 1.6 motorlu aracın 5. vitesine yakındır. Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 0-100 km hızlanma ara hızlanma ile ilgili fikir verir ; daha iyi olanın genelde ara hızlanmaları daha iyidir; ancak bu bir kural değildir. Ara hızlanma testleri bir standart yakalanabilsin diye sadece belli viteslerde ve belli hız aralıklarında yapılıyordu; ancak günümüzde 8 ileri araçlar olduğu gibi 4 ileri araçlar da var. İlaveten vites sayıları kadar şanzıman oranları da çok farklı olmakta. Bu noktada bir standart yakalamak imkansız. 8 ileri 320d'nin 4. viteste 60-100 hızlanması ile 4 ileri otomatik şanzımanlı ssanyong'un hızlanmasını aynı viteste ölçmek gerçekçi veriler sunmaz. Benzer şekilde 6 ileri manuel bir araç ile 5 ileri manuel bir aracın aynı vitesteki esnekliklerini kıyaslamak mantıksızdır. Bu gibi nedenlerde dolayı ara hızlanma testleri son yılların testlerinde artık yer almıyor. Başka bir şekilde açıklamak gerekirse, eğer 60'dan 100 km hıza çıkmak istiyorsanız, 0-100 hızlanma süresi daha kısa olan bir araç ile uygun vites/devir aralığında her şartta daha hızlı çıkarsınız. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 LPG'li almıyorlar? sök tankı yeterli Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 sök tankı yeterli Sökemem, izolasyon yaptım benim geçen gördüğün malzeme ile fıstık gibi oldu Yorum bağlantısı
Murat Dere 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Vaktinde yazmıştırm, top speed, 0-100 yerine 100-0 yapalım. Görelim gerçek ciğerli araçları diye. Senin "top sipiid"ini yesinler. Türkçe nizani? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 nefis konu 1. birçok marka bazı tatlı hilelere başvuruyor gibi aslında, 0-100 leri çookkk farklı arabalarda, 0-160 tam tersi bile çıkabiliyor 2. 60-80 / 80-120 ler yoldaki kullanımda daha da önemlidir, performans için ben buralara daha çok bakarım 3. 0-100-0 diye yeni bir kategori de açılsa, otomotivde bayağı taşlar sallanırdı. 3 Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 (düzenlendi) Bence 0-160 değerleri 0-100'den daha önemli. Ama 0-100 bile bir arabanın karakteri hakkında bilgi sahibi olmaya yetiyor. 100-0 testi, farklı lastik, farklı zemin, farklı sıcaklık gibi şeylere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Keza 0-100 değerleri bile ortalama yaklaşık değerlerdir. Bunun üzerinde veya altında olabilir araç. 20 Kasım 2013 tarihinde Yiğitcan Coşar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 0-100 için önemli bir detayda şanzıman, manuel değeri daha düşük olsa da özellikle dsg'de vites değiştirdim diyene kadar 100'ü görmek mümkün. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Bence hangi viraj kaçla dönülür daha önemlidir 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 18 mt kukalı slalom testlerine bakın şok olun bazılarında 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Emmi bu gün mondi ile döndüğüm virajı benim focusla dönemem....Bende mondi kervanına katılayım artık... Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Konili jatco candır. Allahtan bi konili jatcon var haa abi Arabın bi oğlu olmuş lyimkaylmkiu işte öyle Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Konili jatco candır. hile yapma ama şimdi yaaaa Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Allahtan bi konili jatcon var haa abi Arabın bi oğlu olmuş lyimkaylmkiu işte öyle Naapmış konisini mi koparmış.. hile yapma ama şimdi yaaaa Hile yok.. Her şey aleni... Sarı sarı.. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Naapmış konisini mi koparmış.. Hile yok.. Her şey aleni... Sarı sarı.. Abi koniler anadan doğma mı, sonradan olma mı? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Benim için önemi pek yok. Ama önemli bir performans göstergesidir. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Daihatsu Sirion 2005 1,3 lt, 105 hp 850 kg + 100 kg 0-100, 8 sn+ motor arıza ışığı Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 0-100 önemlidir, birinin performansı 13 sn ise birininki 10 sn ise, her viteste ve hızda avantajlıdır 10 sn olan. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 Abi koniler anadan doğma mı, sonradan olma mı? Made by CB 1 Yorum bağlantısı
Halis Parlak 20 Kasım 2013 Paylaş 20 Kasım 2013 (düzenlendi) Benimki bir denemeydi ama 100-0 daha önemli müsait bir zamanda ve alanda onu da yapmak lazım http://dai.ly/xqz3ab 20 Kasım 2013 tarihinde Halis Parlak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts