Mehmet Yeter 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Konu çok derinlerde kalmış. Canlandırmak lazım. Güç istiyorsan dizel, hız istiyorsan benzinli. Sadece gaza basmak istiyorsan elentrikli derim. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Mehmet Yeter yazdı: Konu çok derinlerde kalmış. Canlandırmak lazım. Güç istiyorsan dizel, hız istiyorsan benzinli. Sadece gaza basmak istiyorsan elentrikli derim. Benzinliler daha güçlü genelde Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Evren Erakçora yazdı: Benzinliler daha güçlü genelde Güç denildiyse tork (çekiş gücü-itme kuvveti) ve dolayısıyla yokuş performansı tabi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Yokuşta ne kadar güçlü olsa da bedeli var maalesef. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Tork krankı çevirme gücü. Yokuşta hızı korumaya ya da ağır yükü ilerletmeye yarıyor. Bizdeki kamyonlar 400 beygir 2200 nm tork (1000-1500 devir arası) Tork herşey demek olsaydı bu motoru 1500 kg lik arabaya takar ışık hızına çıkardık. Olay bu kadar basit. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 11 saat önce Paylaş 11 saat önce (düzenlendi) Tork yarış kazandirir, güç araba sattırır. Dizelse korkma bas gaza Benzinliyse benzinci kızı ayarla Son olarak Nazar etme ne olur, seninde elektriklin olur. 11 saat önce tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi 2 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 saat önce Paylaş 8 saat önce İlkay Başaran yazdı: Tork krankı çevirme gücü. Yokuşta hızı korumaya ya da ağır yükü ilerletmeye yarıyor. Bizdeki kamyonlar 400 beygir 2200 nm tork (1000-1500 devir arası) Tork herşey demek olsaydı bu motoru 1500 kg lik arabaya takar ışık hızına çıkardık. Olay bu kadar basit. Kesinlikle 👍 3 Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Mertol Kip yazdı: Tork yarış kazandirir, güç araba sattırır. Dizelse korkma bas gaza Benzinliyse benzinci kızı ayarla Son olarak Nazar etme ne olur, seninde elektriklin olur. 😀 Yorum bağlantısı
Recommended Posts