Semih İzgi 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Arkadaşlar, ciddi sıkıntılar yaşamaktayım, yardım ve yorumlarınızı bekliyorum: Yokuş çıkarken veya özellikle 5. viteste motora yük bindirdikten sonra debriyaj+ fren yaptığımda motor stop ediyor (hareket halinde) LPG ile kullanım gerçekleşince araç marş'ı çok geç alıyor. Bazende kontağa dokunur dokunmaz motor bi tur dönüp tekrar geç marş alıyor.. (düzenli benzin kullanımında hiç sorun yok) Benzinden lpg ye geçince silkeleme oluyor, LPG rolantide iken arada bir hafif tekliyor. Geçenlerde regülatörün su kaçırdığını gördüm ve regülatör sökülüp dirsekler değişti. 2-3-4 bu işlemden sonra oldu. Şimdiden cevaplar için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Önce benzinde düzgün mü ondan emin ol... 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 motor elektrikTesisatla ilgili sikintilar olabilir ayni focustan bizdede bizdeki atiker dedigin sorunlari yapiyor arada hele klima calistirdginda stop bile e diyo bizimkisi Yorum bağlantısı
Semih İzgi 26 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2015 Önce benzinde düzgün mü ondan emin ol... Benzinde herşey düzgün ve olması gerektiği gibi Emmi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 kutup başını sök. 30-45 dk öyle klasın. sonra bi 20 km felan benzinle gez. sonra git lpg ayarı yaptır. rölantiyi ayarı yaparken tüm elektrik yükünü açsınlar klima sis farı arka rezistans felan filan. diğer ayarı obd cihazı bağlayarak yolda yapsın. çiçek gibi olur. eğer elinde elm327 felan varsa bu işlemlerden önce onda long term fuel trim - short term fuel trim (ltft-stft) değerlerini yaz. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 LPG ile kullanım gerçekleşince araç marş'ı çok geç alıyor. Her halukarda lpg kalibrasyonun bozuk... Benzinde kullan aracı, sonra lpg kalibrasyonu yaptır. 2 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 26 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2015 kutup başını sök. 30-45 dk öyle klasın. sonra bi 20 km felan benzinle gez. sonra git lpg ayarı yaptır. rölantiyi ayarı yaparken tüm elektrik yükünü açsınlar klima sis farı arka rezistans felan filan. diğer ayarı obd cihazı bağlayarak yolda yapsın. çiçek gibi olur. eğer elinde elm327 felan varsa bu işlemlerden önce onda long term fuel trim - short term fuel trim (ltft-stft) değerlerini yaz. Mustafam kutup başını söküp benzinde 200 km kadar kullandım. sonrasında (ayar yaptırmaya gitmeden) lpg ye aldım. LPG son ayarı kayıtlı kalırmı kutup başı sökülünce yoksa fabrika ayarında mı çalışır araba? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Lpg fabrika ayarlarına dönmez.. Ayarları sabit kalır.. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Mustafam kutup başını söküp benzinde 200 km kadar kullandım. sonrasında (ayar yaptırmaya gitmeden) lpg ye aldım. LPG son ayarı kayıtlı kalırmı kutup başı sökülünce yoksa fabrika ayarında mı çalışır araba? İyi yapmışsın ama ayara da benzinle gitmen lazımdı. Orada benzin haritasına göre kalibrasyon yapılacaktı. Sen lpg ye aldığında muhtemelen yine düzgün oluşturulan benzin haritasını bozmuşsundur. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 200 km gitmen gerkesiz. sök takla sıfırlamıyor zetec ecü reset felan yaz. 1.6 için direk yok ama 2.0 da mesela ana sigorta felan söküyorlar. onun yerine 30-40 dk beklersende elektorik devreler sıfırlanıyor. sonra ilk bilmem kaç km araç yeni benzin haritasını çıkarıyor. obd cihazına bağlatıp kontrol et. s sabahları egsozdan çiğ benzin atıyorsa araç zengine düşüyor boğuluyor. 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 26 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2015 Selam tekrar. az önce gittim kontrole, basınç çok yüksek 1200 lerde olması gereken basınc 1900lerde. Yüksek ihtimalle o yüzden saçmalıyor. Arka gaz deposunda bir vana var Gazı kesen. O yarım açıktı regülatör dirsek değişimi öncesi. Şuan tam açık. Alakası olabilir mi? Bahsettiğim valf şu. Acaba onun basınca etkisi var mı? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 basınç yüksekse ayar tutmazki zaten Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Önce kurum temzliği carbon clean. 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Tüpün beynini değiştir semih......Ben değiştirince düzelmişti.... 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 26 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2015 Tüpün beynini değiştir semih......Ben değiştirince düzelmişti.... Tamir kiti uygulanacak abi. içi yenilenecek. düzelmezse üstünü tamamlayıp yeni beyin takacağız 1 Yorum bağlantısı
Misafir 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Prins zavoli brc lovato okcan vs..Vs.. Bir çok lpg li aracım oldu...Atiker lpg var diye ilanına bile bakmadığım araçlar oldu. Ama her lpg de sıkıntı yaşadım,,, 4 aracımda atiker vardı.Biri ıh demedi arkadaş... Ön yargılarımı yıktı... Brc tüm kitleri m de kalibrasyon sorunu yaşadım... Brc diğer kid ler gibi değil ince ayar ister yola çıkıp ayar ister vs... Ama bizim ustalar uğraşmaz... Yorum bağlantısı
Semih İzgi 27 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 27 Ağustos 2015 Beyindeki(regülatördeki) conta ve diyafram çürümüş. Değiştirdik ve sorunlar düzeldi. Geç marşa sebep olan kaçaklar kesilmiş oldu. Yorum bağlantısı
Yusuf Koparan 15 Eylül 2015 Paylaş 15 Eylül 2015 Regilatörü değiştirmek önemli olan budur Yorum bağlantısı
Recommended Posts