Emrah Uludağ 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 (düzenlendi) Öncelikle burada fikrini belirtecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, selamlar, hürmetler... 2010'dan beri kullandığım 1.4 tdci fiesta'mı elden çıkarma vakti geldi. Bütçem 45.000. En fazla 4 yaşında, dizel ve düşük km olmazsa olmazlarım. Düne kadar yeni aracım ille C segmenti olsun istiyordum ama fiyatlar öyle bir uçtu ki fluence'den başka seçenek kalmadı. Ben de yine b segmentine yönelmek zorunda kaldım. Polo mu Fiesta mı derken rio denk geldi bi inceleyeyim dedim. En baz modelinde bi ton hava yastığı esp ve hillholder standart. İç hacmi 2006 fiesta'dan biraz hallice, bagaj aynı. Dış görünüşü çekici, iç mekan fena değil. Benim gibi marka takıntısı olmayan biri için son derece cazip bir seçenek. Ama dedik ya fiyatlar uçmuş, 6 ay önce bunun sıfırı bu fiyattaydı alsak mı almasak mı arada kaldık vazgeçtik: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-sok-fiyat-firsat-son-fiyat-boya-cizik-yok-garantili-full-223164462/detay/ Bu parayı buna verme şuna bin rahat et diyeceğiniz marka modelleri de yazın isterim. Gönlüm hep daha büyük arabalarda ama 45 bine temizini bulmak bu aralar çok zor... Düzenleme: Link 10 Eylül 2015 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 Bu donanımlar olduğuna emin miyiz? Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 (düzenlendi) Bu aracları da düşünebilirsin ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-yakan-araba-208758445/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-temiz-fluence-220600068/detay 10 Eylül 2015 tarihinde Serdar GÜNGÖR tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 Aynı motor i20 lerde bulunuyor, ben pek beğenmedim o beygire ve torka göre ağır kalıyor, şanzuman etkeni olabilir. Dış görünüş olarak çok şık bir araç. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 aslında sadece fluence yok seçenek olarak burda bazı modeller var http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-yeni-kasa-2012-mazda-3-comfort-1.6-tdci-115-bg-6-ileri-228882389/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-bakimli-ve-temiz-aile-araci-229068066/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2013-d4-d-full-plus-full-79-500-km.de-227791870/detay ilanlarla bir alakam yok yalnız elinizdeki bütçe ile biraz araştırma ile gayet iyi araçlar ve modeller bulunabilir Yorum bağlantısı
Emir Karadağ 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-kia-rio-plus-2012-plus-1.4-crdi-plus-sporty-plus-kazasiz-boyasiz-masrafsiz-230039600/detay Bu ilandakide güzelmiş Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 10 Eylül 2015 Yazar Paylaş 10 Eylül 2015 (düzenlendi) Link'le ben de uğraştım, becerememişim teşekkürler sayın yönetici. Evren hocam donanımda sıkıntı yok. Alternatif ilanlar için teşekkürler özellikle mazda çok çekici ama benim özellikle kia rio için yorumlara ihtiyacım var. Ben Bursa ve Balıkesir dışında -forumumuz hariç- bakmadığım için seçeneklerim daralıyor. Ne kaportadan anlarım ne motordan. Son yıllarda önüne gelen expert oldu bilen bilmeyen kağıtlara bir şeyler karalayıp millete satıyor. Açıkçası hiç birine güvenemiyorum. 10 Eylül 2015 tarihinde Emrah Uludağ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 Emrah bey bütçeniz c sınıfı sedan araç bulmak için gayet uygun o zaman az araştırın biraz zamanla düzgün bir araç bulabileceğinize eminim Yorum bağlantısı
Misafir 10 Eylül 2015 Paylaş 10 Eylül 2015 Bunlarda aradığınız kriterler belki olabilir http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-56000km-115bg-dizel-mazda-3-228767897/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-gencay-otomotiv-den-2012-toyota-auris-1.4-dizel-222531441/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-beyaz-kelebek-230620355/detay Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Fluence a yetiyorsa bence değerlendirebilirsiniz. Tamam eksikleri var ama gemi gibi de araba. Rio'dan kesinlikle iyidir. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 3 yıl Fluence kullandım. Şehir dışına gitmeyeceksen , yavaş kullanacaksan ve büyük bagaj ve iç hacmine ihtiyacın varsa mantıklı bir seçenek olabilir. Ancak kesinlikle konfor anlamında rio dan bi farkı olduğunu düşünmüyorum. son 6 aydır da C-Ellyse kullanıyorum. Yakıt konusunda gerçekten çok cimri , iç mekanı da oldukça geniş. Cam açma düğmelerinin yeri kötü . Uzun yolda ise hız sabitleyici görevini yapıyor. Fiyatları ne seviyede bilemiyorum ancak bence Fluence düşünülüyorsa yerine tercih edilebilir. Arkadaşım 3 yıl kadar rio kullanmıştı. Yakıt konusunda memnundu ancak araçtan gelen tıkırtılar konusunda şikayet ediyordu. Ondaki 2011 modeldi belki son kasada iyileşme olmuştur. 1 Yorum bağlantısı
Serhad İncedere 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 O bütçeyle Toyota Corolla, Auris veya Honda Civic, City alınabilir. Yorum bağlantısı
Serhad İncedere 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Dizel değil ama benzin&lpg olarak kullanırım derseniz, http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-nissan-yuzbasioglu-ndan-2012-auris-1.6-comfort-extra-otomatik-217022999/detay Dizel olarak, http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-cok-acilll-sahibinden-2011-model-auris-216948765/detay Dizelde daha düşük km bulmak biraz zor 1 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Honda City düşünebilirsiniz. Yeni kasası güzel. Benzinli olmasına rağmen dizellerle yarışır bir tüketimi var. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sahibinden-orijinal-honda-city-222314514/detay Yorum bağlantısı
İhsan Yargıcı 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-arac-fazlaligindan-satilik-sifir-ayarinda-4-bin-km-hic-hatasiz-227162500/detay seçenekler arasında fikir açısından değerlendirilmeli. Yorum bağlantısı
Serhad İncedere 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-arac-fazlaligindan-satilik-sifir-ayarinda-4-bin-km-hic-hatasiz-227162500/detay seçenekler arasında fikir açısından değerlendirilmeli. Dacia'dan uzak durun. 2 senedir şirket aracı olarak kullanyorum. Tofaş daha sağlamdır ondan. Konfor 0, kaporta kağıt gibi. Sadece motoru güzel. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Dacia'dan uzak durun. 2 senedir şirket aracı olarak kullanyorum. Tofaş daha sağlamdır ondan. Konfor 0, kaporta kağıt gibi. Sadece motoru güzel. Bindiğim bir taksici de bunu söyledi, kaportacı ön paneli eliyle düzeltti dedi. Modelden modele değişiyormuş, özellikle yeniler zayıfmış dediğine göre. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Link'le ben de uğraştım, becerememişim teşekkürler sayın yönetici. Evren hocam donanımda sıkıntı yok. Alternatif ilanlar için teşekkürler özellikle mazda çok çekici ama benim özellikle kia rio için yorumlara ihtiyacım var. Ben Bursa ve Balıkesir dışında -forumumuz hariç- bakmadığım için seçeneklerim daralıyor. Ne kaportadan anlarım ne motordan. Son yıllarda önüne gelen expert oldu bilen bilmeyen kağıtlara bir şeyler karalayıp millete satıyor. Açıkçası hiç birine güvenemiyorum. Emrah Bey 2 hafta önce kardeşime Afyondan 2013 rio sporty aldık. 50 000 km de. 43000 TL ye. Daha önce sıfır sportage almıştım kendime 1 yıl bindim. Kia eski kia değil bundan emin olun, çok daha sağlam ve konforlu. Ben rio kullanmamıştım ara ara kullanıyorum bence oldukça güzel. Donanımı zaten biliyorsunuz epey tatminkar. Motor süper, tabi performans takıntınız yoksa. 3. viteste 120 yi görüyor rahat. Son hız olarak da ben en fazla 175 i gördüm belki daha da gidebilir. Yakıt mükemmele yakın. Sakin kullanımda şehir içinde 6 yı görmeniz zor gibi, şehirler arası yolda da 4- 4.5 civarı gidiyor. Motor sesi sınıfına göre beklediğimden çok daha az. Plastik aksam nispeten daha az ama bozuk yok ve dişli asfaltta tıkırtılar illaki oluyor ama rahatsız edici düzeyde değil. Bunda tabi 17 jantın da büyük etkisi var. 16 yada 15 jant daha konforlu olabilir. Ben özellikle sporty aramıştım zira görüntü çok daha şık bence sizde alırsanız sporty alın. Hakkınızda hayırlısı olsun... 1 Yorum bağlantısı
Ekin Güney 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 (düzenlendi) Öncelikle burada fikrini belirtecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler, selamlar, hürmetler... 2010'dan beri kullandığım 1.4 tdci fiesta'mı elden çıkarma vakti geldi. Bütçem 45.000. En fazla 4 yaşında, dizel ve düşük km olmazsa olmazlarım. Düne kadar yeni aracım ille C segmenti olsun istiyordum ama fiyatlar öyle bir uçtu ki fluence'den başka seçenek kalmadı. Ben de yine b segmentine yönelmek zorunda kaldım. Polo mu Fiesta mı derken rio denk geldi bi inceleyeyim dedim. En baz modelinde bi ton hava yastığı esp ve hillholder standart. İç hacmi 2006 fiesta'dan biraz hallice, bagaj aynı. Dış görünüşü çekici, iç mekan fena değil. Benim gibi marka takıntısı olmayan biri için son derece cazip bir seçenek. Ama dedik ya fiyatlar uçmuş, 6 ay önce bunun sıfırı bu fiyattaydı alsak mı almasak mı arada kaldık vazgeçtik: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-sok-fiyat-firsat-son-fiyat-boya-cizik-yok-garantili-full-223164462/detay/ Bu parayı buna verme şuna bin rahat et diyeceğiniz marka modelleri de yazın isterim. Gönlüm hep daha büyük arabalarda ama 45 bine temizini bulmak bu aralar çok zor... Düzenleme: Link 2014 veya 2013 ford fiesta 1.5 tdci trend x rahatlıkla bulunabilir emrah bey. sıfırları 50 bin civarıydı. Kia hakkında güzel arabalar 4 sene kullandım. Ford a kıyasla daha az dayanıklı parça ömürleri daha kısa. sadece sanayide parça bulunması biraz zor oluyor. Yetkili servisinde her parçası her zaman bulunuyor. 11 Eylül 2015 tarihinde Ekin Güney tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 45.000TL bütçeye Fiat Bravo SportStyle öneririm. Hala fiyat/performans aracı olarak rakipleri kadar keşfedilmemişken alıp kullanmak lazım.1.6 multijet 120hp güzel motor. Ancak 105hp'lik denk gelirse de üzülmeyin. Dpf'si olmadığı için masraf huzursuzluğu olmaz ve gücü de yeterli gelir. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 11 Eylül 2015 Yazar Paylaş 11 Eylül 2015 Bunlarda aradığınız kriterler belki olabilir http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-56000km-115bg-dizel-mazda-3-228767897/detay Mazda 3 acayip kafamı karıştırıyor. Parça sıkıntısı yaşamayı göze alarak bunu biraz zorlayacağım. Diğer yorum sahibi arkadaşlara da çok teşekkür ederim. Rio'nun sınıfında yabana atılmaması gereken bir araç olduğunu biliyordum ama C segmenti araç alabilecekken zorlamak lazım gibi geldi bana da. Verdiğiniz fikirler beni C segmentinde birz daha ayrıntılı ve sabırlı aramalar yapmaya itti. Çok teşekkürler... Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 12 Eylül 2015 Paylaş 12 Eylül 2015 Emrah Bey üst limitinizi kredi vs. bir miktar daha artırma şansınız olursa size bir sınıf daha atlattırıp D sınıfı bir araç alalım.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts