Hakan Uzun 28 Mayıs 2021 Paylaş 28 Mayıs 2021 (düzenlendi) Metin Taşcı yazdı: benim araçta 242bin kmde enjektörcü tanıdık, o kadar ısrar etti gel ellemeyelim enjektörlerde birşey yok diye ben dayanamayım açtırdım, en kötü temizlenmiş olur dedim ama enjektörlerin durumu muhteşem çıktı, hepsi aynı oranda püskürtüyor. sadece dağıtılmışken geri dönüş oringleri orjinalleri ile değiştirildi o kadar. tabi sizde uğultu var diyorsanız geri dönüş oringleri olabilir. Ankaradaysanız bu konuda yardımcı olabilirim ek: geri dönen mazot oranlarını takip edebilirsiniz. bir tane akvaryum hortumu alıp enjektörün üzerindeki geri dönüşü cıkarıp (yeşil klipse bastırınca cıkıyordu sanırım) akvaryum hortumunu takıp süre tutup ölçüm yapabilirsiniz veya 4ünü aynı anda cıkarıp 4 bardağa akıtarak bakabilirsiniz. Hocam bilirsin enjektor ve hatlari cok kotu bi yerde yine yaparim sen yazinca simdi iyice tatmin oldum yarin ben o halde egr yi sokeyim nede olsa manuel egr dimi bu 2006 fusion sokup bakayim iptal etsem deneyemem dimi? Birde benim egr borusu araba iki dakka calissin ates gibi el degmiyor normal degil sanirim bu arada izmitteyim hocam 28 Mayıs 2021 tarihinde Hakan Uzun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Uzun 29 Mayıs 2021 Paylaş 29 Mayıs 2021 Metin Taşcı yazdı: euro4 motorlarda egrnin vakum hattını körleyince iptal oluyor diye duymuştum bi araştırın isterseniz. Egr hakkında hiç bilgim yok, ne zaman açık kalır ne zaman kapanır bilmiyorum Bugun egr soktum cok ugrasmadim hatta. Ama egr Tertemiz cikti en ufak kurum yoktu enjektorlerden sonra olmaz ise naparim bilmem Yorum bağlantısı
Şerif Özhaseki 24 Kasım 2021 Paylaş 24 Kasım 2021 Bu konuya herhangi bir çözüm bulan var mı acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Akyıldız 15 Mayıs 2022 Paylaş 15 Mayıs 2022 Mehmet Akyıldız yazdı: @Ali Cihangiroğlu abi maf sensörü iobd ile okudum 8.70 8.67 okuyor hızlı düşüş iniş olmuyor Abiler 2009 tarihinde yazdığım arıza beyinde çıktı.çekiş düzeldi lakin full depo ile istanbul içi 500 km gidiyorum.normalmi.@Ali Cihargiroğlu 1 Yorum bağlantısı
Ertuğrul Çağdaş 1 Eylül 2022 Paylaş 1 Eylül 2022 Merhabalar, 2009 Ford Fiesta 1.4 TDCI aracım var.Benim de aracımda tekleme sorunu vardı.Yolda belirli bir hızda ilerlerken gaz vermeye devam ettiğim sırada aracım çekip bırakma yapıyordu.Bu problem her kullanışımda değil ara sıra oluyordu.İki ustaya gösterdim pislik geliyordur çok takılma diyerek beni geri gönderdiler. Bir sabah yola çıktım iki kere üst üste tekledi sonra devam etti beş dakika kadar sonra gaz yememeye başladı yolda kaldım ve aracım motor arıza ışığı yaktı.Ustaya gösterdiğimde pompacıya yönlendirdi ve sorun enjektör bobininde olduğu anlaşıldı.5000 tl kadar masrafım oldu diğer enjektörlerin de bakımını yaptırdım.Bilgi amaçlı sizlerle paylaşmak istedim. Herkese iyi günler. Arıza kodu : P1204 -4.Silindir enjektör devresinde açık / kısa devre Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 1 Eylül 2022 Paylaş 1 Eylül 2022 Mehmet Akyıldız yazdı: Abiler 2009 tarihinde yazdığım arıza beyinde çıktı.çekiş düzeldi lakin full depo ile istanbul içi 500 km gidiyorum.normalmi.@Ali Cihargiroğlu normal bence... ve geçmiş olsun... Yorum bağlantısı
Onur Özkan Alçın 3 saat önce Paylaş 3 saat önce selam arkadaşlar. 2006 model fiestamız var. komple motor yapıldı. enjektörler bakımı yapıldı. egr iptal edildi. turbo sıfır alındı. pompa üzerinde bulunan sensörler ve dağıtıcı (kütük) sensörü değişti. krank sensörü değişti. krank kafası değişti. eksantrik dişlisi değişti. anlayacağınız aracın değişmeyen yeri kalmadı. fakat tüm bu işlemler aracın 3. ve 4. viteste çok hissedilir şekilde sabit gazda 1800-2000 devir arasında silkeleme yapmasından kaynaklı oldu. hemde aracım km 400.000 km olduğu için yapıldı. gaza basıp yada gazdan hafif çekince silkeleme olmuyor. 1800-2000 devir altında yada üstünde yapmıyor. sorun çözülemedi. bu arızanın aynısı çoğu kişide var olduğunu biliyorum. çözebilen varsa yardımınızı istiyorum. şimdiden herkese teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 51 dakika önce Paylaş 51 dakika önce Onur Özkan Alçın yazdı: enjektörler bakımı yapıldı enjektör bakımı yapılamamış demek ki . tdci da blok piston kadar enjektör de başlı başına her işi yapar nerede ise. 1 Yorum bağlantısı
Onur Özkan Alçın Şimdi Paylaş Şimdi Çağlar Bayur yazdı: enjektör bakımı yapılamamış demek ki . tdci da blok piston kadar enjektör de başlı başına her işi yapar nerede ise. 3 ayrı pompacıya gittik. Pompa basıncı ve enjektör kontrolü yaptılar. Bir sorun yok dediler. Müşürler tekrar değişti. Durum aynı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts