Cemil Aras 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 ekim ayında aldığım 7 bin km de olan focusum yokuş kalkış destek sistemi yüzünden debriyaj yaktı, kullanıcı hatası dediler yapmadılar, noter kanalı ile ihtarname gönderdim u dönüşü yapıp yapmaya karar verdiler, bu işlem 25 gün sürdü arabam 25 gün serviste kaldı, bu olayı tüm fordclub üyelerine anlatmamın bir yolu var mı? herkesin başına gelebilir. 7 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Geçmiş olsun. Cemil bey , konu açarak zaten tüm üyelerimize ulaşmış bulunuyorsunuz.Konunuz yanlış yerde idi ilgili yere taşındı. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Bu fordun müşteri memnuniyeti gerçekten kocaman bir sıfır....Biraz volkswagen'i örnek alsalar ne kaybederler acaba ? Geçmiş olsun.. Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 (düzenlendi) geçmiş olsun,kimse böyle duruma düşmek istemez.araba satmaya gelince her türlü kolaylık sağlanırken bunu araç sattıktan sonra sattığınız malın arkasında durmakta var.koskoca firmaların müşterilerini sıkıntıya sokarken birazcikda düşünmeleri gerek.iş oldu bittiye getirmenin kimseye faydası yok.Robert Bosch'un güzel sözünü''insanlarin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim''servisin girişine yazsınlar bence 18 Şubat 2014 tarihinde Erdem Bozkurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 ekim ayında aldığım 7 bin km de olan focusum yokuş kalkış destek sistemi yüzünden debriyaj yaktı, kullanıcı hatası dediler yapmadılar, noter kanalı ile ihtarname gönderdim u dönüşü yapıp yapmaya karar verdiler, bu işlem 25 gün sürdü arabam 25 gün serviste kaldı, bu olayı tüm fordclub üyelerine anlatmamın bir yolu var mı? herkesin başına gelebilir. geçmiş olsun.peki nasıl oldu da yaktı debriyajı.sistem bırakmadı mı,aracı tuttu mu,bir anda mı oldu uzun sürede mi Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Geçmiş olsun, gerçekten Ford müşteri memnuniyeti nedense hala sıfır seviyelerinde..... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Buradan anlatabilirsiniz.. Bu arada geçmiş olsun.. Yorum bağlantısı
Murat Gök 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Cok gecmis olsun.Ford iyi guzel candir da,musterilerine hic kiymet vermemeleri cok yanlis. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Geçmiş olsun.f3lerde genel olarak baskı balata sorunlu anladığım kadarıyla.birçok arkadaşımız aynı tarz sorunlar yaşıyor Yorum bağlantısı
Safak Acar 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Geçmiş olsun.. Bende bunu geçen kazadan sonra bir kez daha anladım.. Ford servis beni arayacağına ben adamları arıyordum.. bana dosyan acıldı , kaskondan araç istiyebilirsin diye bile telefon açmadılar .. Ben arabanın peşinde koşmasam rahat bir ay yatardı.. Bundan önceki Aracım Transporter di Ve Araç boyaya girmişti Hasar danışmanıyla kanka olmuştum, her işlemde arayıp bilgi veriyordu, o derece çok seviyeli güler yüzlü servisleri var. vw nin . Bakırköy Tamaş beni gerçekten çok memnun etmişti. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Geçmiş olsun.. Bende bunu geçen kazadan sonra bir kez daha anladım.. Ford servis beni arayacağına ben adamları arıyordum.. bana dosyan acıldı , kaskondan araç istiyebilirsin diye bile telefon açmadılar .. Ben arabanın peşinde koşmasam rahat bir ay yatardı.. Bundan önceki Aracım Transporter di Ve Araç boyaya girmişti Hasar danışmanıyla kanka olmuştum, her işlemde arayıp bilgi veriyordu, o derece çok seviyeli güler yüzlü servisleri var. vw nin . Bakırköy Tamaş beni gerçekten çok memnun etmişti. VW diyor ki ; Müşteriyi memnun et ,yüksek memnuniyet puanını versin.Sen de primini ona göre al. Hele bir kaç kişi memnun değilim derse memnunum diyenlerinde bir anlamı kalmıyor direk düşürüyor primini. O yüzden satış ve satış sonrası hizmette en üst düzeyde ilgileniyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 VW diyor ki ; Müşteriyi memnun et ,yüksek memnuniyet puanını versin.Sen de primini ona göre al. Hele bir kaç kişi memnun değilim derse memnunum diyenlerinde bir anlamı kalmıyor direk düşürüyor primini. O yüzden satış ve satış sonrası hizmette en üst düzeyde ilgileniyorlar. Honda da der bunu. Ayrıca honda'da bu prim,Ciddi meblalar tutuyor. Puanı tutturamazsan,İŞyeri ödüyor bu meblaları Tutarsa,fabrika sana ödüyor Küçük rakamlar değil... Yorum bağlantısı
Tahir İlter 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Bizim Ford'da nasıl öpersen öp yeter ki öp diyor :D 1 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 Bizim Ford'da nasıl öpersen öp yeter ki öp diyor :D Bence en iyi cevap işaretlenmeli Yorum bağlantısı
Yaşar Akyalçın 18 Şubat 2014 Paylaş 18 Şubat 2014 ford Amerika merkeze mail at belgelerin varsa onlarıda ekle Yorum bağlantısı
Recommended Posts