İçeriğe Yönlendir

Yetkili Servis Şikayeti


Cemil Aras

Recommended Posts

Cemil Aras

ekim ayında aldığım 7 bin km de olan focusum yokuş kalkış destek sistemi yüzünden debriyaj yaktı, kullanıcı hatası dediler yapmadılar, noter kanalı ile ihtarname gönderdim u dönüşü yapıp yapmaya karar verdiler, bu işlem 25 gün sürdü arabam 25 gün serviste kaldı, bu olayı tüm fordclub üyelerine anlatmamın bir yolu var mı? herkesin başına gelebilir.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Geçmiş olsun.

Cemil bey , konu açarak zaten tüm üyelerimize ulaşmış bulunuyorsunuz.Konunuz yanlış yerde idi ilgili yere taşındı. 

Yorum bağlantısı

Bu fordun müşteri memnuniyeti gerçekten kocaman bir sıfır....Biraz volkswagen'i örnek alsalar ne kaybederler acaba ?

 

Geçmiş olsun..

Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt
(düzenlendi)

geçmiş olsun,kimse böyle duruma düşmek istemez.araba satmaya gelince her türlü kolaylık sağlanırken bunu araç sattıktan sonra sattığınız malın arkasında durmakta var.koskoca firmaların müşterilerini sıkıntıya sokarken birazcikda düşünmeleri gerek.iş oldu bittiye getirmenin kimseye faydası yok.Robert Bosch'un güzel sözünü''insanlarin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim''servisin girişine yazsınlar bence

tarihinde Erdem Bozkurt tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

ekim ayında aldığım 7 bin km de olan focusum yokuş kalkış destek sistemi yüzünden debriyaj yaktı, kullanıcı hatası dediler yapmadılar, noter kanalı ile ihtarname gönderdim u dönüşü yapıp yapmaya karar verdiler, bu işlem 25 gün sürdü arabam 25 gün serviste kaldı, bu olayı tüm fordclub üyelerine anlatmamın bir yolu var mı? herkesin başına gelebilir.

geçmiş olsun.peki nasıl oldu da yaktı debriyajı.sistem bırakmadı mı,aracı tuttu mu,bir anda mı oldu uzun sürede mi

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Geçmiş olsun, gerçekten Ford müşteri memnuniyeti nedense hala sıfır seviyelerinde.....

Yorum bağlantısı
Murat Gök

Cok gecmis olsun.Ford iyi guzel candir da,musterilerine hic kiymet vermemeleri cok yanlis.

Yorum bağlantısı

Geçmiş olsun.f3lerde genel olarak baskı balata sorunlu anladığım kadarıyla.birçok arkadaşımız aynı tarz sorunlar yaşıyor

Yorum bağlantısı
Safak Acar

Geçmiş olsun..

 

Bende bunu geçen kazadan sonra bir kez daha anladım.. Ford servis beni arayacağına ben adamları arıyordum.. bana dosyan acıldı , kaskondan araç istiyebilirsin diye bile telefon açmadılar .. Ben arabanın peşinde koşmasam rahat bir ay yatardı.. 

 

Bundan önceki Aracım Transporter di Ve Araç boyaya girmişti Hasar danışmanıyla kanka olmuştum, her işlemde arayıp bilgi veriyordu,  o derece çok seviyeli güler yüzlü servisleri var. vw nin .

 

Bakırköy Tamaş beni gerçekten çok memnun etmişti.

 

 

Yorum bağlantısı
Tahir İlter

Geçmiş olsun..

 

Bende bunu geçen kazadan sonra bir kez daha anladım.. Ford servis beni arayacağına ben adamları arıyordum.. bana dosyan acıldı , kaskondan araç istiyebilirsin diye bile telefon açmadılar .. Ben arabanın peşinde koşmasam rahat bir ay yatardı.. 

 

Bundan önceki Aracım Transporter di Ve Araç boyaya girmişti Hasar danışmanıyla kanka olmuştum, her işlemde arayıp bilgi veriyordu,  o derece çok seviyeli güler yüzlü servisleri var. vw nin .

 

Bakırköy Tamaş beni gerçekten çok memnun etmişti.

VW diyor ki ;

Müşteriyi memnun et ,yüksek memnuniyet puanını versin.Sen de primini ona göre al. Hele bir kaç kişi memnun değilim derse memnunum diyenlerinde bir anlamı kalmıyor direk düşürüyor primini. O yüzden satış ve satış sonrası hizmette en üst düzeyde ilgileniyorlar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

VW diyor ki ;

Müşteriyi memnun et ,yüksek memnuniyet puanını versin.Sen de primini ona göre al. Hele bir kaç kişi memnun değilim derse memnunum diyenlerinde bir anlamı kalmıyor direk düşürüyor primini. O yüzden satış ve satış sonrası hizmette en üst düzeyde ilgileniyorlar. 

Honda da der bunu.

 

Ayrıca honda'da bu prim,Ciddi meblalar tutuyor.

Puanı tutturamazsan,İŞyeri ödüyor bu meblaları :)

Tutarsa,fabrika sana ödüyor ;)

Küçük rakamlar değil...

Yorum bağlantısı
Yaşar Akyalçın

ford Amerika merkeze mail at belgelerin varsa onlarıda ekle :( 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...