Oğuzhan Demir 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 Öncelikle cümleten saygılar selamlar. Geçtiğimiz Perşembe Erzurum'da çalıştığım firma tarafından 13 kişilik bir ekip ile teorik ve pratik olarak 6-7 saatlik "Trafikte Tehlikeleri Tanımlama" Eğitimi aldık. Eğitim hocamız eski ford motorsport pilotlarından Yener GÜLÜNAY'dı. Eğitimde eksiklerimizi tamamladık. Hem öğrendik, hem bilgilerimizi paylaştık hemde sohbet ettik. Hocamız ile forum hakkında da güzel sohbetlerimiz oldu. Genel olarak bildiğimiz konular gibi görünse de yanlış bildiğim konular yok değilmiş. Tabi asıl önemli olan bu eğitimi almak değil uygulamak. Bazı alışkanlıklardan kurtulmak zor gibi görünse de elimden geleni yapacağım. Konu tam buradayken aklıma şu konu geldi, led fren lambalarının faydalarını belirttim, Hocamız hemen notunu aldı. Burada ufaktan bir fordclubtr ve geceucusu reklamı yaptım Eğitim sonrası epeyce sohbet ettik Yener hocamla. Hocamız zaten bizlerden biri sayılır Ford Ka ile şampiyonluğu varmış. Sizlere de selamlarını iletmemi istedi. 6 Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 aleyküm selam.. bende bu tarz eğitim almayı çok isterim..çok şanlısınız.. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 Pratik olarak da eğitim oldu mu? İntercity İstanbulPark Akademi'de katıldım ben de, slalom, engelden kaçış, panik fren, doğru oturma pozisyonları gibi konuları pratik de yapınca araç kullanımı tamamen değişyor resmen. Çok faydalı gerçekten Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 18 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2015 Pratik olarak da eğitim oldu mu? İntercity İstanbulPark Akademi'de katıldım ben de, slalom, engelden kaçış, panik fren, doğru oturma pozisyonları gibi konuları pratik de yapınca araç kullanımı tamamen değişyor resmen. Çok faydalı gerçekten Pratik oldu olmasına da bizim başlığımız "Trafikte Tehlikeleri Tanıma" olduğundan ona göre oldu, kısacası pek bir atraksiyon yoktu, Bildiklerimizi pekiştirdik ama uygulama kısmı zorluyor başta oturma pozisyonu olmak üzere Erzurum dönüşü deneyeyim dedim 100 km sonra her şey eski haline döndü. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 2 milyon yol yapıp koltuk ayarı bilmeyen çıktım ben Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 yatarak mı kullanıyorsunuz kollar dik. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 Pratik oldu olmasına da bizim başlığımız "Trafikte Tehlikeleri Tanıma" olduğundan ona göre oldu, kısacası pek bir atraksiyon yoktu, Bildiklerimizi pekiştirdik ama uygulama kısmı zorluyor başta oturma pozisyonu olmak üzere Erzurum dönüşü deneyeyim dedim 100 km sonra her şey eski haline döndü. abi alıştır bence kendini, ilk başta bana da zor geldi ama fren testinde arada 2 metre fark çıkınca anladım önemini, aynı şekilde slalomlarda da direksiyonu rahat çevirmek,ani manevra kabiliyeti için çok gerekli Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 Biraz öyle kullanıyordum, fren mesafem cok değişti 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 18 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2015 mesela en bilmediğiniz ne çıktı? Aslında yabancı olduğum bir başlık yoktu, eğitim öncesi ve sonrası olan sınavda ilk etapta yaptığım yanlışlar; Ayna ayarı (araç görünmeyecek şekilde olacak) Bakış açısı 3 derece olacakmış, ezber bir konu olduğundan ben 5 demiştim (üçe beşe bakmayalım ) Sanırım birde sisli havada takip mesafesi idi ki onu nasıl yalnış cevapladığım hakkında hiç bir fikrim yok. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 18 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2015 2 milyon yol yapıp koltuk ayarı bilmeyen çıktım ben Ben bir türlü alıştıramadım kendimi, biliyorum ama gel gör alışkanlıklar zorluyor. abi alıştır bence kendini, ilk başta bana da zor geldi ama fren testinde arada 2 metre fark çıkınca anladım önemini, aynı şekilde slalomlarda da direksiyonu rahat çevirmek,ani manevra kabiliyeti için çok gerekli Yıllardır bildiğim konu ama çok zorluyor, genelde yoruldukça doğru pozisyona doğru geçiyorum. Yeri geliyor günde 1000 km yapıyorum aynı yerlere git-gel işin ağırlığı da olunca salıyor insan kendini, çoğu zaman vücut o koltukta dinleniyor. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 18 Mayıs 2015 Paylaş 18 Mayıs 2015 Aslında yabancı olduğum bir başlık yoktu, eğitim öncesi ve sonrası olan sınavda ilk etapta yaptığım yanlışlar; Ayna ayarı (araç görünmeyecek şekilde olacak) Bakış açısı 3 derece olacakmış, ezber bir konu olduğundan ben 5 demiştim (üçe beşe bakmayalım ) Sanırım birde sisli havada takip mesafesi idi ki onu nasıl yalnış cevapladığım hakkında hiç bir fikrim yok. Ayna ayarı nasıl olmalıymış? Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 18 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2015 Ayna ayarı nasıl olmalıymış? Doğru oturma pozisyonu ayarlandıktan sonra, aynada kendi aracımızın hiç bir parçasını görmeyecek şekilde 90 derecelik bir açı ile ayarlanmalıymış. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 20 Mayıs 2015 Paylaş 20 Mayıs 2015 Doğru oturma pozisyonu ayarlandıktan sonra, aynada kendi aracımızın hiç bir parçasını görmeyecek şekilde 90 derecelik bir açı ile ayarlanmalıymış.Park etme olayı nasıl olacakmış? Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 20 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 20 Mayıs 2015 Park etme olayı nasıl olacakmış? Biz park durumuna göre ayarlayıp, yolda 90 ile giderken kafayı uzatıp aynada kör nokta kontrolü yapıyoruz ya, işte o kafayı uzatma işlemini 2-3 km ile park ederken uygulayacakmışız 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 21 Mayıs 2015 Paylaş 21 Mayıs 2015 Biz park durumuna göre ayarlayıp, yolda 90 ile giderken kafayı uzatıp aynada kör nokta kontrolü yapıyoruz ya, işte o kafayı uzatma işlemini 2-3 km ile park ederken uygulayacakmışız En iyisi otomatik parklı bir araba almak lazım[emoji4] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts