Osman Bilgin 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Subaru imiş... http://otomobil.haber7.com/donanim-modifiye/haber/1259996-yilin-en-guvenli-araci-secildi Yorum bağlantısı
Ekin Güney 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Bu teste muhtemelen volvoyu dahil etmemişler 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Volvo nedir ya ? Ford'un Yan Sanayisi 4 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Jaguar daha kaliteli yan sanayi ama Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Arkadaşlar yok öyle sağlamı mağlamı bunu test edenler kendilerine göre test ediyor....Getirsinler benim türk insanım bi test etsin ... Bizim insanımız gerçek mankenlerle test ediyor....Bakın çok basit bir örnek vereyim ... 2014 ww jettayı konuştuk arkadaşlarla.... çok sağlam kaliteli araç olduğunu iddia ettiler benim ise tek savunduğum bu zamanda insan hayatını önemseyen tek şey insanın kendisidir.... ..geçenlerde gazetelerde okumuşsunuzdur. tırın dorsesinin altından zor çıkardık aracı tabi içinde beş tane cenazeyle..... Sağlam araç yok arkadaşlar.... Ben rastlamadım.....hepimiz uzun yolda 120 yi görüyoruz.....hiç şansınız yok arkadaşlar hiç şansınız yok sürat felakettir..... 13 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Volvo 2020'de sattığı araçlarda kimse ölmeyecek diyor, inanılmaz geliyor bana. 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 30 Aralık 2014 Yazar Paylaş 30 Aralık 2014 Ben her zaman Allah a emanet giddiğimizi savunmuşumdur hele ki tek gidiş-geliş şeritli yolda, karşıdan gelen araçla aranda bazen 30-50 cm uzaklık oluyor, bir kaç santim direksiyonu oynatsan yanlışlıkla, kafa kafaya... Allah koruyor... 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Volvo 2020'de sattığı araçlarda kimse ölmeyecek diyor, inanılmaz geliyor bana. Bunu sağlamak için arabayı kısıtlamaları lazım. Bi kere 120 km/h'yi geçmemesi lazım. Şahin abinin dediği gibi ben de güzelim t5 transporter görmüştüm tırın dorsesine sıvanmıştı. Allah korusun. Allah korusun. Gerçekten trafik tehlike. Yavaş gidince sadece tehlike azalıyor, yolda bizden başkaları da var... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Tır ezip geçse ne olacak? İmkansız gibi. Yorum bağlantısı
Koray Demir 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Ben her zaman Allah a emanet giddiğimizi savunmuşumdur hele ki tek gidiş-geliş şeritli yolda, karşıdan gelen araçla aranda bazen 30-50 cm uzaklık oluyor, bir kaç santim direksiyonu oynatsan yanlışlıkla, kafa kafaya... Allah koruyor...Sabah işe akşam ise eve sağ salim gelebildiğime hem şaşırıyor hem de şükrediyorum. Mucize gibi [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Ekin Güney 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Volvo 2020'de sattığı araçlarda kimse ölmeyecek diyor, inanılmaz geliyor bana. Evren bey bir volvo'nun karşılaşacağı en kötü şey başka bir volvoyla çarpışmasıdır. Onun dışında ne derlerse çıkıyor sağlamlık anlamında. Yorum bağlantısı
Koray Demir 30 Aralık 2014 Paylaş 30 Aralık 2014 Volvo nedir ya ? Ford'un Yan Sanayisi Ford bir dönem Volvo yu bünyesinde barındırmasa ve teknoloji işbirliği yapmasa idi Pinto dönemindeki güvenlik seviyesinde kalırdı.Bkz. The ford Pinto case Yorum bağlantısı
Koray Demir 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 Volvo Volvo demeyin. Çin malı o.. Tüm Çin mallarının bu anlayış ile üretim yapmasını temenni ederim. Volvo Çinliler e ne güzel bir emsaldir. Yorum bağlantısı
Ferhat Bulut 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 Sen istediğin kadar sağlam araba üret, sağlam şoför ol, karşındaki de dikkatli olacak, saygılı olacak. Adam sağlam değilse araba ne yapsın. Çokmu derin oldu ne? [emoji53] Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 31 Aralık 2014 Yazar Paylaş 31 Aralık 2014 Daha önce de yazmıştım yeri yine gelmişken yazayım, Araba sürmeye başladığım zamanlar da; Yaşlı bir Kamyon şoförü "Önemli olan kendi arabanı değil karşındaki (benim anladığım ve uygulamaya çalıştığım: karşıdan gelen, önünde giden, yandan çıkan vs. araba, insan, hayvan vs.) arabayı sürmektir." demişti.... Yorum bağlantısı
Misafir 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 Kazada sağlamlık, arabanın eğilip bükülup yamulmayani değil, kabin içine emerek verdiği darbeyi en aza indirendir. Yorum bağlantısı
Misafir 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 Kazada sağlamlık, arabanın eğilip bükülup yamulmayani değil, kabin içine emerek verdiği darbeyi en aza indirendir. Peki Hakan Bey,euro cap testlerini takip etmekte faydalı olur mu bu durumda ? Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 120 nin üzerindeki süratlerde darbeyi emiyor emiyorda ......Araç içinden yada dışından gelen parçalar jilet gibi doğruyor adamı....güneşliğe koyduğumuz cd bile kafatasına öyle bir saplanıyorki bıçak bile öyle delmez inanın bana.... 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 Peki Hakan Bey,euro cap testlerini takip etmekte faydalı olur mu bu durumda ? Olmaz, money talk vardır, ayrıca o testi 100 le hatta 90 la yapsınlar bakiiim, ncap batar, çünki sağlam araba zaten kalmaz Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Aralık 2014 Paylaş 31 Aralık 2014 Bu şekilde 100 km ile çarpışmada yaşama şansı sıfır. Sıradan üç noktalı kemerler tutamıyor. F1 kemeri gibi kemer lazım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts