İçeriğe Yönlendir

Sym Gts 250İ Evo


Lokman Ceritlioğlu

Recommended Posts

Lokman Ceritlioğlu

Ozan hiç bişi yapmayacam, süraatli gidince sorun olmuyor zaten, yavaş gidincede camı kısık açarım olur biter. :)

Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu

sağol Saygın, eldivenlerim iyi değildi onunda siparişini verdim, o gelirse tamam olacak, ha şimdi birileri gelir deri pantor derse şaşma, deri pantor bizim işimiz değil :D

Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer

Vay vay vay.. Yakıyorsun ortalığı abi. Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza,bela vermesin. Çok güzel görünüyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

abi ben bu konuyu arada çok kaçırmışım ya,pardon.

kask ve mont hayırlı olsun.ortalama motor sürücüsü için en uygun kask Ls2 denebilir.mont da benimkiyle aynı markaymış,prohel.

abi kaskın içten buhar yapmasını maalesef tam olarak engelleyemiyorsun,sen zaten sonradan açıklama eklemişsin,ortalama bir hızla giderken hava akışı yeterli olduğundan buhar olmuyor,ama tarfiğe girince ya da sokak arasında yavaş giderken buhar oluyor.oluşmuş buharın acil çözümü hemen vizörü kaldırmak,oluşmasının önüne geçmek için de 1 mm açık kullanmak gerek.

biliyorsun ben sattım demir atı :(

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu

Önder şimdi sorunu aynen senin dediğin yöntemle çözdüm :D kask satanlar buğu yapmaz diye satıyorlar, inanmamak lazımmış.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Önder şimdi sorunu aynen senin dediğin yöntemle çözdüm :D kask satanlar buğu yapmaz diye satıyorlar, inanmamak lazımmış.

buhar yapmaz diyenlere cevabım hazır abi;benim nefesim kuvvetli. :tongue:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Nem ölçer şart değilse şunun ölçümü oldukça hassas.

 

 

 

Benim vizör pek buğu yapmıyor ama yaptığında açıp kapatıyorum düzeliyor. Ancak daha ciddi bir sorun var o da gözlük, çünkü daha çok o buğulanıyor ve kolay geçmiyor :D

sen gözlük deyince ben de dedim ki kaskın içine bir de motor gözlüğü mü takıyor (zaten mümkün değil de),yani anlayamamıştım ne demek istediğin,şimdi atılganın konusuna bakarken anladım ki normal numaralı gözlükten bahsediyormuşsun :D

numaralı vizör diye birşey yapılamıyor mu acaba :crazy:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

sen gözlük deyince ben de dedim ki kaskın içine bir de motor gözlüğü mü takıyor (zaten mümkün değil de),yani anlayamamıştım ne demek istediğin,şimdi atılganın konusuna bakarken anladım ki normal numaralı gözlükten bahsediyormuşsun :D

numaralı vizör diye birşey yapılamıyor mu acaba :crazy:

Ben araştırdım yokmuş abi [emoji14]
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Zalım bişey, 190 kilo ile Yöre tandır'a yardıra yardıra gitti :mangal:

 

Gelirken ne oldu peki? :yes:  Getiremedi değil mi? ;)

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Odağını yakalayamazlar o nedenle mümkün değil. :) Ama şu açık kros kasklarla kullanılan gözlüklerde yapılabilir belki.

zowa-motocross-goggles.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu
(düzenlendi)

bugün termometreye biraz ayar çektim, yerini ve rengini değiştirdim.

4a8eb3dfb663074d909e8f27c09a5254.jpg

2dfa8940cb60578541ab6cc1c9c031ea.jpg

tarihinde Lokman Ceritlioğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Serdal Soysal

Hayırlı olsun abi konuyu yeni gördüm. Hızlı değişimler abi ben daha 150 liğe devam.[emoji3]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu

Kask yok, güvenlik sıfır

 

bide hareket ettirseydi :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Lokman Ceritlioğlu
(düzenlendi)

kilometre abim 15 000 oldu. 

rutin bakım, kayış kontrolü, buji değişimi, varyatör temizliği. 

bu arada kayış 18000 kilometrede değişiyormuş, senatörde 3000 kilometredeydi.

tarihinde Lokman Ceritlioğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...