Önder Kuru 18 Haziran 2014 Paylaş 18 Haziran 2014 Son bir kaç gündur neredeyse her ilk çalışmada devir 1200-1300 dk/devire çıkıp 600 düşüp sonra normal seviyeye geliyor, toparlıyor bir nevi. Önceden 1200-1300’den yavaş yavaş 800 dk/devire geliyordu. Sorun nedir? Nedendir? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Haziran 2014 Paylaş 19 Haziran 2014 Çok anlamasam da maf sensörü ve rölanti sensörü aklıma geldi ilk etapta. Yorum bağlantısı
Önder Kuru 19 Haziran 2014 Yazar Paylaş 19 Haziran 2014 Araç benzinli. Bizim motorlarda maf yok ayrıca Elektronik gaz kelebeği var. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Haziran 2014 Paylaş 19 Haziran 2014 Araç benzinli. Bizim motorlarda maf yok ayrıca Elektronik gaz kelebeği var. Çok anlamam demiştim 1 Yorum bağlantısı
Önder Kuru 21 Haziran 2014 Yazar Paylaş 21 Haziran 2014 İds ile rölanti ayarları yeniden yüklendi. Şu an saat gibi. Konu kapanabilir... Yorum bağlantısı
Misafir 21 Haziran 2014 Paylaş 21 Haziran 2014 Geçmiş olsun.. Herşey teknoloji olmuş Yorum bağlantısı
Önder Kuru 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 Konu kapanmamış, zaten sorun da biraz daha arttı şu an ve henuz ustaya gitmedim. Aracım benzinde rölantide aptallaşıp stop ediyor, bir türlü toparlayamıyor. Ama lpgde hic bir sorun yok. Bu durum da mı benzin pompasındandır acaba? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül 2014 Paylaş 23 Eylül 2014 haziranda düzelen sorun tekrar ne zaman başladı? Yorum bağlantısı
Önder Kuru 23 Eylül 2014 Yazar Paylaş 23 Eylül 2014 Ara ara baş gösterdi aslinda ama hic rahatsız edici degildi. Ama bu akşam arac benzindeyken artik rolantide durmaz oldu gaz vermezsem stop ediyor. Yorum bağlantısı
Çözüm Önder Kuru 3 Ekim 2014 Yazar Çözüm Paylaş 3 Ekim 2014 Sorun çözüldü. Lpg regulatorunden LPG map sensorune giden hortum da hasar oluşmuş. Artik en sonunda yarılmış göz ile görülmeyecek bir yerden. Dolayısıyla manifolda hava girişi oluyormuş. Şuan ilk çalışma rölanti debriyaja basıldığında stopvedecekmis gibi davranışlar bitti. Yorum bağlantısı
Recommended Posts