İçeriğe Yönlendir

Polo 6R 1.6Tdi Enjektör Sorunu


Berkay Ekinci

Recommended Posts

Berkay Ekinci
(düzenlendi)

Merhabalar 2011 model polo araç ile 700km yolculuğumda ışıklarda durması ile aracın rölantide 800-900rpm arası gezmesi titreme ve vuruntulu bir şekilde çalışması ile servisi aradım ve sorunu anlattım.

EGR Veya Enjektör kaynaklı olabileceğini yola devam edersem bir sıkıntı olmayacağını söyledi.

Ispartaya varınca burada makinaya bağlattım cihazı herhangi bir arıza yok fakat buradaki ustada aynısını söyledi.

Şimdi bu sorun enjektör kaynaklı ise benim bunları revizyona sokmam ne kadar sağlıklı olur ve ne kadar bir fiyata gelir?

 

 

Buradaki aynı sesi çıkartıyor araç hareket halinde belirli bir devirde seyrederken ayrıca.

 

tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Revizyon öncesi enjektörlerin durumuna bakılır, testleri yapılır. Revizyon ile kurtulacaksa yapılır. Aksi halde çıkma bakmanızı öneririm. Sıfır dizel enjektör pahalıdır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Akın Özkul

Konu üzerinden bayağı bir süre geçmiş ama Bu tip Enjektör şakırdamaları genellikle revizyon ile çözülüyor paylaşmak istedim

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Abdussamed Acar

Uzun zaman olmuş ancak aracın son durumunu merak ettim...

 

Dizellerdeki bu tür problemlerin çoğunlukla problemli mazottan kaynaklandığını düşünüyorum...

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Mehmet Göktürk
33 dakika önce, Cengiz Koşak yazdı:

merhaba sorununuz çözüldümü devam ediyor mu yardımcı olmak isterim :)

 

işyeriniz mi var nasıl?

Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz

1.6 TDI lar belli bir km den sonra genelde bu sesi yapar. Çoğu kişi takmaz ve kullanmaya devam eder. bazı arkadaşlar sesin km yükseldikce yükseldiğini söylemişlerdi. Benim aracımda da enjektörlerimi revizyona soktuktan sonra sesden eser kalmadı. İyi bir pompacı bulun kontrol ettirin. 

Bu arada sıfır enjektör en son tanesi 1750 lira civarı birşeydi. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak
1 saat önce, Sani Gerşon yazdı:


E yazin, bilgilenelim?

Öncelikle Araçta devir dalgalanması yapiyor ise ilk problem Cay motorlarda vag 1.6 TDİ grubunda ilk 40 bin 50 bin civarı enjektörlerde şakırtı meydana gelmektedir bu servisin garantiden değiştirdiği önüne geçmeye calıssada geçemediği bir problemdir

 

iyi bir delphi yada bosch servisinde işini bilen biri enjektör revizyonu yapmalıdır araca taktıgınızda şakırtı hafif gaz aralıklarında o enjektör olmamıştır

 

ayrıca devir dalgalanmasının ikinci bir senebi egr valfidir 0ını alıp takmak mantıksızca geliyor bana iptalini tavsiye ederim 

 

polo için söylüyorum genellikle araç arıza vermesede gaz kelebeği devrin sacmalamasına neden olmaktadır onuda işinin ehli bir yazılım firması ile iptal ettirebilirsiniz ??

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...