İçeriğe Yönlendir

Hızlı Gitmenin Sakıncası


Gökhan Tongay

Recommended Posts

Furkan Avcı

Yapılan bir cok testte Mondeo premium modellere karşı üstünlüğünü ispat etmiş durumda. Mk4 Mondeo ornegin, a4 ve 320yi yol tutuş testlerinde yenmesiyle dergi kapağı olmuştu, 320 ise zaten a4 ile C serisini yenmişti.

Sizin kıyasınıza gelince, 2.0 motor standart aile arabasi Mondeo ile C serisinin yüksek performans modeli c320'yi kıyaslamanız adil olmamış :) sizin araç Mondeo st220 ile kıyaslanmali, ancak o zaman adil bir kıyas olur.

Sakın yanlış anlaşılmasın kesinlikle marka fanatikliği yapmıyorum, (öyle olsa burda işim ne dimi :D )

Bu arada benim aracımın yürüyeni ile 2003 C180 Kompressör'ün yürüyen aksamı aynı :) (avantgarde olan modeller)

Mondeo ST220 ile C32 AMG karşılaştırılabilir sonuç ne olur bilmem.

 

Ben şu an kullandığım araçları karşılaştırdım, Mondeo MK4 çok beğendiğim bir araç, yol tutuşununda kendi sınıfında en iyisi olduğuna eminim. 3.0 V6 Ecoboost olsa ne güzel olurdu :p

Siz siz olun yinede hiçbir araca güvenmeyin, araba çok iyi yol tutuyordur, bir vida tüm dengeleri bir anda değişebilir Allah korusun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi

Süspansiyonlarda vs fark yok mu? Sizin arka ve ön lastik ölçüleri farkli diye biliyorum, arkalar daha büyüktü c320'de yanlis hatırlamıyorsam. Mondeo st220 ile standart modelin de süspansiyon tuningi dışında farkı yok bildiğim kadarı ile, ama bu bile bariz fark oluşturuyor. C32amg ise tamamen klasman dışı, o herşeyi ile hormonlu bir özel yapım :)

Yol tutuşa guvenip de hız yapmama konusunda tamamen hemfikirim ,kilcal çatlak kökenli bir aks kırılması yüzünden zamanında yolda savrulup sağ ön kısmını soldaki orta refuje çarpıp yan yatmis sağa sola çarpa çarpa sürüklenmisti eski bir aracım, pert oldu. Çok şükür sağ tarafta oturan kimse yoktu, Allah korudu. O da çok iyi yol tutan bir arabaydı, coupe idi . Ama o durumda hiç bir önemi kalmıyor. Yolda her an her şey olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Süspansiyonlarda vs fark yok mu? Sizin arka ve ön lastik ölçüleri farkli diye biliyorum, arkalar daha büyüktü c320'de yanlis hatırlamıyorsam. Mondeo st220 ile standart modelin de süspansiyon tuningi dışında farkı yok bildiğim kadarı ile, ama bu bile bariz fark oluşturuyor. C32amg ise tamamen klasman dışı, o herşeyi ile hormonlu bir özel yapım :)

Yol tutuşa guvenip de hız yapmama konusunda tamamen hemfikirim ,kilcal çatlak kökenli bir aks kırılması yüzünden zamanında yolda savrulup sağ ön kısmını soldaki orta refuje çarpıp yan yatmis sağa sola çarpa çarpa sürüklenmisti eski bir aracım, pert oldu. Çok şükür sağ tarafta oturan kimse yoktu, Allah korudu. O da çok iyi yol tutan bir arabaydı, coupe idi . Ama o durumda hiç bir önemi kalmıyor. Yolda her an her şey olabilir.

 

Mercedeste süspansiyon Classic, Elegance ve Avantgarde opsiyonuna göre değişiyior. Yani C200K Avantgarde ile C320 Avantgarde aynı süspansiyon sistemine sahip, lastik ölçüleri de C200K larda da ön - arka farklı (modele göre). Sport paket olan modeller var onlarda ön fren sistemi ve süspansiyonlar farklı.

Önler 225/45 R17, arkalar 245/40 R17.

Aslında kabul ediyorum benim karlıştırma yanlış oldu, mondeo'da standart 205/55 R16 lastikler var adil değil.

Ama mondeo virajlarda daha çok sallanıyor çok yüksek çünkü ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Huseyin CAN

yanlız o ticari aracın haline bakarmısın arka salıncak kırıp takımı komple aşağı salmıs yerli üretimlerimiz neden bu halde :(

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...