Gökhan Tongay 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Bu kule gergileri sadece düz boru ya da demirden mi ibaret ? başka bir özelliği var mı ? virajlarda yol tutuşunu arttırıyor denge sağlıyor . Bu kadar paralar vermek yerine sanayi de yaptırılabilir mi ? etkisi görülür mü ? http://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/strut-braces/car/ford/fiesta-mk4/2001/1-25/sparco-strut-brace-front-upper-adjustable-in-steel Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 27 Kasım 2013 Yazar Paylaş 27 Kasım 2013 forumdakı 100 paund. X 3 + kargo parası. Tr de ben göremedim fiestalar için var mı diye Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 sanayide yaptırılır mı derken, el yapımının dış görseli hiçbir zaman bunlar gibi parlak metal olamaz, maliyeti de sanıdığınız dan fena olur. etkisi ve faydası vardır 1 Yorum bağlantısı
Alper Keskin 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Türkiye'de bu parçaları satan biriyle iletişime geçip fiesta için uygun olan modelini tedarik ettirebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Bence Ford çıkma parça satan yerlerden temin edebilirsiniz.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 ford parçacı bunun daha adını bilmez 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 ford parçacı bunun daha adını bilmez Fışın gule demürü. Tanım net. 2 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Günlük kullanımda bir araç için bence gereksiz. Öyle bir yararı olsa fabrika çıkışında takarlardı kule gergilerini boşuna paranı harcama kaputu açınca gözüne güzel gelmesini istiyorsan Piste falan çıkıyorsan taktır sen bilirsin .Faydası yol tutuşu daha iyi olur..Viraj içersinde ters tarafta kalan lastigin yere daha çok basmasını saglar. Zararlarıda sagdan aldıgın bir darbenin diger tarafıda etkilemesi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 ford parçacı bunun daha adını bilmez Fordun hangisinde standarttı bu.. Mk3 mü ? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Fordun hangisinde standarttı bu.. Mk3 mü ?Focus MK 2 ve 2.5 larda, motorun en arka kısmında var Abi. Ama tam olarak Kule Gergisi diyemeyiz buna..Aslında kule gergisi tam olarak Amortisör üzerine bağlanır. Günelik kullanım için risk bile taşır.. Ön takımın çabuk yıpranmasına sebep olur.. Sağdan gelecek bir darbeyi, sola iletir.. Pist kullanımı için, ideal. Viraj içinde boşta kalan tekerin yere daha sağlam basmasını sağlar.. Arkadan itişli araçlarda, arka tarafada kule gergisi koyulur. Savrulmaları azaltmak için 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 27 Kasım 2013 Paylaş 27 Kasım 2013 Başka bir konu, piyasada satılan Alutec gibi markaların hiçbir şekilde, üretici değerleri yoktur.. Kule gergisi, malzemesinin özel olması gerekiyor. mukavemet direnci çok önemli.. Titreşimden dolayı esneyen, yamulan kule gergiside gördük. Üzerinde sparro etiketi vardı 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 28 Kasım 2013 Yazar Paylaş 28 Kasım 2013 Başka bir konu, piyasada satılan Alutec gibi markaların hiçbir şekilde, üretici değerleri yoktur.. Kule gergisi, malzemesinin özel olması gerekiyor. mukavemet direnci çok önemli.. Titreşimden dolayı esneyen, yamulan kule gergiside gördük. Üzerinde sparro etiketi vardı doğrudur. ondan merak ettim böyle bir şey bir sonraki projem olabilir. Çünkü aracım virajlarda çok yatıyor. Ya da ben öyle hissediyorum. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 28 Kasım 2013 Paylaş 28 Kasım 2013 doğrudur. ondan merak ettim böyle bir şey bir sonraki projem olabilir. Çünkü aracım virajlarda çok yatıyor. Ya da ben öyle hissediyorum.Bunun için kule gergisinden çok, Koni Amortisör ve 3.5mm vogtland helezon daha çok işinizi görür 1 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Kasım 2013 Paylaş 28 Kasım 2013 Günlük kullanım araçlarda gereksiz bir parça. Modifiye tutkunları, görseli için belki yaptırılabilir. Yorum bağlantısı
Mert Ender 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Kule gergisi olan araçlarda rot ayarı nasıl yapılıyor? Gerginin somunları gevşetiliyor mu? Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 (düzenlendi) Bazı araçlarda orjinalden var. Ama rot ayarını hiç düşünmedim. 13 Ocak 2014 tarihinde Murat Ersel Çevik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts