İçeriğe Yönlendir

Kule Gergisi


Gökhan Tongay

Recommended Posts

Gökhan Tongay

Bu kule gergileri sadece düz boru ya da demirden mi ibaret ? başka bir özelliği var mı ?  virajlarda yol tutuşunu arttırıyor denge sağlıyor .

 

Bu kadar paralar vermek yerine sanayi de yaptırılabilir mi ? etkisi görülür mü ?

 

trans.png

trans.pngtrans.pngmL38uo9DF-p2HyMHGlmloeQ.jpg

 

 

 

http://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/strut-braces/car/ford/fiesta-mk4/2001/1-25/sparco-strut-brace-front-upper-adjustable-in-steel

Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay

forumdakı 100 paund. X 3 + kargo parası. Tr de ben göremedim fiestalar için var mı diye 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

sanayide yaptırılır mı derken, el yapımının dış görseli hiçbir zaman bunlar gibi parlak metal olamaz, maliyeti de sanıdığınız dan fena olur. etkisi ve faydası vardır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alper Keskin

Türkiye'de bu parçaları satan biriyle iletişime geçip fiesta için uygun olan modelini tedarik ettirebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Onur Bulut

Günlük kullanımda bir araç için bence gereksiz. Öyle bir yararı olsa fabrika çıkışında takarlardı kule gergilerini boşuna paranı harcama kaputu açınca gözüne güzel gelmesini istiyorsan Piste falan çıkıyorsan taktır sen bilirsin .Faydası yol tutuşu daha iyi olur..Viraj içersinde ters tarafta kalan lastigin yere daha çok basmasını saglar. Zararlarıda sagdan aldıgın bir darbenin diger tarafıda etkilemesi  :good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

:s ford parçacı bunun daha adını bilmez :D

 

Fordun hangisinde standarttı bu.. Mk3 mü ?

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Fordun hangisinde standarttı bu.. Mk3 mü ?

Focus MK 2 ve 2.5 larda, motorun en arka kısmında var Abi. Ama tam olarak Kule Gergisi diyemeyiz buna..

Aslında kule gergisi tam olarak Amortisör üzerine bağlanır. Günelik kullanım için risk bile taşır..

Ön takımın çabuk yıpranmasına sebep olur..

Sağdan gelecek bir darbeyi, sola iletir..

Pist kullanımı için, ideal. Viraj içinde boşta kalan tekerin yere daha sağlam basmasını sağlar..

Arkadan itişli araçlarda, arka tarafada kule gergisi koyulur. Savrulmaları azaltmak için

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Başka bir konu, piyasada satılan Alutec gibi markaların hiçbir şekilde, üretici değerleri yoktur..

Kule gergisi, malzemesinin özel olması gerekiyor. mukavemet direnci çok önemli..

Titreşimden dolayı esneyen, yamulan kule gergiside gördük. Üzerinde sparro etiketi vardı :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay

Başka bir konu, piyasada satılan Alutec gibi markaların hiçbir şekilde, üretici değerleri yoktur..

Kule gergisi, malzemesinin özel olması gerekiyor. mukavemet direnci çok önemli..

Titreşimden dolayı esneyen, yamulan kule gergiside gördük. Üzerinde sparro etiketi vardı :)

 

 

doğrudur. ondan merak ettim böyle bir şey bir sonraki projem olabilir. Çünkü aracım virajlarda çok yatıyor. Ya da ben öyle hissediyorum.

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

doğrudur. ondan merak ettim böyle bir şey bir sonraki projem olabilir. Çünkü aracım virajlarda çok yatıyor. Ya da ben öyle hissediyorum.

Bunun için kule gergisinden çok, Koni Amortisör ve 3.5mm vogtland helezon daha çok işinizi görür ;)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Günlük kullanım araçlarda gereksiz bir parça. Modifiye tutkunları, görseli için belki yaptırılabilir.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mert Ender

Kule gergisi olan araçlarda rot ayarı nasıl yapılıyor? Gerginin somunları gevşetiliyor mu?

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik
(düzenlendi)

Q3FnNYi.jpg

Bazı araçlarda orjinalden var.

Ama rot ayarını hiç düşünmedim.

tarihinde Murat Ersel Çevik tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...