Ali Darbaz 18 Kasım 2019 Paylaş 18 Kasım 2019 Ali Kangal yazdı: Ali Darbaz yazdı: Bu video rusya focusuna ait. Araba 75 derecede başlıyor, 105 derece çıkıyor. Abi bu motor sıcaklıgımı tam anlamadım Videoda referans olsun diye koydum. Arabanın "coolant" yazan göstergesi 105 dereceye cıkıyor. 75 nere 105 nere. Ali Kangal yazdı: Abi bu motor sıcaklıgımı tam anlamadım Kesin bozuk yani diyorsun Resmen bozuk. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Kasım 2019 Paylaş 18 Kasım 2019 (düzenlendi) Ali Kangal yazdı: Sani Gerşon yazdı: Sizinki de bozulmuş maalesef. Kesinmi bozuk bu sani abi belirtileri ney mesela kaloriferi ısıtırmı bozuk olsa Kaloriferin ısıtması için 40-50derecelik motor suyu yeterli. 18 Kasım 2019 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 18 Kasım 2019 Paylaş 18 Kasım 2019 Kaloriferin ısıtması için 40-50derecelik motor suyu yeterli.Sani abi ne kadar fiyatı koplemi degişecek Yorum bağlantısı
Ali Kangal 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 Termostat kontrolu en basit yolu aracı 2km ye yakın kullanıp sonra termostat üst hortumu eger sıcaksa demekki açık kalıyor 95 ila 100 derece olmadan ısınmamalıdır dogrumu bu sizce Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 Doğrudur, gezmeye gerek yok, kaputu açık, çalıştırıp işi hızlandırmak için 2000 devir civarı bekleyin biraz, termostat çıkışındaki boru ısınmamalı, ibre 90 a geldikten sonra sıcaklık gelmeli o boruya.Dizel ise komple değişiyor termostat, 300-350 lira civarı olmalı, ben 200 e yan sanayi almıştım başka bulamadığım için bayram günü. 2 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 Doğrudur, gezmeye gerek yok, kaputu açık, çalıştırıp işi hızlandırmak için 2000 devir civarı bekleyin biraz, termostat çıkışındaki boru ısınmamalı, ibre 90 a geldikten sonra sıcaklık gelmeli o boruya.Dizel ise komple değişiyor termostat, 300-350 lira civarı olmalı, ben 200 e yan sanayi almıştım başka bulamadığım için bayram günü.Sabah sogukken motor degilmi. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 Tabiki Ekleme: akşam da olur tabi yeterki motor soğuk olsun 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 Tabiki Ekleme: akşam da olur tabi yeterki motor soğuk olsun Ahmet bey peki niye yüksek devirde hararet düşmüyordu 3000 devir gibi uzun yolda 120 felan düşüyor hararet 65c kadar Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 19 Kasım 2019 Paylaş 19 Kasım 2019 Yüksek devirde Isı oluşumu çok hararet yükseliyor. Gaz kesince ısı oluşmuyor, olan ısıda radyatöre giden su yüzünden gidiyor. Normalde su 88 e gelince termostat kapatacak ki şu soğumasin. Çok soğuk havada 4 5 km gaz vermeden tepeden inerseniz sağlam termostat olsada soğuma oluyor ama bozuk olan kadar hızlı değil. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 20km yakın sabah gittim şehiriçi bu ayrıca üst hortumda çok az sıcaktı alt hortum soguktu 75c bulmadı. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Kesin bozuk. Sizin orada hava nasıl bilmiyorum ama 2.8 km de durum bu. 5 km olmadan 90 oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Kesin bozuk. Sizin orada hava nasıl bilmiyorum ama 2.8 km de durum bu. 5 km olmadan 90 oluyor.Sabah 10c civarı Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Benim de 10-11 dereceydi. Şimdi 19 derece aynı yolu geldim, 2.7 km, sıcaklık neredeyse 90 oldu. Dediğim gibi kesin açık kalıyor, değişmesi gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Benim de 10-11 dereceydi. Şimdi 19 derece aynı yolu geldim, 2.7 km, sıcaklık neredeyse 90 oldu. Dediğim gibi kesin açık kalıyor, değişmesi gerekiyor.Hocam 9km gittim sabah ama 2000 deviri fazla geçmiyorum motor ısınmadan aynı yolu geri geldim anca 75 c oldu havada 8ila 10c kendim alıp degiştirsem Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Zor bir işçiliği yok ama riskli bir parça, hava yapmıyor sanırım ama dikkatli olmak lazım. Mazot pompası falan sökülüyor ulaşmak için. Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Ya bu termostat arızalı olsa kalorifer ısıtmaz diyorlar mesela ibre düşmeye başladıgında 90 ila 100km arası hızda kaloriferi sıcaklıkta ve 4 ve 5. Kademede fan hızını açın ısmıyorsa açık kalmış diyorlar Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Yazmıştım galiba, kaloriferin ısıtması için 40 derece dahi yeterli. 2 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Yazmıştım galiba, kaloriferin ısıtması için 40 derece dahi yeterli.Sani abi yazdın tamam birileri öyle diyor diye sordum Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Arızalı olmasa da o ibrede düşmez Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Ali Kangal yazdı: 20km yakın sabah gittim şehiriçi bu ayrıca üst hortumda çok az sıcaktı alt hortum soguktu 75c bulmadı. Kesin bozuk. 4-5km’de 90’a ulaşması gerek. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Kesin bozuk. 4-5km’de 90’a ulaşması gerek.Bozuk olmasını bıraktım şimdi termostat üst hortumu kelepcesi düştü bulamadım antifiriz suyu hep motora geldi birşey olurmu o plastik kelepce nerden alıcaz Bu düştü Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Sıkıntı olmaz, buharlaşır gider motora değen sıvı da, böyle kullanmayın, hararet yaptırırsınız. 1 Yorum bağlantısı
Ali Kangal 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 Sıkıntı olmaz, buharlaşır gider motora değen sıvı da, böyle kullanmayın, hararet yaptırırsınız.Sani abi üst hortumu tutan siyah kelepce kayboldu aşagı düştü bulamadım orayı nasıl tutturacagım zaten kullanmadım arabayı duruyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 GEçici olarak cırt kelepçeyle tutturup kontrol ede ede en yakın sanayiye gidilecek. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts