Sinan Çiçek 21 Aralık 2013 Paylaş 21 Aralık 2013 Arkadaşlar iki gündür sabah aracı çalıştırdığımda yatık yay şeklinde bir simge çıkıyordu Kitapçıktan baktım Kızdırma Bujisi göstergesi olduğunu anladım.Araç rolantide biraz bekledikten sonra kendiliğinden sönüyor. Bu neden oluyor acaba? Yorum bağlantısı
Alper Keskin 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Özetle havalar çok soğuyunca yakıta ön ısıtma yapıyor bu bujiler.Bu sayede daha dizel daha verimli yanıyor.. Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Kızdırma bujisi ışığı söndükten sonra aracınızı çalıştırmalısınız. Işığın bir süre sonra sönmesi kızdırma bujilerinin görevini yaptığını gösteriyor. Çok soğuk olmayan havalarda bu lamba bazen hiç yanmayabilir bazen ise çok kısa bir süre yanıp hemen sönebilir, farkedilmeyebilir. Yorum bağlantısı
Akan Belen 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Hareket halinde iken yanıp sönüyorsa eğer biryerler de sıkıntı var demektir.Aklınızda olsun Yorum bağlantısı
Misafir 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 O ışık söndükten sonra Marşa basmanızı öneririm. Yorum bağlantısı
Uğur Samyeli 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Dizel araçlarda kızdırma bujisi lambasının sönmesini beklemek lazım. 1 Yorum bağlantısı
Önder Koç 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 bende o kıdırma bujisi lambası hiç yanmıyor, bu bir problem göstergesi midir? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 VW minibüste motor ısınmadan hareket ettiğimde yanıp sönmeye başladı ve araç hiçbir şekilde gaz yemedi motor ısınmadan hareket edilmemesi gerekiyormuş. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Bir çok araçta o ışık ön ısıtma gerekmeyen ısılarda yani çok düşük olmayan ısılarda yanmaz .Normal ısılarda ilk çalıştırmalarda ışık yanmaz fakat bujiler 3 dakika devrededir..Kızdırma buji ışığı yanıyorsa sönene kadar beklemek silindir içerisinin ilk çalıştırmaya hazırlanması içindir.. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/249555-isitma-bujisi-ne-zaman-devrede-oluyor-test/ Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Fİesta tada ısı -3 ve altına inmeden kızdırma ışığını göremezsiniz bu arada. Yorum bağlantısı
Önder Koç 22 Aralık 2013 Paylaş 22 Aralık 2013 Fİesta tada ısı -3 ve altına inmeden kızdırma ışığını göremezsiniz bu arada. teşekkürler Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 Fİesta tada ısı -3 ve altına inmeden kızdırma ışığını göremezsiniz bu arada. -3 te de yanmıyosa napcaz Yorum bağlantısı
Sinan Çiçek 23 Aralık 2013 Yazar Paylaş 23 Aralık 2013 Cevaplar için teşekkürler. Sonuç Havalar çok soğudu Türkiye için içlik vakti:) Yorum bağlantısı
Önder Koç 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 biz mersinde hiç eksılerı görmedığımız ıçın görme ıhtımalım %1 bıle değıl sanırım Yorum bağlantısı
Sinan Çiçek 23 Aralık 2013 Yazar Paylaş 23 Aralık 2013 Sabah aracı çalıştıramadım. 2006 Model aracımın üzerindeki ilk alındığından beri kullanılan Ford Aküsü tamamen bitmiş 180 Tl'ye 75 Amper Mutlu Akü aldım hava daha da soğuk olmasına rağmen artık Kızdırma Bujisi ışığı uyarısı da vermiyor. Mutlu Akümüzle mutlu mutlu binelim inşallah:) Yorum bağlantısı
Ali Eren 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 Sabah aracı çalıştıramadım. 2006 Model aracımın üzerindeki ilk alındığından beri kullanılan Ford Aküsü tamamen bitmiş 180 Tl'ye 75 Amper Mutlu Akü aldım hava daha da soğuk olmasına rağmen artık Kızdırma Bujisi ışığı uyarısı da vermiyor. Mutlu Akümüzle mutlu mutlu binelim inşallah:) Hayırlı olsun. Mutlu 75 amper var mı bilmediğim için soruyorum.72 amper almıştım ben de daha önce. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 -3 te de yanmıyosa napcaz O zaman Ariza olabilir, aslinda isitici yazin bile ilk calistirmada anlik calisir, isik yanmaz ama, kontagi actin, isiklar dönünce 2 sn bekle ve tık diye gelecek olan röle sesini duy sonra marsa bas, motor sıcakken marsa basarkense bu sesi duyamazsin, isiklar sonunce direk marsa basabilirsin mesela, buda ek bilgi olsun size 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 O zaman Ariza olabilir, aslinda isitici yazin bile ilk calistirmada anlik calisir, isik yanmaz ama, kontagi actin, isiklar dönünce 2 sn bekle ve tık diye gelecek olan röle sesini duy sonra marsa bas, motor sıcakken marsa basarkense bu sesi duyamazsin, isiklar sonunce direk marsa basabilirsin mesela, buda ek bilgi olsun size peki kızdırma bujilerinin ömrü ne kadardır abi.. arızalanırsa ne gibi sorun yapar nerden anlarız.. benim araç 190.000 de keyfi olarak kızdırma bujilerini değiştirsem bi performans falan kazanırmıyım yani bi artısı olur mu Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 peki kızdırma bujilerinin ömrü ne kadardır abi.. arızalanırsa ne gibi sorun yapar nerden anlarız.. benim araç 190.000 de keyfi olarak kızdırma bujilerini değiştirsem bi performans falan kazanırmıyım yani bi artısı olur mu Yani belli bir ömrü yok diye biliyorum, test edip çalışmasını kolayca anlarlar, tek sıkıntı bu parçanın zamanla yuvasına kaynaması, ucuz bir parçadır aslında, yerine yapışmaması için 50 bin kmde bir değişsen yada bu km lerde söktürüp geri taksan iyi olur, 190 bin fazla, gerçi bende hiç söktürmedim, belkide kaynamıştır, artık şans, bozulduğunda belki kırmadan çıkarabiliriz. Performansa katkısı olmaz, sadece il çalıştırma anında ve aşırı soğuk hacada çalışmadan sonra kısa süreli çalışabilir, onun dışında zaten çalışmaz. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Mavigöz 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 Yani belli bir ömrü yok diye biliyorum, test edip çalışmasını kolayca anlarlar, tek sıkıntı bu parçanın zamanla yuvasına kaynaması, ucuz bir parçadır aslında, yerine yapışmaması için 50 bin kmde bir değişsen yada bu km lerde söktürüp geri taksan iyi olur, 190 bin fazla, gerçi bende hiç söktürmedim, belkide kaynamıştır, artık şans, bozulduğunda belki kırmadan çıkarabiliriz. Performansa katkısı olmaz, sadece il çalıştırma anında ve aşırı soğuk hacada çalışmadan sonra kısa süreli çalışabilir, onun dışında zaten çalışmaz. teşekkürler abi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts