Hakan Uzun 28 Mayıs 2021 Paylaş 28 Mayıs 2021 (düzenlendi) Metin Taşcı yazdı: benim araçta 242bin kmde enjektörcü tanıdık, o kadar ısrar etti gel ellemeyelim enjektörlerde birşey yok diye ben dayanamayım açtırdım, en kötü temizlenmiş olur dedim ama enjektörlerin durumu muhteşem çıktı, hepsi aynı oranda püskürtüyor. sadece dağıtılmışken geri dönüş oringleri orjinalleri ile değiştirildi o kadar. tabi sizde uğultu var diyorsanız geri dönüş oringleri olabilir. Ankaradaysanız bu konuda yardımcı olabilirim ek: geri dönen mazot oranlarını takip edebilirsiniz. bir tane akvaryum hortumu alıp enjektörün üzerindeki geri dönüşü cıkarıp (yeşil klipse bastırınca cıkıyordu sanırım) akvaryum hortumunu takıp süre tutup ölçüm yapabilirsiniz veya 4ünü aynı anda cıkarıp 4 bardağa akıtarak bakabilirsiniz. Hocam bilirsin enjektor ve hatlari cok kotu bi yerde yine yaparim sen yazinca simdi iyice tatmin oldum yarin ben o halde egr yi sokeyim nede olsa manuel egr dimi bu 2006 fusion sokup bakayim iptal etsem deneyemem dimi? Birde benim egr borusu araba iki dakka calissin ates gibi el degmiyor normal degil sanirim bu arada izmitteyim hocam 28 Mayıs 2021 tarihinde Hakan Uzun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Uzun 29 Mayıs 2021 Paylaş 29 Mayıs 2021 Metin Taşcı yazdı: euro4 motorlarda egrnin vakum hattını körleyince iptal oluyor diye duymuştum bi araştırın isterseniz. Egr hakkında hiç bilgim yok, ne zaman açık kalır ne zaman kapanır bilmiyorum Bugun egr soktum cok ugrasmadim hatta. Ama egr Tertemiz cikti en ufak kurum yoktu enjektorlerden sonra olmaz ise naparim bilmem Yorum bağlantısı
Şerif Özhaseki 24 Kasım 2021 Paylaş 24 Kasım 2021 Bu konuya herhangi bir çözüm bulan var mı acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Akyıldız 15 Mayıs 2022 Paylaş 15 Mayıs 2022 Mehmet Akyıldız yazdı: @Ali Cihangiroğlu abi maf sensörü iobd ile okudum 8.70 8.67 okuyor hızlı düşüş iniş olmuyor Abiler 2009 tarihinde yazdığım arıza beyinde çıktı.çekiş düzeldi lakin full depo ile istanbul içi 500 km gidiyorum.normalmi.@Ali Cihargiroğlu 1 Yorum bağlantısı
Ertuğrul Çağdaş 1 Eylül 2022 Paylaş 1 Eylül 2022 Merhabalar, 2009 Ford Fiesta 1.4 TDCI aracım var.Benim de aracımda tekleme sorunu vardı.Yolda belirli bir hızda ilerlerken gaz vermeye devam ettiğim sırada aracım çekip bırakma yapıyordu.Bu problem her kullanışımda değil ara sıra oluyordu.İki ustaya gösterdim pislik geliyordur çok takılma diyerek beni geri gönderdiler. Bir sabah yola çıktım iki kere üst üste tekledi sonra devam etti beş dakika kadar sonra gaz yememeye başladı yolda kaldım ve aracım motor arıza ışığı yaktı.Ustaya gösterdiğimde pompacıya yönlendirdi ve sorun enjektör bobininde olduğu anlaşıldı.5000 tl kadar masrafım oldu diğer enjektörlerin de bakımını yaptırdım.Bilgi amaçlı sizlerle paylaşmak istedim. Herkese iyi günler. Arıza kodu : P1204 -4.Silindir enjektör devresinde açık / kısa devre Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Eylül 2022 Paylaş 1 Eylül 2022 Mehmet Akyıldız yazdı: Abiler 2009 tarihinde yazdığım arıza beyinde çıktı.çekiş düzeldi lakin full depo ile istanbul içi 500 km gidiyorum.normalmi.@Ali Cihargiroğlu normal bence... ve geçmiş olsun... Yorum bağlantısı
Recommended Posts