İçeriğe Yönlendir

Seat


Serhad İncedere

Recommended Posts

Serhad İncedere
 

215584912 ve 200194417 bu araçlar hakkında bilgisi olan, daha önce kullanan veya eşi dostu kullanan, araçların kronik sorunları vs. varmıdır ? Bilgilendirecek arkadaşlar aranıyor  :)

Yorum bağlantısı

Ibiza yı bilmiyorum ama Leon un tek dezavantajı arka koltuklarının aşırı derecede rahatsız olması. uzun yolculuklarda büyük sıkıntı yaratması. Gerisi gayet güzel ve sorunsuz, hitler motorlu taş gibi bir araç. Fabrikada bir dönem aynı kasa Toledo lar vardı. Tek farkı sedan olmaları. 400.000 km ye kadar rutin bakımları haricinde tık demeden çalıştılar.. Ancak düşünürseniz Stella değilde, Signo yada Signo Plus bakın. Daha donanımlıdırlar.

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere

Max. yapacağım yolculuk 500km civarı. Şuanlık sadece ben ve eşim var, fakat yolda gelecekler var  :rolleyes:

Signo da bakıyorum da şuan temizi çok yüksek fiyat, uygun fiyatlı yok. Gerçi donanım olarakta dijital ayna, klima, abs, airbag olsa yeterli bana.  :biggrin:

Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek

2004 model ibizayı tavsiye ederim.

 

6-7 sene önce ibiza kullanmıştım,gayet keyifli...

 

2000 model leon'u tavsiye etmem...

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere

2004 model ibizayı tavsiye ederim.

 

6-7 sene önce ibiza kullanmıştım,gayet keyifli...

 

2000 model leon'u tavsiye etmem...

 

Leonu tavsiye etmeme nedeniniz nedir acaba?

Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek

Leonu tavsiye etmeme nedeniniz nedir acaba?

 

ibiza'dan eski olması ve üzerine çok kasa çıkması, yaşı ve km'si alakasız, daha yorgundur o araç...

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere
(düzenlendi)

Şuan kullandığım araçta 2000 model ve 168bin km'de.  :unsure2: Model olarak eski olması doğrudur, fakat leon 2 parça boyalı, ibiza neredeyse komple boyalı. Boyasız ibiza da 26 27'den başlıyor şuan.

 

Bir golf değil ama oda her sene yeni kasa çıkarıyor, fakat yine de tutuyor. Seat için durumu bilmiyorum. Piyasası nasıldır vsvs.

tarihinde Serhad İncedere tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek

Şuan kullandığım araçta 2000 model ve 168bin km'de.  :unsure2: Model olarak eski olması doğrudur, fakat leon 2 parça boyalı, ibiza neredeyse komple boyalı. Boyasız ibiza da 26 27'den başlıyor şuan.

 

leon sizin aracınızla takas mı yapacak ?

bence sizin aracınızda bir problem yoksa kullanmaya devam edin,

sonuçta model yükseltme gibi birşey göremiyorum, aksine biraz daha yüksek km 'ye geçiş olacak,

veya kendi aracınızı satıp sonrasında daha uygun biraz daha yüksek model bir araç bakın,

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere

Aslında amacım 4 kapı araca geçmek, kendi aracım 2 kapı. Teklif yolladım fakat cevap gelmedi.

Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek

piyasa ve fiyatlar yüksek ama sizin yerinizde olsam 2005-2006 arası 4 kapı bir araç bakardım.

 

tabii bütçe önemli.

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere

Bütçe malesef aracımın fiyatından max 1-2bin yukarı çıkabiliyorum. Çünkü ekimde düğünüm var.

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere

Bence Toledolara bakmalısın.

 

Sedan araç hoşuma gitmiyor  :)

Yorum bağlantısı

Forumda uzun donem kullanici yorumum cordoba icin vardi. Ibiza da onu hb modeli. 1.4 16v 101bg motor guncel 85bg'lik vag grubunun en guzel versiyonlu motorlarindan. Bu motor varken 1.6 hacime ne gerek var dedirtir turden. Kullandigim en zevkli araclardan biriydi. Soyle ifade edeyi. 5. Viteste 50km hiza dusse dahi ziplatmadan, hoplatmadan hizlanmaya calisan, yag gibi bir motor. Yag demisken 10.000 bakimi gelmeden yag ikazi veren ilk aracim olmustu:) Parcalari cok uygundur. Lpg uyumunu bilmiyorum. Ben lpg'siz kullandim. Uzun donem yakiti 6.9lt/100km'ydi. Signo, srider, style yillara gore degisen en ful versiyonlar. Style yeni model olmasi senebi ile cok yoktur. Srider'da ek olarak elektrikli kapanir aynalar vardir. Ancak arka frenler disk yerine kampanadir. Ic kapi dosemeleri cam acma dugmeleri yani signolarda hatali boya nedeniyle cizilir, dokulur, sriderda bu giderildi. Stlyle da ek olarak cd ve direksiyondan kontrol vardir. B sinifi bir araca gore model yilinda en dolu aractir. Hiz sabitleyici, dijital klima, metal ic kapi kollari gibi donanimdan, konfor prestijine kadar detaylari dusunulmus bir aractir. Bu aracin tasarimcisi ayni zamanda alfa 156'nin tasarimcisidir zaten uzaktan bakildiginda benzerlikler gorulur.

Aracin ibizasi'da forumda uzun sure kullanildi. Eksileri kapi ic switclerinin arizalanmasi dolayisiyla kapi acik uyaris ve ic aydinlatmanin yanmasi vardir. Arka stoplarin bugu yapmasi ile cok karsilasilir. Debriyaji aliskanlik gerektirir. Klima acikken yokusta ilk kalkista zorlanir bu normaldir ancak farkli debriyaji nedeniyle kavramayi kacirirsaniz stop etmez arac devrini bulana kadar kamyon gibi agirdan hizlanir. Cozumu var tabi. Hizli bir debriyajdan cekis, basis ile hateket kazanmis aracin dogru yerde kavramasi ile sorun cozulur. Klima cok basarilidir. Trim sesi cordobada arka pandizotun sac bolumunden gelirdi. 3. Kademe muzikte duyulmazdi ama cozulemiyordu. Signo'da arka kapida hoparlor yeri vardir ama hoparlor yoktur. Ancak ses sitemi oldukca guzeldir. Ben pioneer duoble dini cerceveye gerek kalmadan monte ettirip tizleri vibe marka ile degistirip arkalara da pioneer hoparlor takmistim. Bagaj genis oldugu icin sub ile kendimce cok kaliteli ses aliyordum.

Aracin amortisorleri mondeo'dan sonra bana pamuk gibu gelmesine ragmen bir cok kullanici araci cok sert bulur. Direksiyon elektrik destekli ve cok kabileytlidir. Manevrasi cok basarilodir, tekerlerkler hafif yatar. 140 ile virajlarda cok zorlanmayacak kadar yol tutar. Ankara istanbul otobaninfa dilovasi haric 140km'ye sabit ve devreden cikarmadan gelirken hicbir guvensizlik yaratmamistir.

Kisaca ben oneririm. 17'li seviyelerden 24'lere geldi fiyati ama bu arac icin hele ki temizse deger bence.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu

Bence ibiza daha mantıklı sonuçta daha yeni ve daha ekonomik.

Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek

Ben olsam bu araca bakardım. Biraz kafa karıştıralım.

305.000 km iyi cesaret...

Yorum bağlantısı
Serhad İncedere

Ben olsam bu araca bakardım. Biraz kafa karıştıralım.

Bu araca bakmıştım km uçuk  :biggrin:

 

Forumda uzun donem kullanici yorumum cordoba icin vardi. Ibiza da onu hb modeli. 1.4 16v 101bg motor guncel 85bg'lik vag grubunun en guzel versiyonlu motorlarindan. Bu motor varken 1.6 hacime ne gerek var dedirtir turden. Kullandigim en zevkli araclardan biriydi. Soyle ifade edeyi. 5. Viteste 50km hiza dusse dahi ziplatmadan, hoplatmadan hizlanmaya calisan, yag gibi bir motor. Yag demisken 10.000 bakimi gelmeden yag ikazi veren ilk aracim olmustu:) Parcalari cok uygundur. Lpg uyumunu bilmiyorum. Ben lpg'siz kullandim. Uzun donem yakiti 6.9lt/100km'ydi. Signo, srider, style yillara gore degisen en ful versiyonlar. Style yeni model olmasi senebi ile cok yoktur. Srider'da ek olarak elektrikli kapanir aynalar vardir. Ancak arka frenler disk yerine kampanadir. Ic kapi dosemeleri cam acma dugmeleri yani signolarda hatali boya nedeniyle cizilir, dokulur, sriderda bu giderildi. Stlyle da ek olarak cd ve direksiyondan kontrol vardir. B sinifi bir araca gore model yilinda en dolu aractir. Hiz sabitleyici, dijital klima, metal ic kapi kollari gibi donanimdan, konfor prestijine kadar detaylari dusunulmus bir aractir. Bu aracin tasarimcisi ayni zamanda alfa 156'nin tasarimcisidir zaten uzaktan bakildiginda benzerlikler gorulur.

Aracin ibizasi'da forumda uzun sure kullanildi. Eksileri kapi ic switclerinin arizalanmasi dolayisiyla kapi acik uyaris ve ic aydinlatmanin yanmasi vardir. Arka stoplarin bugu yapmasi ile cok karsilasilir. Debriyaji aliskanlik gerektirir. Klima acikken yokusta ilk kalkista zorlanir bu normaldir ancak farkli debriyaji nedeniyle kavramayi kacirirsaniz stop etmez arac devrini bulana kadar kamyon gibi agirdan hizlanir. Cozumu var tabi. Hizli bir debriyajdan cekis, basis ile hateket kazanmis aracin dogru yerde kavramasi ile sorun cozulur. Klima cok basarilidir. Trim sesi cordobada arka pandizotun sac bolumunden gelirdi. 3. Kademe muzikte duyulmazdi ama cozulemiyordu. Signo'da arka kapida hoparlor yeri vardir ama hoparlor yoktur. Ancak ses sitemi oldukca guzeldir. Ben pioneer duoble dini cerceveye gerek kalmadan monte ettirip tizleri vibe marka ile degistirip arkalara da pioneer hoparlor takmistim. Bagaj genis oldugu icin sub ile kendimce cok kaliteli ses aliyordum.

Aracin amortisorleri mondeo'dan sonra bana pamuk gibu gelmesine ragmen bir cok kullanici araci cok sert bulur. Direksiyon elektrik destekli ve cok kabileytlidir. Manevrasi cok basarilodir, tekerlerkler hafif yatar. 140 ile virajlarda cok zorlanmayacak kadar yol tutar. Ankara istanbul otobaninfa dilovasi haric 140km'ye sabit ve devreden cikarmadan gelirken hicbir guvensizlik yaratmamistir.

Kisaca ben oneririm. 17'li seviyelerden 24'lere geldi fiyati ama bu arac icin hele ki temizse deger bence.

Saygilarimla.

 

 Teşşekkürler yorumunuz için.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...