Mehmet Yeter 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Konu çok derinlerde kalmış. Canlandırmak lazım. Güç istiyorsan dizel, hız istiyorsan benzinli. Sadece gaza basmak istiyorsan elentrikli derim. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Mehmet Yeter yazdı: Konu çok derinlerde kalmış. Canlandırmak lazım. Güç istiyorsan dizel, hız istiyorsan benzinli. Sadece gaza basmak istiyorsan elentrikli derim. Benzinliler daha güçlü genelde Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Evren Erakçora yazdı: Benzinliler daha güçlü genelde Güç denildiyse tork (çekiş gücü-itme kuvveti) ve dolayısıyla yokuş performansı tabi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Yokuşta ne kadar güçlü olsa da bedeli var maalesef. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Tork krankı çevirme gücü. Yokuşta hızı korumaya ya da ağır yükü ilerletmeye yarıyor. Bizdeki kamyonlar 400 beygir 2200 nm tork (1000-1500 devir arası) Tork herşey demek olsaydı bu motoru 1500 kg lik arabaya takar ışık hızına çıkardık. Olay bu kadar basit. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 5 saat önce Paylaş 5 saat önce (düzenlendi) Tork yarış kazandirir, güç araba sattırır. Dizelse korkma bas gaza Benzinliyse benzinci kızı ayarla Son olarak Nazar etme ne olur, seninde elektriklin olur. 5 saat önce tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi 2 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 saat önce Paylaş 3 saat önce İlkay Başaran yazdı: Tork krankı çevirme gücü. Yokuşta hızı korumaya ya da ağır yükü ilerletmeye yarıyor. Bizdeki kamyonlar 400 beygir 2200 nm tork (1000-1500 devir arası) Tork herşey demek olsaydı bu motoru 1500 kg lik arabaya takar ışık hızına çıkardık. Olay bu kadar basit. Kesinlikle 👍 3 Yorum bağlantısı
Koray Demir 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Mertol Kip yazdı: Tork yarış kazandirir, güç araba sattırır. Dizelse korkma bas gaza Benzinliyse benzinci kızı ayarla Son olarak Nazar etme ne olur, seninde elektriklin olur. 😀 Yorum bağlantısı
Recommended Posts