Öner Levent YAZICI 31 Mayıs 2014 Paylaş 31 Mayıs 2014 Maf sensörünü çıkarmak araçta bir zarara yol açabilir mi bunun açık hava filtresi takılan araçlarda çıkarılmasının uygun oldugunu soylediler böyle bir şey olabilir mi ? Çıkarırsak ne olur ? Ne gibi zararlara yol açar ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Mayıs 2014 Paylaş 31 Mayıs 2014 Motor, bozuk saatin günde iki defa doğru zamanı göstermesi gibi, bazı durumlarda doğru çalışır... Sökmemelisiniz.. 2 Yorum bağlantısı
Öner Levent YAZICI 31 Mayıs 2014 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2014 Motor, bozuk saatin günde iki defa doğru zamanı göstermesi gibi, bazı durumlarda doğru çalışır... Sökmemelisiniz.. Araç 1.8 Mehmet abi 10-15 km'lik test amaçlı çıkarttık böyle bir gitme şekli yok. daha önce hiç alamadıgım performansı aldım yolu koparacak öyle gidiyor biraz rolantide bozukluklar oldu doğru.. ama motor sogukken daha sonra oda geçti. Tabi mühendislerin işine karışmak olmaz deyip taktık ve o sakin oturaklı escort geri geldi haylazlığından eser kalmadı 1 Yorum bağlantısı
Coşkun Yılmaz 31 Mayıs 2014 Paylaş 31 Mayıs 2014 Araç 1.8 Mehmet abi 10-15 km'lik test amaçlı çıkarttık böyle bir gitme şekli yok. daha önce hiç alamadıgım performansı aldım yolu koparacak öyle gidiyor biraz rolantide bozukluklar oldu doğru.. ama motor sogukken daha sonra oda geçti. Tabi mühendislerin işine karışmak olmaz deyip taktık ve o sakin oturaklı escort geri geldi haylazlığından eser kalmadı yaktığın benzini gazı hesap etmiyorsun genç adam ... arac hiç hava almıyormuş gibi beslemeye yüklendiğini düşün 1.6 tdci dada çıkarmıştım ben rakı içen fare gibi olmuştu ama ertesi gün lamba yandı taksakda düzelmedi Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 31 Mayıs 2014 Paylaş 31 Mayıs 2014 Benim aracımda bi ara sokette temazsızlık olustu arıza kodu düşmüştü ecuya. Araba bu temazsızlık sırasında resmen yıgılmıstı , çekiş sıfırdı. O zaman daha fazla anladım bu parcanın hayati önemini. Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 1 Haziran 2014 Paylaş 1 Haziran 2014 (düzenlendi) Kontak spreyle temizleyip öyle kullanın... 1 Haziran 2014 tarihinde Sertaç Karginer tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mert Nazmi Serin 8 Haziran 2014 Paylaş 8 Haziran 2014 Sökünce bu güne kadar daha iyi gittiğini ilk kez duyuyorum , bu durumda zaten sensör ya çok kirlidir, yada görevini tam olarak yerine getirmiyordur. 97 ve 98 mondeo, 2006 fiesta tdci, 2008 focus 1.6 benzinli her dördünde de söktüğümüz de sütçü beygirine döndü araçlar. İyi bir temizlik zamanı gelmiş bu sensörlerin anlaşılan. Yorum bağlantısı
Mehmet Aydın_02 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 (düzenlendi) 280 tl ye 5 ay önce sıfır aldım orjinal aynı malı piyasada 600 tl ye otosanda 800 tl ye satıyor, çıkmacılarda 220 tl kim kime ... se malesef 96FB ile başlayan plastik manifoltlular için arabanın beyinden daha önemli olan parça : HEGO sonra : MAF sonra :ECU hego randumanlı ve orjinal olmadığı sürece istediğiniz parçayı değiştirin arabayı düzgün ve orjinal ateşleme zamanını tutturamazsınız , onun içindir ki her ortamda söylüyorum escortun orjinal hego sensörü bosch değildir NTK-NGK japon marka ford amblemli idi ama şimdi ford amblemi yok. 350 tl civarında yurt dışında bulabilirsiniz malesef, bosch hego ateşlemeyi 4 ms nin altına düşüremiyor , orjinal dediğim sensördeki süre 3,2 ve arabayı kalkışta hiç bir araba yakalayamıyor telefon önden arkaya uçuyor 9 Haziran 2014 tarihinde Mehmet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Haziran 2014 Paylaş 9 Haziran 2014 motoru silikonla temizliyor parlatıyor musunuz? Yorum bağlantısı
Mehmet Aydın_02 11 Haziran 2014 Paylaş 11 Haziran 2014 (düzenlendi) nahit bey merhaba ; lpg ayarına gittiğimde ekranda yazan değer şöyle benzin enjentör zamanı 3,2 idi , orijinal hegoyu kırdıktan ve bosch hegoya geçtikten sonra sabah sarsıntılı çalışma nüksetti , bu süre içinde çok şey denedim her sensörün yedeği mevcut , ne yaptıysam 4 ms çıkıyor, lpg ecusunda hatta tankın vanasını ,lpg ecusunun sigortasını söktüm ; hiç lpg ye almadan 1200 km bindim k i yine bu oranı 3,2 ye düşüremedim , bu değerler lpg ecusunun ekranına gelen değerler tabiki , 11 Haziran 2014 tarihinde Mehmet Aydın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mert Nazmi Serin 24 Haziran 2014 Paylaş 24 Haziran 2014 nahit bey merhaba ; lpg ayarına gittiğimde ekranda yazan değer şöyle benzin enjentör zamanı 3,2 idi , orijinal hegoyu kırdıktan ve bosch hegoya geçtikten sonra sabah sarsıntılı çalışma nüksetti , bu süre içinde çok şey denedim her sensörün yedeği mevcut , ne yaptıysam 4 ms çıkıyor, lpg ecusunda hatta tankın vanasını ,lpg ecusunun sigortasını söktüm ; hiç lpg ye almadan 1200 km bindim k i yine bu oranı 3,2 ye düşüremedim , bu değerler lpg ecusunun ekranına gelen değerler tabiki , Ford TIS 2004 te hego sensörünün voltajıın 0.2 ila 0.8 arası olması gerektği yazılı. 0.2 ise fakir, 0.8 ise zengin karşım olduğu ve bu durumda trim ayarları yaptığını, idealinin ise 0.45 volt olduğu yazılı. Benim araçta dikkatli bir şekilde izliyorum, lpg de iken rolantide 0.03 lü gibi değerler okuyorum. Ve bir türlü stabilleşmiyor. Rolantideyken bile aynı durumda sürekli en tepeden en düşüğe değişiyor. Hatta dediğim gibi 0.2 nin çok çok altına dahi düşüyor. Siz de incelediğiniz de böyle bir durum ile karşılaşıyormusunuz? Aracımın çekişi düşük ve cidden biraz tuzlu yakıyor gibi. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 8 Temmuz 2014 Paylaş 8 Temmuz 2014 Hayati bir parça bence onunla şaka yakmayın. Tüm düzeninizi bozar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts