Guest Emre ÇELİK 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 (düzenlendi) Son durum hakkında bilgi vereyim; Ustalardan ikisi enjektörleri söküp kırılan parçayı ileri ittirerek pistona (piston olduğuna emin değilim) düşürmeyi ve eğer başarabilirlerse mıknatısla çekme yönteminden bahsetti, eğer mıknatıs işe yaramaz sa o andan itibaren arabayı hareket ettiremeyeceğimi kapağın sökülmesi gerektiğini bildirdiler. Ford ve Volvo'ya ortak bakan bir usta yine enjektörleri sökerek kaynakçı birinden bahsetti, burda ancak o çıkartabilir gibi sözler söyledi, çıkaramazsa enjektörleri kapatıp aynen devam edebilirsin dedi yani mutlaka o anda sökülmesine gerek yokmuş. Ek olarak aynı usta parçanın içeri kaçması gibi bir şeyin söz konusu olmadığını, basınçtan dolayı dışarı üfleyeceğini söyledi birde pas sökücü aldırıp ara ara yuvaya sıkmamı söyledi. Biraz ikilemde kaldım diyebilirim, kapağın açılması ustasına göre 500 ile 1500 arasında değişiyor. İşçilik 250'den başlıyor. Kapak açıldığında değişmesi gereken parçalar nelerdir ? Hepsi farklı parçalar saydı. Bu arada kırılan parçanın teli halen gözüküyor. 5 Aralık 2013 tarihinde Emre ÇELİK tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Ben olsam o parçayı oradan çıkarıncaya kadar aracı kullanmazdım Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Son durum hakkında bilgi vereyim; Ustalardan ikisi enjektörleri söküp kırılan parçayı ileri ittirerek pistona (piston olduğuna emin değilim) düşürmeyi ve eğer başarabilirlerse mıknatısla çekme yönteminden bahsetti, eğer mıknatıs işe yaramaz sa o andan itibaren arabayı hareket ettiremeyeceğimi kapağın sökülmesi gerektiğini bildirdiler. Ford ve Volvo'ya ortak bakan bir usta yine enjektörleri sökerek kaynakçı birinden bahsetti, burda ancak o çıkartabilir gibi sözler söyledi, çıkaramazsa enjektörleri kapatıp aynen devam edebilirsin dedi yani mutlaka o anda sökülmesine gerek yokmuş. Ek olarak aynı usta parçanın içeri kaçması gibi bir şeyin söz konusu olmadığını, basınçtan dolayı dışarı üfleyeceğini söyledi birde pas sökücü aldırıp ara ara yuvaya sıkmamı söyledi. Biraz ikilemde kaldım diyebilirim, kapağın açılması ustasına göre 500 ile 1500 arasında değişiyor. İşçilik 250'den başlıyor. Kapak açıldığında değişmesi gereken parçalar nelerdir ? Hepsi farklı parçalar saydı. Bu arada kırılan parçanın teli halen gözüküyor. aracınız kaç kilometrede Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 147000 şuana kadar ısıtma bujileri değişmemişmi acaba geçmiş olsun bencede o parçalar bulunmadan aracı kullanmayın derim yoksa daha büyük hasarlar meydana gelebilir Yorum bağlantısı
Guest Emre ÇELİK 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 Kablo dışarıdan gözüküyor, pense tarzı bir şeyle çekmeye çalışmak geldi içimden böyle bir şey mümkünmüdür, soğukken veya sıcakken ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2013 Paylaş 5 Aralık 2013 :S usta rus ruletini oynuyor da, kafa sizinki, silah da onun elinde? acilen üst kapak açılacak, şimdi 1000tl gibi olacak masraf 5000 olmadan Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 7 Aralık 2013 Paylaş 7 Aralık 2013 aracı az önce ford atılgan yetkili servise bıraktım ısıtma bujileri değişecek akslardan gelen çat çat ses halledilecek inş kırılmaz evli değilim ama burada dokuz doğuruyorum 2 Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 7 Aralık 2013 Paylaş 7 Aralık 2013 buji işlemi allaha şükür sorunsuz bir şekilde 3 saatte halledildi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Aralık 2013 Paylaş 7 Aralık 2013 buji işlemi allaha şükür sorunsuz bir şekilde 3 saatte halledildi Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Behram Doygun 7 Aralık 2013 Paylaş 7 Aralık 2013 buji işlemi allaha şükür sorunsuz bir şekilde 3 saatte halledildi Geçmiş olsun benimde 3 saatte halledilmişti. Beru marka mı takıldı sizede? Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 7 Aralık 2013 Paylaş 7 Aralık 2013 Geçmiş olsun benimde 3 saatte halledilmişti. Beru marka mı takıldı sizede? evet beru marka Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 3 saatte ne gibi işlemler yapıldı? sadece bujiyi kırmadan sökmek için ileri-geri oynatmak mı 3 saati buluyor? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Zamana takılmayın, kırılmadan çıksın da 10 saatte çıksın.. 1 Yorum bağlantısı
Behram Doygun 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Çok yavaş söküyorlar zarar görmesin diye 4 bujiyede aynı işlem yapıp çıktıktan sonra yeni bujileri de hassas bir sekilde 2 sıkıp bir gevşeterek yavaş yavaş yerine oturttu sonra kapakları takıldı toplandı en sonda aracı çalıştırıp 20-25 dakika kadar uyum sağlasın alışsın diye rolantide çalıştırıldı şimdi saat gibi ve marşı basar basmaz alıyor. Cekişte eskisinden daha iyi oldu. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Çok geçmiş olsun, sıkıntısız halledilmesine sevindim. Yorum bağlantısı
Akan Belen 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 buji işlemi allaha şükür sorunsuz bir şekilde 3 saatte halledildi Serviste kaça maloldu bu işlem acaba Yorum bağlantısı
Hakan Türkoğlu 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Serviste kaça maloldu bu işlem acaba 330 tl Yorum bağlantısı
Misafir 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Serviste kaça maloldu bu işlem acaba Ooooy oy, sevgili kardeşim, bujilerle ilgili, enjektörlerle ilgili ne olsa ürkek ürkek sorar durursun. Şu arabanın motoruyla ilgili sıkıntılarını çözdüğünde 5 yaş gençleşeceğini umuyorum. Yorum bağlantısı
Akan Belen 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Ooooy oy, sevgili kardeşim, bujilerle ilgili, enjektörlerle ilgili ne olsa ürkek ürkek sorar durursun. Şu arabanın motoruyla ilgili sıkıntılarını çözdüğünde 5 yaş gençleşeceğini umuyorum. Sorma abi yav.Aslında kızdırma bujilerinde sıkıntı olduğunu sanmıyorum.Geçen serviste baktırmıştım sorun yok denmişti.Birkaç gündür sabahları çalışmakta nazlanınca acaba mı dedim.Enjektörleri yaptırırken belki onlarıda aradan çıkarırım Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 10 Aralık 2013 Paylaş 10 Aralık 2013 Bu bujileri sökerken balata spreyi tarzı ürünlerin faydası olur mu acaba? Yorum bağlantısı
Çözüm Guest Emre ÇELİK 23 Ocak 2014 Çözüm Paylaş 23 Ocak 2014 Merhaba arkadaşlar sorunum çok şükür kapak sökmeye gerek kalmadan dün çözüldü. Kırılan parça içindeyken kullanmaya devam ediyordum, son zamanlarda geç çalışma ve soğukken seyir halinde stop etme durumları olmaya başlamıştı. Kapağı açtırmayı göze alıp bir usta ile anlaştım, ilk olarak kırılan parçayı ittirip mıknatısla çekmeyi deneyecekti ki başarılıda oldu Anlattığına göre oraya girecek tornavida tarzı birşey yaptırmış, onunla halletmiş işi. Eksik bujiyi taktıktan sonra tüm sorunlar düzeldi. Ön arka balataların değişimi ve buji işlemi için işçilik 130 ödedim Umarım kimsenin başına gelmez, ustanın numarasını yazıyorum. Tek Oto 0535 986 62 17 Kocaeli Yarımca Sanayi Sitesi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ocak 2014 Paylaş 23 Ocak 2014 Ben hala anlamadım. Bujinin neresi kırıldı, parça nereye düştü, nasıl çıktı, bu arada araba bujisiz mi kullanıldı. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 23 Ocak 2014 Paylaş 23 Ocak 2014 Ben hala anlamadım. Bujinin neresi kırıldı, parça nereye düştü, nasıl çıktı, bu arada araba bujisiz mi kullanıldı. Abi muhtemelen kızdırma bujisi değişim esnasında kırılmış.Araç o şekilde kullanılmış.Şans varmış ki kullanım sırasında bir sorun olmamış.Arkadaş sonunda çıkarttırmaya karar vermiş ve bir ustayla anlaşmış.Bazen kapak sökülmek gerekebiliyor biliyorsun.Ama kapak sökülmeden usta çıkarmayı başarmış sanırım Yorum bağlantısı
Recommended Posts