İçeriğe Yönlendir

Focus S Tdci


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

 

image.png.6253b54461ed01ee182249205c7d1f4b.png

töbeee kafalar karıştı şimdi :wub: 

Fikri Keleş yazdı:

Satılık mı 

kapadık bitti yok üretim 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağlar Bayur yazdı:

töbeee kafalar karıştı şimdi :wub: 

 

 

Motor boyama deyince, bunlarla mı karıştırdın :crazy:

 

image.png.12ac8697f59059ce3d124bf36dcccc54.png

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

bi lafımla alırım ama önden çekişli sevmiiim artık yırtın kendinizi len :f1:

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Fatih Keskin yazdı:

bi lafımla alırım ama önden çekişli sevmiiim artık yırtın kendinizi len :f1:

Saygılarımla...

Yorum bağlantısı
Onur Demir
Fatih Keskin yazdı:

bi lafımla alırım ama önden çekişli sevmiiim artık yırtın kendinizi len :f1:

Celica?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Fatih Keskin yazdı:

bi lafımla alırım ama önden çekişli sevmiiim artık yırtın kendinizi len :f1:

haber et de depoyu fulleyem

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Fatih Keskin yazdı:

geçen sene ilana girdiğin de 390 bin km de idi

Geri geri gitmişlerdir :kihkih:.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

 

Ağustos 2024 te vergiler hariç 340bine almış, turbo sğutma sistemi debrijay bitik, kozmetik kusurlar dıştan birçok .

jant değişmiş. 529bin gümrükte kayıtlı km si 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök

E ne güzel işte adam km sini bile toparlamış sizede yaranılmaz 😎

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Çağlar abi meraktan soruyorum. Önden çekişli araçlara kilitli difransiyel takılır mı? Takırlırsa sonuç ne olur? 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Yeter yazdı:

Çağlar abi meraktan soruyorum. Önden çekişli araçlara kilitli difransiyel takılır mı? Takırlırsa sonuç ne olur? 

hiç düşünmemiştim, zira düşünülmesi gerekmez :rofl: kitli diferansiyelin mantığı yer ile sürütnmesi azalan bir tekerin boşa deli gibi dönmesi sonucu çekiş gücü kaybı, ön tekerde öyle bir şey yaşanmayacağı için taksan da getirisi olmaz herhalde, dirft neden arkadan çekişli araç ile yapılır diye düşünürsek temel sebep bu, ağırlığın çoğu önde, çeken tekerler sağlam basiyor. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Çağlar Bayur yazdı:

hiç düşünmemiştim, zira düşünülmesi gerekmez :rofl: kitli diferansiyelin mantığı yer ile sürütnmesi azalan bir tekerin boşa deli gibi dönmesi sonucu çekiş gücü kaybı, ön tekerde öyle bir şey yaşanmayacağı için taksan da getirisi olmaz herhalde, dirft neden arkadan çekişli araç ile yapılır diye düşünürsek temel sebep bu, ağırlığın çoğu önde, çeken tekerler sağlam basiyor. 

Aslında yarar, pist ortamında virajı dönerken arabanın iç tekerinde yük çok azalır temas olsa dahi gücü az olan tarafa verir kafadan kayma başlar.

Yanlış hatırlamıyorsam 308 gti, type-r, i20n gibi modellerde önde dif kilitli 

Otopark.com testlerinde hatırlıyorum.

Gaza bastıkça kilit kafayı içeri çekiyor diyordu

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış

Önden çeker araçlarda bildiğim kadarıyla daha çok kule gergisi takılıyor, viraj performansı için.

Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
(düzenlendi)
Mehmet Yeter yazdı:

Önden çekişli araçlara kilitli difransiyel takılır mı? 

Sabah Otopark.com'un storysinde gördüm yanlış hatırlamıyorsam şuan Opel Mokka GS testi için yurtdışında, önde kilit var diyordu

tarihinde Alptuğ Özcan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Tamer Topaç yazdı:

 

Çağlar Bayur yazdı:

 

Ağustos 2024 te vergiler hariç 340bine almış, turbo sğutma sistemi debrijay bitik, kozmetik kusurlar dıştan birçok .

jant değişmiş. 529bin gümrükte kayıtlı km si 

 

Vay be.. 

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Çağlar Bayur yazdı:

hiç düşünmemiştim, zira düşünülmesi gerekmez :rofl: kitli diferansiyelin mantığı yer ile sürütnmesi azalan bir tekerin boşa deli gibi dönmesi sonucu çekiş gücü kaybı, ön tekerde öyle bir şey yaşanmayacağı için taksan da getirisi olmaz herhalde, dirft neden arkadan çekişli araç ile yapılır diye düşünürsek temel sebep bu, ağırlığın çoğu önde, çeken tekerler sağlam basiyor. 

ihtiyar biz seni teknik bilirdik, alzheimer mi basladi ne oldu?
amac drift degilse kilitli difrensiyel asil onden ceker icin gerekli. viraj cikislarinda kafadan kaymayi azaltir, viraj icine dogru aracin kafasini ceker. FLD olmasa bile LSD olur. :stop:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Önden çekişli araçlara LSD sınırlı kaydırmalı kilitli diferansiyel olabilmektedir.

Son kasa Fiesta ST, İ20N 

 

Focus MK2 RS' de ise, Revo Knuckle adında bir sistem kullanılmıştı. Bu patinajı önleme, lastiği sağa sola kaçmasını önlemek amacıyla yapılmıştı. Testlerde kısmen işe yaradığı görülmüştü. 

 

image.png.73b2dde597a87825511fe1b108179d71.png

 

MK3 RS' de ise, kavramalı bir bir 4x4 sistem vardı. Bu da drift yapmaya olacak sunuyordu.

 

image.png.0aa69f9995ba0087f72f72fbc7764c35.pngimage.png.2832c9b58b6235e49c3f259db9cf85dc.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erdem Doğan yazdı:

ihtiyar biz seni teknik bilirdik, alzheimer mi basladi ne oldu?
amac drift degilse kilitli difrensiyel asil onden ceker icin gerekli. viraj cikislarinda kafadan kaymayi azaltir, viraj icine dogru aracin kafasini ceker. FLD olmasa bile LSD olur. :stop:

konu ford, dandirik tosbağa değil 

Selçuk Bakış yazdı:

Önden çeker araçlarda bildiğim kadarıyla daha çok kule gergisi takılıyor, viraj performansı için.

işe yarıyor bende de var, özlikle ıslak zeminde viraj dan sonraki hızlanmada farkı yaşanıyor

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tamer Topaç yazdı:

yarın Maslak' ta

muhtemelen aynı kıtada bile olmayacağımdandır , 

gelsem de metro ile geliirdim tango kitli :mangal: 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...