Süha Demirtaş 1 Ocak 2014 Paylaş 1 Ocak 2014 dinledirmeli kullanmak gerekli bu tarz işlemleri uyguladıktan sonra Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ocak 2014 Paylaş 1 Ocak 2014 Egr common yakıtın ilacı. Soğuk motor vuruntusunu yok eder, manifoldu çabuk ısıtıp, yanmayı iyileştirir. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 1 Ocak 2014 Paylaş 1 Ocak 2014 (düzenlendi) Üretim maliyeti daha düşük olamaz fakat. Diğerlerine katılıyorum. Kesinlikle düşük hacimlilerin üretim maliyetleri daha düşük olmalı, artık teknoloji ve malzeme işleme hassasiyeti üst düzeyde, hata toleransları daha düşük... Araçlar bu yüzden basit problemlere tahammül edemiyorlar zaten... En basitinden Focus'ta kullanılan 1.0 litre A4 kağıdı büyüklüğünde kullanılan metal bloğunun ağırlığı ile 2.0 litre bir motorda kullanılan metal bir olabilir mi... Eskiden araçların kaporta sağlamlıklarını kalınlıkları ile ölçerlerdi, şimdi şasi yada kaportada çok daha ince metal daha hassas işlenebilerek yeterli mukavemet sağlanabiliyor... Hatta daha ince olmasına karşı mukavemeti eskisinden daha iyi bile olabiliyor... Bu tür şeyler maliyetin düşmesi demek.. Otomotiv endüstrisi bu yönde yavaş ilerlemiyor, resmen koşuyor... 1 Ocak 2014 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Ocak 2014 Paylaş 1 Ocak 2014 1.2 tsi ile 1.6 motoru karşılaştıralım. Tsi de daya dayanıklı malzemeler olmalı, ayrıca direkt püskütme var. En önemlisi turbo maliyeti ve işçiği de var. Hacimin maliyeti çok arttırdığını sanmıyorum zira sandık motorlarda hacim fiyatı çok etkilemiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Ocak 2014 Paylaş 1 Ocak 2014 maliyeti en çok yükselten burnundan kıl aldırmayan servisler. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Ocak 2014 Paylaş 2 Ocak 2014 Ben baktım. 6. viteste 120 ile 2625 devir. 122 tsi 6 manuel 215 55 16 lastik. 6 vites şanzıman oranları (ve 6dsg) Manual Auto1st 3.36 4.042nd 2.09 2.373rd 1.47 1.56 4th 1.10 1.165th 1.11 0.856th 0.93 0.67Final 3.94/3.09 3.50 Octavia 5 vites kombi 1.6 tdi 1th gear ratio:3,78:1 2th gear ratio:2,06:1 3th gear ratio:1,35:1 4th gear ratio:0,97:1 5th gear ratio: 0,74: OCTAVİA 1.4 TSİ 5 VİTES 1th gear ratio:3,46:1 2th gear ratio:1,96:1 3th gear ratio:1,28:1 4th gear ratio:0,98:1 5th gear ratio:0,78:1 Transmission Specs of- Skoda Octavia 1.2 TSI Comfort Businessline 2012Transmission / Gear ratio1th gear ratio: 3,46:12th gear ratio: 1,96:13th gear ratio: 1,28:14th gear ratio: 0,98:15th gear ratio: 0,81:1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Ocak 2014 Paylaş 2 Ocak 2014 karşılaştırma kriteri ne bilmem de başlığa bakınca, aynı marka modelde, 1.6 turbo ile eski 2.0 atmosferiğe bakılmalı idi. Ayrıca otomotiv üretimin planı teknikten çok, satılacağı bölgedeki vergi/sigorta sistemini gözetir. capon üretici keyfinden 600cc. motorla uğraşmıyor. 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 6 Ocak 2014 Paylaş 6 Ocak 2014 (düzenlendi) Maliyet aslında demir-çelik maliyetinden çok ar-ge maliyeti burada. Dünya'nın sınırlı kaynakları için yapılan ar-ge; Maliyetinin yüksekliğiyle değil getirisinin yüksekliğiyle makul hale gelir... ,) Ar-ge'nin maksadı maliyet düşürmek olunca yemişim ar-ge maliyetini... sen hesaplanabilir miktarda düşür de ar-ge bedelinin hesaplanması en kolayı... 6 Ocak 2014 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts