İçeriğe Yönlendir

Focus S Tdci


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Mehmet Yeter

Konu çok derinlerde kalmış. Canlandırmak lazım.

Güç istiyorsan dizel, hız istiyorsan benzinli. Sadece gaza basmak istiyorsan elentrikli derim.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Mehmet Yeter yazdı:

Konu çok derinlerde kalmış. Canlandırmak lazım.

Güç istiyorsan dizel, hız istiyorsan benzinli. Sadece gaza basmak istiyorsan elentrikli derim.

 

Benzinliler daha güçlü genelde 

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Evren Erakçora yazdı:

Benzinliler daha güçlü genelde 

Güç denildiyse tork (çekiş gücü-itme kuvveti) ve dolayısıyla yokuş performansı tabi 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Yokuşta ne kadar güçlü olsa da bedeli var maalesef.

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Tork krankı çevirme gücü. Yokuşta hızı korumaya ya da ağır yükü ilerletmeye yarıyor. Bizdeki kamyonlar 400 beygir 2200 nm tork (1000-1500 devir arası) Tork herşey demek olsaydı bu motoru 1500 kg lik arabaya takar ışık hızına çıkardık. Olay bu kadar basit.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
(düzenlendi)

Tork yarış kazandirir, güç araba sattırır. 

 

Dizelse korkma bas gaza

Benzinliyse benzinci kızı ayarla

 

Son olarak

Nazar etme ne olur, seninde elektriklin olur. 

tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
İlkay Başaran yazdı:

Tork krankı çevirme gücü. Yokuşta hızı korumaya ya da ağır yükü ilerletmeye yarıyor. Bizdeki kamyonlar 400 beygir 2200 nm tork (1000-1500 devir arası) Tork herşey demek olsaydı bu motoru 1500 kg lik arabaya takar ışık hızına çıkardık. Olay bu kadar basit.

Kesinlikle 👍 

 

IMG_9584.jpeg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Mertol Kip yazdı:

Tork yarış kazandirir, güç araba sattırır. 

 

Dizelse korkma bas gaza

Benzinliyse benzinci kızı ayarla

 

Son olarak

Nazar etme ne olur, seninde elektriklin olur. 

😀

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...