Fatih MUTLU 13 Ekim 2014 Paylaş 13 Ekim 2014 Öncelikle herkese selamlar.Bende 97 model bi Ka alarak aranıza katıldım.Benim Ka'm da 2. ve 3. vitesde gazı kesip bırakıyormuş gibi bi sallanma oldu.Ustaya götürdüm hız regülatörünü değiştirmemiz gerektiğini söyledi sıfır reglatör takınca da durum değişmedi. 1 Saatlik uğraş sonucu bi pini yerinden sökünce sorun çözüldü.Söktüğü pininde Direksiyon Müşürü olduğunu söyledi.Söktüğü parçanın resimlerini attım acaba bu o sürekli sorun veren hız sensörü olabilir mi? Yorum bağlantısı
Fatih MUTLU 13 Ekim 2014 Yazar Paylaş 13 Ekim 2014 resmi atamadım ama bu direksiyon müşürünün görevi nedir acaba? Sökük olması bi sıkıntı yaratır mı? Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 13 Ekim 2014 Paylaş 13 Ekim 2014 Tekleme tarzi bi probleminiz var galiba.hangi devir araliginda yapiyor. Yorum bağlantısı
Fatih MUTLU 13 Ekim 2014 Yazar Paylaş 13 Ekim 2014 4. vitese attığım anda sıkıntı kesiliyor. Hangi devirde olursa olsun. Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 13 Ekim 2014 Paylaş 13 Ekim 2014 Himm sizinki farkliymis.tecrubeli uyelerimiz yardimci olacaktir. Yorum bağlantısı
Burak Fidan 14 Ekim 2014 Paylaş 14 Ekim 2014 Hız sensörünün olduğu yere benziyor fotolardan sanki eğer imkanınız varsa ebaydn obd 2 alın. Hangi sensör arızalı o gösteriyor Yorum bağlantısı
veli koç 14 Ekim 2014 Paylaş 14 Ekim 2014 Hidrolik direksiyon basınç müşürü bu. Tekleme ile müşürün alakası hakkında bağlantı kuramıyorum fakat bu parçanın amacı: Direksiyonu çevirdiğimizde, özellikle park halinde iken hidrolik pompasına yük bindiğinden ve pompada hareketini kranktan aldığından dolayı aracın motor devrinin düşmesine sebep olur. Biz direksiyonu çevirdiğimizde bu müşür basıncı algılar ve motor devrini stabil tutmaya çalışır. Elm327 cihazlarda falan soket sökülü iken hata kodu vermiyor denedim. Fakat aracın kendi lisanslı tespit cihazlarında hata kodu veriyor olabilir. Tekleme ile alakası olacağını zannetmiyorum ama kesin birşey söylemek mümkün değil. Şaöyle bir mantık yürüterek yola çıkarsak: Diyelimki bu parça teklemeye sebebiyet veriyor, Bu parça ile ecu arasında kablolardan başka hiçbirşey yok. Yani bu durumda arızalı olabilecek 3 parça var. 1. si müşürün kendisi. 2.si müşürün soketi veya kabloları, 3.sü ecu. Soketi söktüğümüzde çalışma satbil oluyorsa ve takınca yine aptal çalışma yapıyorsa sorun müşürün kendindedir. Çünkü: Kabloda, sokette veya ecuda bir temassızlık, kısa devre ve başka bir sorun olsa aynı sorun soket takılıykende, sökülmüşkende farketmeksizin tekrarlardı. Fakat tekrar diyorum bu parçadan tekleme problemi hiç duymadım. Parçanın sıfırı 90tl civarlarındaydı. Bu testi yapan ustanızda başka ka veya bu müşür ile uyumlu müşür var ise satın almadan önce emaneten test etmenizi öneririm. Yorum bağlantısı
Fatih MUTLU 15 Ekim 2014 Yazar Paylaş 15 Ekim 2014 Soketi sökünce sıkıntı çözüldü sağa sola sonuna kadar çevirince stop etmiyor.Usta ona istinaden bir şey olmaz dedi. Aslında yüksek maliyetli değilmiş hafta sonu değiştirmesini istiyeceğim.Benim korkum araç hareket halinde;bu müşrün soketinin takılı olmamasının bi sorun yaratıp yaratmayacağıydı. Çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Fatih MUTLU 15 Ekim 2014 Yazar Paylaş 15 Ekim 2014 Unuttum birde bu soket takılıyken boş viteste gaza sonuna kadar basıp kesince stop ediyordu. Sökünce bu sıkıntıda kesildi. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Ekim 2014 Paylaş 15 Ekim 2014 Unuttum birde bu soket takılıyken boş viteste gaza sonuna kadar basıp kesince stop ediyordu. Sökünce bu sıkıntıda kesildi. Sensörün arızalı olduğu kesin demek ki 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts