Emrah Altun 29 Ağustos 2015 Paylaş 29 Ağustos 2015 (düzenlendi) Facebook hesabımda ekli bir arkadaş paylaşmış. Ben de foruma yazmak istedim. "Sevgili arkadaslar, gormus oldugunuz arac 2015 subat trafige cikisli 2015 eliteblue aracimiz 6573km de krank kasnagini kirmis ve motordaki yagi bosaltmistir, isin garibi cok kucuk bir ariza olmasina ragmen aracin parcasi Türkiye de bulunamamistir. Guney Koredeki hyundai fabrikasindan eylul ayinin 10 ~ 15 i arasinda gelecegi 5 kere servisi aradiktan sonra tarafima rica minnet soylenmistir. Yaklasik 3 hafta yatacak olan ve fabrikasyon hatadan kaynaklanan bu ariza sebebiyle hyundai ikame arac bile vermemektedir. Yaziklar olsun yaziklar. Arabayi alinca 2 gun sonra arayip hal hayir soran Hyundai firmasi, kac kere donecez demelerine ragmen bir kere bile su 4 gun icerisinde aramamistir. Alma kardesim alma hyundai. Birde aervis girisnde Omur boyu musteri diyorlar. Siz ancak Sömürü boyu musteri hizmetleri yaparsiniz...paylasin ki yayilsin heryere.." 29 Ağustos 2015 tarihinde Emrah Altun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Atilla Atun 29 Ağustos 2015 Paylaş 29 Ağustos 2015 Geçmiş olsun focus ten önce alıyordu az daha iyiki vazgeçmisiz . Yorum bağlantısı
Fırat Önal 29 Ağustos 2015 Paylaş 29 Ağustos 2015 Gazoz kapağından araç yapıyorlar sonra böyle oluyor. Her arıza çıkaran araç haberini, servis memnuniyetsizliğini bence buraya koymamalıyız. Nedeni ise olayın içeriğine sadece duyumlarla tek taraflı hakimiz. 5 Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ağustos 2015 Paylaş 29 Ağustos 2015 İçini dışı kadar güzel yapamamışlar demek ki. Yorum bağlantısı
Akif Özkan 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Gazoz kapağından araç yapıyorlar sonra böyle oluyor. Her arıza çıkaran araç haberini, servis memnuniyetsizliğini bence buraya koymamalıyız. Nedeni ise olayın içeriğine sadece duyumlarla tek taraflı hakimiz. O zaman da mağdur olanın yanında olamamış oluruz.Ama zaten her arıza haberinden çok daha ciddi bir konu bu.Bunu paylaşmamız gerekiyor.Üretim hatası olan bir araba için hem müşteri bekletiliyor hem de ikame araç verilemiyor. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Bu tip olaylar olabilir iĺla marka kotulemeye gerek ford b max i getir sif sorunlardan kurtulamamistir sonucta kul yapisi hatalar cikabilir Yorum bağlantısı
Misafir 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 İ20 ile ilgili forumda ikinci konumuz. Biri onceki kasanin kazada hava yastigi acmamasi ile ilgiliydi. Mevcut konuda ise hem aslinda aracin kalitesi hem de Hyundai'nin musteriye bakis acisi sorgulaniyor. Dogru olabilecegi kadar yanlis olabilecegi de sorgulanmali. Benim bu konuda vicdani soru cevabim Hyundai'nin kac aracinda bi probleme rastlanmisin cevabini alabildikten sonra olusur. Hyundai'nin musteri hizmetleri ise Turkiye'de standardi olmayan,servisten servise, musteriden musteriye her markada degisen musteri memnuniyet kriterleri nedeni ile cok sasirtmadi. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Fırat Önal 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 O zaman da mağdur olanın yanında olamamış oluruz.Ama zaten her arıza haberinden çok daha ciddi bir konu bu.Bunu paylaşmamız gerekiyor.Üretim hatası olan bir araba için hem müşteri bekletiliyor hem de ikame araç verilemiyor. Ben her zaman haklı olanın yanında olmaya çalışırım. Mağdur her zaman haklı olmuyor. Olan durum tabi ki abes bir durumdur. Ancak alındığından 1-2 hafta içinde olmamış. 6000 küsür km yapmış. Ne şartlarda kullanıldığınız biliyormuyuz? Parça temini konusunda i20 yeni bir araç olmasından dolayı sorun olmuş olabilir. Ancak herhangi Hyundai servisinin parça bölümünü gezmenizi öneririm. Ben 2 yeri gezdim. Yok yok diyebilirim. Olayı yaşamış arkadaş gelsin enine boyuna anlatsın bizde eleştirelim, yada savunalım. Ama bu şekilde tek taraflı oluyor. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 İ20 ile ilgili forumda ikinci konumuz. Biri onceki kasanin kazada hava yastigi acmamasi ile ilgiliydi. Mevcut konuda ise hem aslinda aracin kalitesi hem de Hyundai'nin musteriye bakis acisi sorgulaniyor. Dogru olabilecegi kadar yanlis olabilecegi de sorgulanmali. Benim bu konuda vicdani soru cevabim Hyundai'nin kac aracinda bi probleme rastlanmisin cevabini alabildikten sonra olusur. Hyundai'nin musteri hizmetleri ise Turkiye'de standardi olmayan,servisten servise, musteriden musteriye her markada degisen musteri memnuniyet kriterleri nedeni ile cok sasirtmadi. Saygilarimla. Olayın iç yüzünü bilmiyoruz. Biz müşteri HAKLI gibi gördüğümüz durumlarda müşterinin haksız olduğunu da gördük. Krank kasnağının kırılması ve Yağı boşaltması sonucunda araçta neler oluştu. Krank kasnağı neden Kırıldı. Üretim hatası olduğuna dair müşteri de belge var mı? Bunların iç yüzünü bilmiyoruz. Benim çevremde accent elentra i30 i20 kullanan arkadaşlardan hep memnuniyet duydum. Hiç birinden şikayet duymadım. Araç bazında da memnuniyet bazında da. Bu tip olaylar olabilir iĺla marka kotulemeye gerek ford b max i getir sif sorunlardan kurtulamamistir sonucta kul yapisi hatalar cikabilir1.6 ecobost kuga ? 2 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Olayın iç yüzünü bilmiyoruz. Biz müşteri HAKLI gibi gördüğümüz durumlarda müşterinin haksız olduğunu da gördük. Krank kasnağının kırılması ve Yağı boşaltması sonucunda araçta neler oluştu. Krank kasnağı neden Kırıldı. Üretim hatası olduğuna dair müşteri de belge var mı? Bunların iç yüzünü bilmiyoruz. Benim çevremde accent elentra i30 i20 kullanan arkadaşlardan hep memnuniyet duydum. Hiç birinden şikayet duymadım. Araç bazında da memnuniyet bazında da. 1.6 ecobost kuga ? Dahasida var abi insanimiz marka kotulemek te ustu yoktur ha o kadar veriyoruz sorun cikmasini istemeyiz ama cikiyor bmw de bile zincir kopartip motor kiranlari duydum simdi bunu dami kotulemek lazim su anki durum sadece servisin hatasi yerinde olsam direk fabrikaya yazarim aninda donus yaparlar 1 Yorum bağlantısı
Bekir Bilge 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Bizde eşime 2010 da Sıfır i10 almış ve ikinci gün radyatörü su sızdırmış bize bunu kullanıcı hatası diye kabullendirmeye çalıştıklarını dün gibi hatırlıyorum, bizde bu markaya olan ilgimizi sonlandırdık, tabii insanlar Yaşadıkları ile bazı şeyleri hatırlıyorlar.... Geçmiş olsun, umarım kısa sürede çözümlenir... Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Burada ford servislerinin yaptıklarını, Ford'un yaptıklarını okuyoruz. Bunlara göre ford rezil asla kullanmamalıyız. Cmax 138. Km de motor yemişti içinde vida çıktı Yaşananlar? Ecobost arızasına çözüm üretmeyen B maxleri hiç söylemiyorum. Kazada açılmayan Focus airbagleri Bunların geldi burada konuşuldu. Konudaki yazıya istinaden marka bitecekse ford yerle bir olması Lazım. [emoji6][emoji6][emoji6] 4 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 (düzenlendi) Ben olsam (tabii detaylarıda tam bilmek lazım) kasnak yok ve araç yatacak, bu durumda yapacağım basit, parça serviste olmak zorunda, yada distirbütörde: yoksa.... dava açarım ve arabayı iade eder paramı alırım, önce konuşurum tabii, ikame araç vermezlerse, yada bir güzellik yapmaz sadece bekleyeceksiniz derlerse mahkemeye gidebilirim, heleki kullanıcı hatası derlerse hiç affetmem, anında mahkeme hiç acımam ve kesin kazanırım zaten. Benden size tavsiye, böyle durumlarda kanuni haklarınızı sonuna dek kullanın, kullanmazsanız bu tür firmalar düzelmez, daha doğrusu bizim millet düzelmez, zorla başaracağız bunu düzelteceğiz... 30 Ağustos 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Ben böyle haberlere çok itibar etmiyorum bu tarz paylaşımlar hemen hemen her markada var Ne olursa olsun Hyundai alacak olsam gözüm kapalı alırım ve sorunsuzluğuna hiçbir markaya güvenmediğim Kadar'da güvenirim 2 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Ben olsam (tabii detaylarıda tam bilmek lazım) kasnak yok ve araç yatacak, bu durumda yapacağım basit, parça serviste olmak zorunda, yada distirbütörde: yoksa.... dava açarım ve arabayı iade eder paramı alırım, önce konuşurum tabii, ikame araç vermezlerse, yada bir güzellik yapmaz sadece bekleyeceksiniz derlerse mahkemeye gidebilirim, heleki kullanıcı hatası derlerse hiç affetmem, anında mahkeme hiç acımam ve kesin kazanırım zaten. Benden size tavsiye, böyle durumlarda kanuni haklarınızı sonuna dek kullanın, kullanmazsanız bu tür firmalar düzelmez, daha doğrusu bizim millet düzelmez, zorla başaracağız bunu düzelteceğiz... bmw aud gibi markalarda cogu parca yok dene biliyor abi onlar a da mı ayni muameleyi yapacaz Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 (düzenlendi) bmw aud gibi markalarda cogu parca yok dene biliyor abi onlar a da mı ayni muameleyi yapacaz Aynen yapmalıyız, arabayı vermesekte parça bulundurmak zorundalar, hadi ufak tefek parçalarda bekledik diyelim, ama araba yatacaksa acımam, mahkemeye verdinmi şişer kalırlar, arabayı baştan yapacak parça depolarında hazır olacak, kanun böyle... Özelliklede bmw merso gibilerine hiç acımayacaksın, paranla rezil olmanın had safhası bu çünki. S Classe zevki ayrı canım 30 Ağustos 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mithat Tuğrul 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 Eğer tüketicinin bahsettiği gibi ise 3 hafta uzun bir zaman. İkame araçla çözülebilirdi iş. Ali bey in dediklerinede sonuna kadar katılıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 3 haftada nasıl ikame araç verilmez yahu? Her şeyi geçtim (kırılma, sorunlu marka vs) 3 hafta nasıl araçsız bırakırlar? Ellerinde araç yoksa dahi araç kiralayıp vermeleri lazımdı... 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 30 Ağustos 2015 Paylaş 30 Ağustos 2015 3 haftada nasıl ikame araç verilmez yahu? Her şeyi geçtim (kırılma, sorunlu marka vs) 3 hafta nasıl araçsız bırakırlar? Ellerinde araç yoksa dahi araç kiralayıp vermeleri lazımdı...Sani konusmalariyla alakali olabilir bence bide servisin durumu ben olsam bana davransa hyundai e kore fabrikasina maili yazardim sikayet konusunda 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts