İçeriğe Yönlendir

Servis Garantili Triger Araçta Lpg Var Bahanesiyle Onarılmıyor


Mehmet Emin BADIR

Recommended Posts

Saygın Can Oğuz

Onu takan servis arkasında durmalı bence. Merkeze sormaları filan hikaye.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Burdaki konu fabrikayı pek bağlayacak gibi durmuyor,işlemi yapan servisi bağlar.

Siz fabrika yada başka servis ile uğraşmayın, direk işlem yaptırdığınız servis ile uğraşın.

Şikayet kaydı bırakırım gibi konuşmalar yapın ayrı konu, hatta şikayeti de yapın. Ama asıl muhattabiniz işlemi yapan servistir.

Serviste bunu aslında karşılamak zorunda, ama Ford servisi diyince bi düşünmek lazım malesef.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

lpg var diye sente atladı denemz bu iddialı olur. kural gereği fabrişkasyon harici işlem olduğu için inceleme bile başlayılmaz sorun burada.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kadir Aydoğmuş

Fiyat ortalamasi cikti ya kardesim 1100 lira civari bi para gider bu maksimum fiyat

Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner

Merhabalar;

 

Aracımda ruhsata işli LPG varken 2014 Temmuzda Boluda yetkili servis periyodik bakım esnasında triger setini de "2 yıl Parça Garantili Olarak" değiştirdi. Geçen hafta ise triger sıyırdı ve başka masraflara da yol açtı, sadece 13 bin kilometre kullandım.

 

6 ay / 13 bin kilometre kullandığım trigerin garanti kapsamında değişmesi gerekirken Ankaradaki Ford Yetkili Servisi "Aracınızda LPG olduğundan garanti dışıdır." diyerek beni şoka uğrattı.

 

Bu durumda ne yapmak gerekir, çağrı merkezi LPG lafını duyduktan sonra hiç bir şey dinlemiyor ve iş çözümsüzlüğe gidiyor.

 

Merhaba.

Ağustos 2014 tarihinde aldığım aracımın yılbaşında 15 bin bakımı için servis arayışım sırasında benzeri olayla karşılaştım.

Aracımda LPG olduğu için servis yapılamıyormuş.

Bu konunun üzerine gittim. Otokoç Genel Müdürlüğü ve Otosan Genel Müdürlüğüne haklı nedenlerimi yazdım.

Sonuçta Otokoç İzmir Şb. si servis bakım yaptı - araç garantisi de devam ediyor.

 

1- Garanti hükümleri çok açık. Araçta LPG takılıysa komple aracın garantisi ortadan kalkmıyor. "LPG takılması nedeniyle oluşan arızalar" garanti dışı kalıyor.

2-Aracın tadilat projesi doğrultusunda LPG sisteminin güvenliğini tartışmak Ford servislerinin kapsamında değildir. Bu konuda yetkili merciler Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nezdinde MMO, Üniversiteler ve Tüv-Türk tür. Araç LPG sistemi onaylanıp ruhsata işlendikten sonra güvenlik konusu servislerce tartışılamaz.

Ancak kapalı garaj ortamına LPG dolu aracı almak istemeyeceklerdir. Çözümü basit. LPG servisine gidip tankı boşalttırın (söktürmeden).

Servisin direnmesini gerektirecek hiç bir konu kalmayacaktır.

Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR

Merhaba.

Ağustos 2014 tarihinde aldığım aracımın yılbaşında 15 bin bakımı için servis arayışım sırasında benzeri olayla karşılaştım.

Aracımda LPG olduğu için servis yapılamıyormuş.

Bu konunun üzerine gittim. Otokoç Genel Müdürlüğü ve Otosan Genel Müdürlüğüne haklı nedenlerimi yazdım.

Sonuçta Otokoç İzmir Şb. si servis bakım yaptı - araç garantisi de devam ediyor.

 

1- Garanti hükümleri çok açık. Araçta LPG takılıysa komple aracın garantisi ortadan kalkmıyor. "LPG takılması nedeniyle oluşan arızalar" garanti dışı kalıyor.

2-Aracın tadilat projesi doğrultusunda LPG sisteminin güvenliğini tartışmak Ford servislerinin kapsamında değildir. Bu konuda yetkili merciler Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nezdinde MMO, Üniversiteler ve Tüv-Türk tür. Araç LPG sistemi onaylanıp ruhsata işlendikten sonra güvenlik konusu servislerce tartışılamaz.

Ancak kapalı garaj ortamına LPG dolu aracı almak istemeyeceklerdir. Çözümü basit. LPG servisine gidip tankı boşalttırın (söktürmeden).

Servisin direnmesini gerektirecek hiç bir konu kalmayacaktır.

 

Hocam tam olarak hangi adreslere yazdığınızı buraya belirtmeniz mümkün mü? Yani hangi e posta adresine yazdıysanız ben de oraya aynı şekilde problemi yazayım.

 

Servis bize orta kısmından deforme olmuş civatayı gösterdi, hatta fotoğraf çektik. Ancak işlemi esas yapan servis Bolu Görür Otomotiv konu hakkında bizimle yeterince bilgi paylaşımına, çözüme gitmiyor. Noterden ihtarname çektirmeyi düşünüyorum.

 

Arabam yatalı 2 haftayı doldurdu ve bu sürede iş yerime ulaşım, daha da önemlisi nikahım ve annemin diz ameliyatının kontrolü gibi çok önemli konular için aracımı kullanamadım. Aldım Fordu, gördüm nasıl Lord! olunuyormuş.

 

Satış sonrası hizmet çok kötü.

Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR

Merhaba.

Ağustos 2014 tarihinde aldığım aracımın yılbaşında 15 bin bakımı için servis arayışım sırasında benzeri olayla karşılaştım.

Aracımda LPG olduğu için servis yapılamıyormuş.

Bu konunun üzerine gittim. Otokoç Genel Müdürlüğü ve Otosan Genel Müdürlüğüne haklı nedenlerimi yazdım.

Sonuçta Otokoç İzmir Şb. si servis bakım yaptı - araç garantisi de devam ediyor.

 

1- Garanti hükümleri çok açık. Araçta LPG takılıysa komple aracın garantisi ortadan kalkmıyor. "LPG takılması nedeniyle oluşan arızalar" garanti dışı kalıyor.

2-Aracın tadilat projesi doğrultusunda LPG sisteminin güvenliğini tartışmak Ford servislerinin kapsamında değildir. Bu konuda yetkili merciler Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nezdinde MMO, Üniversiteler ve Tüv-Türk tür. Araç LPG sistemi onaylanıp ruhsata işlendikten sonra güvenlik konusu servislerce tartışılamaz.

Ancak kapalı garaj ortamına LPG dolu aracı almak istemeyeceklerdir. Çözümü basit. LPG servisine gidip tankı boşalttırın (söktürmeden).

Servisin direnmesini gerektirecek hiç bir konu kalmayacaktır.

 

Hocam e-posta yolladığınız adresleri bana da yazabilir misiniz?

Fiyat ortalamasi cikti ya kardesim 1100 lira civari bi para gider bu maksimum fiyat

 

Mesajınızı pek anlamadım;

 

Bahsettiğiniz fiyat özel servisteki fiyat mı, siz bir yere sorarak mı öğrendiniz?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

2008 model aracı yetkili servise neden götürürsünüz ki?

İşi bildiklerinden olmasın, lpg zaten garantisiz araçta önemsiz, onlar taktıkları parçadan sorumlular, ayrıca mecburlar sorumluktan kaçamazlarda ondan, dışarıda bu garanti zor olur, bu sebeble ben bile kritik şeylerde 2006 model aracımla servise giderim :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner

Hocam tam olarak hangi adreslere yazdığınızı buraya belirtmeniz mümkün mü? Yani hangi e posta adresine yazdıysanız ben de oraya aynı şekilde problemi yazayım.

 

 

Otokoç Genel Müdürlük ve Ford Otosan sayfalarındaki iletişim formu ile ulaştım. Mesajlarıma çağrı merkezinin sorunumu çözemediğini - çözemeyeceğini  ve yetkili biri ile görüşmek istediğimi bildirdim.

Hem Otokoç Genel Müdürlük, hem de Ford Otosan Genel Müdürlük ayrı ayrı aradı. Şikayetlerimi dinleyip çözeceklerini bildirdiler ve ertesi gün Otokoç İzmir Şb arayıp aracı servise kabul edeceklerini bildirdiler.

Yetkililerin mail adreslerini politikaları gereği vermiyorlar. Ancak yetkililer tarafından aranmanızı sağlıyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR

Sonuç ne oldu?

Henüz bir gelişme yok şimdiye kadarki girişimlerimizden sonuç alamadık. Ama işin peşinden koşturmaya devam edeceğim umarım hakkımı alırım :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR

Benim ozel servisim var kardesim 1100 u gecmez

 

Hocam tüm forum üyelerimize teşekkür ederim.

 

Uzun uğraşlar sonucunda arabamızın parçalarını garanti kapsamında değiştirttik  :biggrin: 

 

Bizden desteğini esirgemeyen ANKARA / BAŞER OTOMOTİV yetkilileri ve müşteri ilişkileri sorumlusu ALİ Beye de buradan teşekkürlerimi tekrar sunuyorum.

 

Kızımla ilişkimizin düzelmesi için biraz zamana ihtiyacım var, logosuna, direksiyonuna vs tekrar ısınıp güvenmem için beni üzmemesi lazım artık.

 

İnşaallah sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ederim kendisini.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Yasir Baş

Hocam tüm forum üyelerimize teşekkür ederim.

 

Uzun uğraşlar sonucunda arabamızın parçalarını garanti kapsamında değiştirttik  :biggrin: 

 

Bizden desteğini esirgemeyen ANKARA / BAŞER OTOMOTİV yetkilileri ve müşteri ilişkileri sorumlusu ALİ Beye de buradan teşekkürlerimi tekrar sunuyorum.

 

Kızımla ilişkimizin düzelmesi için biraz zamana ihtiyacım var, logosuna, direksiyonuna vs tekrar ısınıp güvenmem için beni üzmemesi lazım artık.

 

İnşaallah sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ederim kendisini.

 

Helal olsun.. Süper olmuş.. Hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun..

 

Burdan da şunu görmüş olduk: Serviste olmaz denen şeyler olabiliyormuş, bahane uydurarak başından savmaya çalıştıklarında mücadele etmek gerekiyormuş..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR

Helal olsun.. Süper olmuş.. Hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun..

 

Burdan da şunu görmüş olduk: Serviste olmaz denen şeyler olabiliyormuş, bahane uydurarak başından savmaya çalıştıklarında mücadele etmek gerekiyormuş..

 

Çok teşekkür ederim.

 

Egzos ve emme subabları, krank saplaması civatası, triger seti, kapak ve contalar değiştirildi.

 

Asında servislerin elini kolunu bağlayan Otosanın LPG sebebiyle arızayı dinlemeden reddetmesiydi, bizim yaptığımız uzun görüşmeler ve açıklamalar ise yetkililere arızanın LPG'den bağımsız olduğunu anlatmak oldu, epey de zor oldu tabi  :nea:

Yorum bağlantısı
Yasir Baş

Aslında benim ilk yazdığım cevaba bakarsanız tam da bu konuya değinmiştim. Sorunun LPG ile alakası yok adamlar direk başından savıp atmaya çalışıyorlar. Zor olan muhatap bulup ona haklılığınızı anlatıp ikna etmekti siz başardınız. İnanın kendi olayım çözülmüş gibi sevindim. Tekrar tebrik ederim. :bravo:  :bravo:  :bravo:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...