Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 marşa basar gazlarım, suya yağa sıcaklığa kendisi baksın beyinFord olunca altında konuşursun böyle 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Bir saat önce, Servet Aydın yazdı: Jeneratör sistemi başkadır. Sürekli sabit yüksek devir ile çalışır. Bu yüzden rölanti devrinde bekletmek gerekir. Araçlarda pistte gazlar gibi gazlanır ise duruş halinde biraz beklemek iyidir. Standart kullanımda gerek yok Land da bu sıkıntı hiç yok herhalde... bi arkadaşımdan öğrendiğim land bloğu hep sıcak tutuyormuş... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Land da bu sıkıntı hiç yok herhalde... bi arkadaşımdan öğrendiğim land bloğu hep sıcak tutuyormuş...-4 derece altında iken evet. Kontak tek kademe açık kalırsa kalorifer de aktif oluyormuş Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 51 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Yaylaya çıkarken yag sıcaklığı 116 dereceye kadar çıkıyor. Sıkıştırırsam 120. Sonra az sakin düze çıkıp kullanınca hemen 105 e düşüyor az rölantide beklersem 88. Yüksek hızda da 140 vb yine 115 ve üstüne çıkıyor Hocam sizin araç yağı motor suyu ile soğutuyor dimi? Tüm araçlarda yağ soğutucu yok mu zaten? Benim araçta fazladan turbo devresi su pompası var ikinci bu araç kapandıktan sonra 10 dk çalışıyor. termostatlı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Tüm araçlarda yağ soğutucu yok mu zaten? Benim araçta fazladan turbo devresi su pompası var ikinci bu araç kapandıktan sonra 10 dk çalışıyor. termostatlı.Radyatör ile soğutan var, su ile soğutan var. Vw transporter aracım motor suyu 70 dereceye inene kadar elektrikli pompa ile suyu devirdaim eder, tek fanı aktif tutardı (2001 yılında 99 model) Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 amerikan araçlarında öyleydi yenilerde ayrı yağ radyatörü var mı bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 11 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 27 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Tüm araçlarda yağ soğutucu yok mu zaten? Benim araçta fazladan turbo devresi su pompası var ikinci bu araç kapandıktan sonra 10 dk çalışıyor. termostatlı. Radyatör ile soğutan var, su ile soğutan var. Vw transporter aracım motor suyu 70 dereceye inene kadar elektrikli pompa ile suyu devirdaim eder, tek fanı aktif tutardı (2001 yılında 99 model) Benim araçta motor yağı radyatörden gelen bir boru ile bir haznede soğutuluyor. Ayrıca Radyatörde bir yağ giriş-çıkış noktası var, orayada şanzıman yağı giriyor-çıkıyor. Bu durumda şanzıman yağı radyatör ile, motor yağı su ile mi soğutulmuş oluyor? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Reno ve mazda motor suyu ile yağı soğutuyor. Sanırım daha performanslı araçlar ilave radyatör kullanıyordur. Motor suyu ile yağ ısısı stabil kaldığı için bakım periyodu uzun oluyor. Vw ne ile soğutuyor bakmadım ama hocamın verdiği değerlere göre sanki radyatör ile soğutma var. Yada bloktan gelen ısıyı ölçüyor, soğutmadan çıkanı değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 http://www.ebay.ie/itm/OIL-PRESSURE-TEMPERATURE-TEMP-SENDER-SENSOR-FOR-VW-SEAT-VEHICLE-RANGE-NEW-/192263989458?hash=item2cc3d3a8d2:g:G0AAAOSwB-1YylaE cooler da bu: Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 32 dakika önce, Servet Aydın yazdı: radyatör ile soğutma var 88 C deki yağı su anca ısıtır? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 88 C deki yağı su anca ısıtır?İlk önce hangisi ısınıyor? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 8 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 4 uç olmalı filtrenin totosu değil mi orası? 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 3 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 88 C deki yağı su anca ısıtır? İlk önce hangisi ısınıyor? önce yağ bence. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Evet, iki uç yağ için ise su nerden gidiyor acep? Ford fiesta da su soğutmalı idi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: İlk önce rejim sıcaklığına geldikten sonrasına bakarım efendy. maraton koşacağız sprint deel Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Evet, iki uç yağ için ise su nerden gidiyor acep? Ford fiesta da su soğutmalı idi iki uç su.. yağ ortadan filtreyle entegre. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 O zaman sana dci lazım. Su yağı kontrol eder Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 3 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: rejim sıcaklığına geldikten sonrasına bakarım efendy. maraton koşacağız sprint deel komünist bunlar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 12 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 4 uç olmalı kocaman geçiş deliği var ya fotoda ön yüzde kenarları minnak minnak delikli olan yer bloğa ordan bağlandığını düşün Şimdi, Mehmet Göktürk yazdı: komünis stopajı ödüyecerğiz daha, uç derdine düşmüş Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 5 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: kocaman geçiş deliği var ya fotoda ön yüzde kenarları minnak minnak delikli olan yer bloğa ordan bağlandığını düşün stopajı ödüyecerğiz daha, uç derdine düşmüş Minik delikler kütük sabitleme yerleridir. Oradan bebe çişi bile geçmez yahu 3 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Bunda belli herşey Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 8 dakika önce, Servet Aydın yazdı: bebe çişi bkz yağ filtresi takılmış, bebe pudrası kurusu gibi olan şirin sarı silindirik şey 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 11 dakika önce, Mert Gülkokan yazdı: 3 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Yaylaya çıkarken yag sıcaklığı 116 dereceye kadar çıkıyor. Sıkıştırırsam 120. Sonra az sakin düze çıkıp kullanınca hemen 105 e düşüyor az rölantide beklersem 88. Yüksek hızda da 140 vb yine 115 ve üstüne çıkıyor 1.2 tsi 90 hp rölantide ve 90 km sabit hızda giderken yağ sıcaklığı 94 derece 90 ile napıyosun? Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Turbolu aracı stop etmeden bir süre beklemek gerektiğini savunan düşünce, aracı hangi koşulda stop edeceğimizi düşünüyor acaba. Mesela park edeceğimiz yere 2500-3500 devir ile gelip freni kazıklayıp anında kontak kapattığımızı mı? Herhalde araç kullanıcılarının çok büyük çoğunluğu da benim koşullarımda araç kullanıyordur ama ben gene kendi adıma konuşayım. Evim caddeden çıkıp sokağa girince 100 mt. ilerde. Caddede de zaten 2. vitesten yukarı çıkılmıyor. Yani zaten dur kalk ile hadi en çok, durmadan ama 2. vitesle caddeden geliyorum, sokağa girerken hız ve devir daha da düşüyor, sokağı rölanti devrinde geçip, 1. vites ile otoparka girip, otoparkta manevra ile yanaşıp stop ediyorum. En en en az 5 dakikadır araç zaten rölantide çalışır gibi çalışıyor. Daha park edince neyini bekliycem. Benimle aynı olmasa da çoğunluğun benzer durumda olduğunu, stop edene kadar zaten ya sokaktan geçip yavaşladığını, ya park ederken o gerektiği düşünülen bekleme zamanının geçtiğini düşünüyorum. Var mı öyle (belki vardır) turbonun aktif olduğu devirlerde gelip hemen durup stop edebileceği yerde yaşayan- çalışan kimse acaba? Herkes park edeceği yere gelirken zaten düşük devirlerde gelmiyor mu? 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts