Selim Kılınç 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Bir sürü konu varken bunu göremedim bende bu dertten müzdaribim artık yeter dedim conta değiştiriyorum yarın sabah iş başı yapıyoruz hayırlısı deyip hemen aklıma ister istemez fiyat geliyor. Royal 20 ila 22tl Glaser 80 ila 85tl Elring 65 ila 75tl Aralığında el atılmışken Sibop kapak cıntası Elring 41 ila 20tl arasında değişiyor... Süreç başladı yapım ve fiyatları buradan yayınlayacağım resimleri ile birlikte Yorum bağlantısı
Hasen Kara 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 Abi conta fiyatı önemli değil en iyisini kullan. Önemli olan işçilik ücreti. 1000 lirayı gözden çık. Yorum bağlantısı
önder deli 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 Abi conta fiyatı önemli değil en iyisini kullan. Önemli olan işçilik ücreti. 1000 lirayı gözden çık. o kadar masraf olacaksa Mersin'e gel benim aracı uğurluda yaptırdım. 1500 tl tuttu liste de çok kabarık ama işçilik 350 tl idi. kaldı ki conta yakmışım. bir dünya iş yapıldı. bir aylık bujileri bile değiştirdiler. Yorum bağlantısı
Hasen Kara 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 o kadar masraf olacaksa Mersin'e gel benim aracı uğurluda yaptırdım. 1500 tl tuttu liste de çok kabarık ama işçilik 350 tl idi. kaldı ki conta yakmışım. bir dünya iş yapıldı. bir aylık bujileri bile değiştirdiler. Ben komple fiyat söyledim. Yani işçilik ve malzeme fiyatı. Motor üst kapağı rektefe olursa asıl masraf o. Birde bilemiyorsunuz ki, gerçekten rektefeye ihtiyaç var mı yok mu. Kapakçıya gidiyor, dış yüzey parlamış halde geri geliyor. Sonra ver 500 lira. %99 kar. Yorum bağlantısı
önder deli 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 Ben komple fiyat söyledim. Yani işçilik ve malzeme fiyatı. Motor üst kapağı rektefe olursa asıl masraf o. Birde bilemiyorsunuz ki, gerçekten rektefeye ihtiyaç var mı yok mu. Kapakçıya gidiyor, dış yüzey parlamış halde geri geliyor. Sonra ver 500 lira. %99 kar. çok haklısın o konuda. benimde siboplar yanmış bizdende 190 tl sibop 45 tl sibop lastikleri 25 mi 45 mi sibop kapağı contası 250 tl sibopçu el emeği derken hiç hesapta olmayan 500-600 tl masraf aldılar. ben işçilik ve ıvır zıvır manasında 1000 tl dediniz sandım. dediğiniz gibi birde üst kapağa rektefe dediniz mi bittik zaten... 1 Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 3 Eylül 2015 Yazar Paylaş 3 Eylül 2015 (düzenlendi) silindir kapak contası elring ....... üst kapak contası elring ............ egzos manifolt contası .............. ekzantrik keçesi 2 adet ............. motorcraft 4 platinium buji ........ emme manifolt lastikleri ............ bulunamadı enjektör lastikleri .......................bulunamadı 190tl para çıktı ilk etapta dizimiz devam edecek. 3 Eylül 2015 tarihinde Selim Kılınç tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 7 Eylül 2015 Yazar Paylaş 7 Eylül 2015 eveeett conta üst kapak taşlama işlem tamam borc 500tl parçaları yukarıda vermiştim ilaveten bir kaç parça ve işçilik eklendi bitti derken. Yorum bağlantısı
önder deli 7 Eylül 2015 Paylaş 7 Eylül 2015 toplamda 500 tl mi Acaba? öyle ise geçmiş olsun. şükür ucuza çıkmış... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Eylül 2015 Paylaş 7 Eylül 2015 conta neden yanmış? blok taki eğim %kaç ölçüldü de elenmedi? Yorum bağlantısı
Devrim Kara 8 Eylül 2015 Paylaş 8 Eylül 2015 hocam takipteyim şuanda benim aracımda conta yaktı bazı durumlardan dolayı yaptırmadan bekliyorum kullanamıyorumda Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 8 Eylül 2015 Yazar Paylaş 8 Eylül 2015 (düzenlendi) başıma gelen olay ana hattıyla belli oldu. öncelikle aracım 1997 otomatik ghia. radyatör suyuna nerden yağ bastığı şanzımanın yağ kontrolünden sonra belli oldu radyatörün yan taraflarındaki şanzıman yağ soğutucu bölme iç kısmındaki kaçaktan kaçırmıxş ayrıca şanzımana su karıxşmış maalesef şanzıman indirildi... 370tl ye yeni KALE marka radyatör alındı şanzıman revizyonu ve yarın teşslim edilecek inşallah. conta boşuna yapılmış gibi gelsede motor da sıkıntı çıkmadı ama üst kısım ve silindir kapağı taşlandı o da elden geçti hayırlısı arabam oldu 20000 tl 8 Eylül 2015 tarihinde Selim Kılınç tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
uğur koçar 21 Ekim 2015 Paylaş 21 Ekim 2015 geçenlerde bende hararet yaptırdıktan sonra 265 bin km de ilk defa kapak açtırdım.. kapağı kapakçıya götürdüm sibop lastikleri değişti ve kapak temizlendi toplam 200 tl ödedim..250 tl ustamın işçiliği vardı.triger seti devirdaim jontalar buji yağ vs. motoru aşşağı yukarı 750 gibi bi rakama çıkardık..tertemiz ve mis gibi oldu gaz yiğişi çekmesi vs zımba gibi... Yorum bağlantısı
önder deli 22 Ekim 2015 Paylaş 22 Ekim 2015 geçenlerde bende hararet yaptırdıktan sonra 265 bin km de ilk defa kapak açtırdım.. kapağı kapakçıya götürdüm sibop lastikleri değişti ve kapak temizlendi toplam 200 tl ödedim..250 tl ustamın işçiliği vardı.triger seti devirdaim jontalar buji yağ vs. motoru aşşağı yukarı 750 gibi bi rakama çıkardık..tertemiz ve mis gibi oldu gaz yiğişi çekmesi vs zımba gibi... geçmiş olsun. tekrarı olmaz inşallah.. Selim abile benim araçlarımızın masrafı yanında seninki çerez parası kalmış. memnun olman güzel. Yorum bağlantısı
uğur koçar 22 Ekim 2015 Paylaş 22 Ekim 2015 geçmiş olsun. tekrarı olmaz inşallah.. Selim abile benim araçlarımızın masrafı yanında seninki çerez parası kalmış. memnun olman güzel. suyuna bakarsam olmaz abi suyunu kontrol etmeden yola çıktım ondan oldu ayrıca 265 bine gelmiş zaten açılıp kapağın şartlanması şart hale gelmiş yani kalp ameliyatı yapıdlı bi 265 bin daha gider Yorum bağlantısı
önder deli 22 Ekim 2015 Paylaş 22 Ekim 2015 suyuna bakarsam olmaz abi suyunu kontrol etmeden yola çıktım ondan oldu ayrıca 265 bine gelmiş zaten açılıp kapağın şartlanması şart hale gelmiş yani kalp ameliyatı yapıdlı bi 265 bin daha gider inşallah dediğiniz gibi gider temennimiz bu yönde bende senin dediğin gibi ilk aldığımda iki güne bir suyuna bakardım. 5 ay boyunca bir gram eksiltmedi bende bakmaz oldum ama ne yazık ki yaktık contayı.. Yorum bağlantısı
Alparslan Coban 8 Aralık 2015 Paylaş 8 Aralık 2015 benzer sorunları ben de yaşamıştım arabayı çok seviyor ama sürekli yüksek meblağda motor masrafı çıkartıyorsa sanırım komple sandık motor almak en iyisi 3500-4000 tl arası fiyatı bir conta yakan belki bir daha yakar esasen neden conta yanıyor onu bulmak gerekir bu arabaların motoru öyle ucuza açılıp kapanmıyor düşünsenize 200 bin km 15 senelik bir motor 2000 tl masraf açıyor tamir görüyor ve aynı sahne tekrar insanı hem psikolojik hem fiziksel yorar bu hadise conta hadi 1500 tl civarı üstüne çatlak blok kapak değişimi girdimi o paralara tamirli ve eski olacağina ya satarım ya da arabama aşıksam gider sıfır motorla organ nakli yaparım ben yaptırıp satmıştım Yorum bağlantısı
Recommended Posts