İçeriğe Yönlendir

2015 Vw Jetta 1.6 Tdi Dsg Testi


Misafir

Recommended Posts

Makina gergin [emoji1]

Gergin makine Fiesta gibi olur sert yürüyenli :) viraja dimdik girip dimdik çıkan :)
Yorum bağlantısı

Bu da öyleymiş işte[emoji1] .Hem sen nasıl olurda jetta ile fiestayı kıyas yaparsın.Bu gözler polonun bile mondeodan kat kat üstün olduğunu okumuşken.

Tez kellesi vurula [emoji23]

Tövbe haşa, ben sadece Fiesta yı örnek verdim ne haddime karşılaştırma. Otomobil tanrısı "aha araba" çarpar beni [emoji14]
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

And ın cümlesi son nokta bence.Jetta kullanıcı arabası focus sürücü arabası.

Fiesta demedim sevinme [emoji12]

Sıkıntı yok büyüyünce focus olacak tarihinde Ozan Altundal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

Biraz sulada olmuşken mondi olsun bari [emoji23] [emoji106]

Ah ah gönül ister ecoboost mondi, şöyle kırmızısından.

Ufak gıdık, decat, air intake = 200 ps

Vites geçişinde çatara patara :D

Aile yürüyen uçağı

Yorum bağlantısı

160 beygir i bile fena.Ayağını korkak alıştırmazsan performans anlamında doyurucu.Test ettim onayladım.Şaka bi yana 2.0 tdci ye bile pabuç bırakmaz.Zaten şöyle bir olay var.Yabancı forum sitelerinde geçen.1.5 eb kuga 182 beygir iken 1.5 eb mondinin 160 beygir üretilmesinin sebebi olarak 2.0 tdci yi ezmesin veya kafa kafaya yürümesin hesabı.Düşün yani 2.0 tdci 180 ps=1.5 eb mondi 180 ps [emoji1]

Aynen öyle zaten kısık geliyor makine :) bi türlü test edemedim. Bi ara mutlaka test yapıcam
Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir
Tüm araçlar pahalı, sanki sadece VW pahalı gibi bir algı var forumda ama muadil Focus ile liste fiyatını benzer olarak görüyorum ben, ne ile mukayese ederek pahalı diyorsunuz?

Jetta'yı hiç beğenmezdim, neden alır insanlar derdim ama geçen hafta sonu 700 km civarında kullandım, çok beğendim. Bu kadar eleştirilecek bir tarafı yok, performansı gayet iyi, tüketimi düşük, sessiz, sağından solundan sesler de gelmiyor. Meksika'da üretilmesi de bir şeyi değiştirmiyor, yine de rakiplerinden daha kaliteli bence. Tam Türk tüketicisinin isteyeceği özelliklere sahip, neden çok sevildiğini daha iyi anladım. 

Yorum bağlantısı
İhsan Yargıcı

işyerimin hemen yakınında bir alanda halk arabası bayisi nin araçlarının depolandığı bir alan var resim eklemeyi bilsem ve buna zamanım olsa hemen kanıtlarım. şu an ne isterseniz ve hangi rengi talep ederseniz verbilecek konumdalar ve şu sıra ön büyük stoğa sahip olduğunu görüyorum .ama genede sıra yazıyorlar .

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

 

Tüm araçlar pahalı, sanki sadece VW pahalı gibi bir algı var forumda ama muadil Focus ile liste fiyatını benzer olarak görüyorum ben, ne ile mukayese ederek pahalı diyorsunuz?
Jetta'yı hiç beğenmezdim, neden alır insanlar derdim ama geçen hafta sonu 700 km civarında kullandım, çok beğendim. Bu kadar eleştirilecek bir tarafı yok, performansı gayet iyi, tüketimi düşük, sessiz, sağından solundan sesler de gelmiyor. Meksika'da üretilmesi de bir şeyi değiştirmiyor, yine de rakiplerinden daha kaliteli bence. Tam Türk tüketicisinin isteyeceği özelliklere sahip, neden çok sevildiğini daha iyi anladım. 

 

 

Meselenin özü pahalı olmasından ziyade bu pahalılıkta size sunulan kalite, dİyeceksiniz ki taktın kapılarda kullanılan malzeme kalitesine ama öyle, muadili değiniz focusun bütün iç mekanda kullanılan plastik malzeme kalitesine bakın hatta gidin birde astraya bakın, hondaya bakın hatta daha da uç örnek vereyim gidin birde forumda esprisi bile yapılan naylon lakaplı yerli üretim olan Meganenin iç malzeme kalitesine bakın sonra birde jettanınkine, adamlar bu Türkler'e nasıl araba yollarsak yollayalım nasıl olsa satılıyor mantığı ile 105.000 lira fiyat çektikleri jettanın kapılarında benim ticari aracımdaki gibi sert plastik kullanmışlar bunu içine sindirip alanlar varsa tercih onların, ayrıca önce bir Golf comfortline a binin sonra gidin birde jettaya binin aradaki Alman ve Meksika üretimi farkını o zaman daha net göreceksiniz Meksika'da üretilmesi o kadar çok şeyi değiştiriyor ki..O yüzden az bile eleştiriyoruz bence. Adamlar bu 105.000 liralık arabaya bluethooth ve usb girişi bile koymamış daha ne diyeyim..

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir
(düzenlendi)

Meselenin özü pahalı olmasından ziyade bu pahalılıkta size sunulan kalite, dİyeceksiniz ki taktın kapılarda kullanılan malzeme kalitesine ama öyle, muadili değiniz focusun bütün iç mekanda kullanılan plastik malzeme kalitesine bakın hatta gidin birde astraya bakın, hondaya bakın hatta daha da uç örnek vereyim gidin birde forumda esprisi bile yapılan naylon lakaplı yerli üretim olan Meganenin iç malzeme kalitesine bakın sonra birde jettanınkine, adamlar bu Türkler'e nasıl araba yollarsak yollayalım nasıl olsa satılıyor mantığı ile 105.000 lira fiyat çektikleri jettanın kapılarında benim ticari aracımdaki gibi sert plastik kullanmışlar bunu içine sindirip alanlar varsa tercih onların, ayrıca önce bir Golf comfortline a binin sonra gidin birde jettaya binin aradaki Alman ve Meksika üretimi farkını o zaman daha net göreceksiniz Meksika'da üretilmesi o kadar çok şeyi değiştiriyor ki..O yüzden az bile eleştiriyoruz bence. Adamlar bu 105.000 liralık arabaya bluethooth ve usb girişi bile koymamış daha ne diyeyim..

 

Golf daha kaliteli evet ama bu Meksika üretimi olması ile ilgili değil, aynı fabrikada Golf de üretiyorlar. Jetta'nın çoğunu Amerika'ya sattığı için oradaki tüketicinin beklentisine göre üretiyorlar muhtemelen, ayrıca tüm saydığınız araçların kapı malzeme kalitesi daha iyi olabilir ama aradan geçen km'ler sonrası bu kapılardan ses geliyor ama kapı içi sert plastik olan VW'den sesler gelmiyor, asıl önemli olan da bu değil mi?
105 bin TL dediğiniz araç hangi model? Ben listede Highline Jetta görüyorum, 97 bin TL fiyatı var, bluetooth ve USB de var gözüküyor. Elbette ucuz denemez ama Fluence ve Focus da 90 bin TL'den ucuz değiller ki benzer donanımla.
tarihinde V.Ceyhun Emir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir

Sorun zaten C segmenti jettanın fiyatlarının diģer arabaların D sınıfının fiyatlarıyla yarısıyor olması.Kimseye bir şey dediğimiz yok.Yanlış anlaşılmasın.Kim hangisini beğenirse onu alır.

Sonuçta herkeşin hayatına kimse karışamaz [emoji4]

 

Tam da demek istediğim bu, hemen hemen Focus TDCI Titanium otomatik fiyatına Mondeo TDCI Style de alabilirsiniz ama Focus pahalı değil Jetta pahalı?

Yorum bağlantısı

Jetta Türkiye'ye yapılan bir araç değil. Aynı kalite ile USA'de de satılıyor. Golf ile arasında kalite farkı elbet var, çünkü Golf Volkswagen'in reklam yüzü. En çok reklamı ve yatırımı bu araca yapıyor. İlk makyaj gören ilk kasa değiştiren aracıdır.

Golf'ün Almanya'da üretilmesi kaliteli olduğu anlamına gelmez. İsteseler orada da aynı malzeme kullanılabilir. Ayrıca, Jetta'da kullanılan her malzeme Meksika üretimi değil. USA'de var Germany'de var. İşçilik ucuz olduğu için orada üretilmesi tercih edilmiş.

 

Örnek verdiğin Megane üretiminde yumuşak malzeme kullanılıyor olabilir ama bu malzemelerin sonradan soyulduğunu yılan gibi kabuk değiştirdiğini yazıların silindiği bilmeyen yoktur. Sonuç olarak, evet Volkswagen emsallerinden biraz pahalıdır. Bu da ikinci elde kendini amorti ediyor. Türkiye'de bu kadar tercih edilme sebebi de bu olabilir. Ford'a göre daha yumuşak ve konforludur. Bazı şeyleri tartışmaya gerek yok, ancak 100 bin lira verilecek bir araç değil. Biz alırken 70 bin lira idi.

 

Jettanın Türkiye'de üretilmediğini neden belirttiniz anlamadım, Türkiye'de üretildiği sanan birisi yoktur sanırım.Sonuçta her parçası Meksika'da üretilmemiş olsa bile araç Meksika üretimi ve Golf arasında bariz kalite farkı var bunu iki aracı yakından inceleyip söylüyorum farazi konuşmuyorum sonuç ortada Almanya üretimi Golf, Meksika üretimi Jettadan bariz daha kaliteli hem işçilik hemde malzeme kalitesi olarak.İsteseler aynı kalite malzeme kullanırlar demişsiniz çok doğru "isteler" ama istememişler işte sorun bu..hem daha kalitesiz malzeme kullanmışlar hemde Golfle aynı paralara satmayı uygun görmüşler demek istediğim şeyin özü bu işte.

 

Son olarak örnek verdiğim Megane 3 lerde bu sorun yok, kaldıki yerli üretim araçların kalite eksikliği konusundaki düşüncelerim bellidir ancak dediğiniz soluymalar Megane 2 ler için geçerliydi benim eski aracımda Megane 2 idi onda da soyulma oluyordu, velev ki Megane 3 te de soyulmalar olsun herşeye rağmen en azından aldığı paranın hakkını vermeye çalışıp müşteriye daha iyi hissetirmesi açısından yumuşak plastik kullanmışlar, vw ne yapmış peki 100.000 bandında sattığı arabasına yumuşak plastik koymaya tenezzül etmemiş nasıl olsa satarım diye hiç oralı bile olmamış bizden  de gidip bu arabaya 105.000 lira vermemizi beklemiş ne diyeyim alacak arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun..

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

 

Golf daha kaliteli evet ama bu Meksika üretimi olması ile ilgili değil, aynı fabrikada Golf de üretiyorlar. Jetta'nın çoğunu Amerika'ya sattığı için oradaki tüketicinin beklentisine göre üretiyorlar muhtemelen, ayrıca tüm saydığınız araçların kapı malzeme kalitesi daha iyi olabilir ama aradan geçen km'ler sonrası bu kapılardan ses geliyor ama kapı içi sert plastik olan VW'den sesler gelmiyor, asıl önemli olan da bu değil mi?
105 bin TL dediğiniz araç hangi model? Ben listede Highline Jetta görüyorum, 97 bin TL fiyatı var, bluetooth ve USB de var gözüküyor. Elbette ucuz denemez ama Fluence ve Focus da 90 bin TL'den ucuz değiller ki benzer donanımla.

 

 

Listede var ancak arabada yok hangisi doğru?, testi izlediyseniz testi yapan arkadaşında bluetooth ve usb olmadığını söylediğini göreceksiniz listede yanlışlık olabilir, sizin gördüğünüz o 97 bin lira aracın normal satış fiyatı ek paketler xenon, sunroof ve metalik renk farkı ile beraber 105.000 liraya yükseliyor testi yapan arkadaşta bunu söylemiş zaten, ayrıca vw den de ses geliyor gelmemesi mümkün değil zaten. Ben olaya bir müşteri olarak tam karşıdan bakıyorum ve vw hakkında aklımda olan fikirleri söylüyorum gereksiz yere vw abartılıyor ve sanki farklı bir yerdeymiş gibi hissettiriliyor ve doğal olarakta jetta gibi arabalara 105.000 lira fiyat çekebiliyorlar.

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Das auto :)

Tam hikaye :)  tercümesi, yanlış anlama  :D  :tongue:

 

Das Mondeo verelim  :tongue:

1.5 EcoBoost 160PS A/T (HB) Titanium     106.885 TL

1.5 EcoBoost 160PS A/T (4K) Titanium      104.645 T

1.5 EcoBoost 160PS A/T (4K) Style              92.235 TL

 

Banada  :yes:

2.0 TDCI A/T 180PS (4K) Titanium             170.655 TL

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir

Listede var ancak arabada yok hangisi doğru?, testi izlediyseniz testi yapan arkadaşında bluetooth ve usb olmadığını söylediğini göreceksiniz listede yanlışlık olabilir, sizin gördüğünüz o 97 bin lira aracın normal satış fiyatı ek paketler xenon, sunroof ve metalik renk farkı ile beraber 105.000 liraya yükseliyor testi yapan arkadaşta bunu söylemiş zaten, ayrıca vw den de ses geliyor gelmemesi mümkün değil zaten. Ben olaya bir müşteri olarak tam karşıdan bakıyorum ve vw hakkında aklımda olan fikirleri söylüyorum gereksiz yere vw abartılıyor ve sanki farklı bir yerdeymiş gibi hissettiriliyor ve doğal olarakta jetta gibi arabalara 105.000 lira fiyat çekebiliyorlar.

 

Testleri izleyemiyorum maalesef, belki farklı donanım seviyesinde araçlardır, ben resmi web sitesindekini daha güvenilir buluyorum. Jetta'nın 105 bin TL'yi geçtim 97 bin TL de etmeyeceğini düşünüyorum, para verip de alacağım bir model de değil ama siz de açıp bir ford.com.tr'ye bakın lütfen, aynı opsiyonlarla Focus da 100 bin TL'nin üzerinde bir fiyata satılıyor ama siz VW abartılıyor, yüksek fiyat çekiyorlar diyorsunuz.

Yorum bağlantısı

Testleri izleyemiyorum maalesef, belki farklı donanım seviyesinde araçlardır, ben resmi web sitesindekini daha güvenilir buluyorum. Jetta'nın 105 bin TL'yi geçtim 97 bin TL de etmeyeceğini düşünüyorum, para verip de alacağım bir model de değil ama siz de açıp bir ford.com.tr'ye bakın lütfen, aynı opsiyonlarla Focus da 100 bin TL'nin üzerinde bir fiyata satılıyor ama siz VW abartılıyor, yüksek fiyat çekiyorlar diyorsunuz.

 

Ben anlatamıyorum sanırım daha özet geçeyim dilerseniz, haklısınız diğer markalarda pahalı focus, megane vs. benim demek istediğim VW jettada kullandığı malzeme kalitesini bizimle dalga geçer gibi düşük tutup o araç için 105.000 lira fiyat biçebiliyor, focusta pahalı evet onunda full versiyonu ek paketlerle beraber 103.000 bin lira civarında oda o parayı kesinlikle haketmiyor ama en azından Ford firması focusu alacak müşterisini biraz daha adam yerine koyup malzeme kalitesini el verdiği kadar yüksek tutmaya çalışıyor, vw ne yapıyor yapılan reklamlar, toplumda yaratılan vw algısı sebebiyle ben bu adamların önüne ne koyarsam koyayım, sert plastikte kullansam, ne yaparsam yapayım ne fiyat çekeresem çekeyim nasıl olsa alacaklar mantığı ile yaklaşıyor benim itirazım buna.Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.

 

Testi de müsait bir zamanda izlemenizi tavsiye ederim, fikir verebilir.

Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir

Ben anlatamıyorum sanırım daha özet geçeyim dilerseniz, haklısınız diğer markalarda pahalı focus, megane vs. benim demek istediğim VW jettada kullandığı malzeme kalitesini bizimle dalga geçer gibi düşük tutup o araç için 105.000 lira fiyat biçebiliyor, focusta pahalı evet onunda full versiyonu ek paketlerle beraber 103.000 bin lira civarında oda o parayı kesinlikle haketmiyor ama en azından Ford firması focusu alacak müşterisini biraz daha adam yerine koyup malzeme kalitesini el verdiği kadar yüksek tutmaya çalışıyor, vw ne yapıyor yapılan reklamlar, toplumda yaratılan vw algısı sebebiyle ben bu adamların önüne ne koyarsam koyayım, sert plastikte kullansam, ne yaparsam yapayım ne fiyat çekeresem çekeyim nasıl olsa alacaklar mantığı ile yaklaşıyor benim itirazım buna.Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.

 

Testi de müsait bir zamanda izlemenizi tavsiye ederim, fikir verebilir.

 

 

Sizi anlıyorum ama anlaşmak zor bu konularda. Belli ki kapılardaki plastik sizi çok rahatsız etmiş, beni o seviyede rahatsız etmedi, dikkatimi bile çekmedi. Araba 30 bin km'de idi ve içi yeni gibi sessizdi. Konsol kalitesi de gayet iyi geldi, çok kaliteli spor koltukları var mesela, deri/kumaş kaplı, aynı fiyata Ford kumaş koltuk veriyor, o konuda hassas biri de bundan rahatsız olabilir.

Neticede VW'nin gereğinden fazla pompalandığına katılıyorum ama diğerlerinden toplamda (kapı döşemesi hariç :)) daha iyi olduğunu düşünüyorum, zaten öyle olmasa Ford forumunda her başlıkta bu kadar tartışılmazdı.

 

Testi izlemek istiyorum (şirkette açamıyorum), tabi ki fikir verebilir ama bir arabayı 700 km kadar kullanmak da fikir verebiliyor biraz.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Amerika ve Çin'deki fiyatı ile bizdeki satış fiyatı ve alım gücü ile karşılaştırdığınızda arada dağlar kadar fark var, eğer bir modeli ön plana çıkarmak istiyorsanız düşük kalite olanın fiyatını bir nebze olsun daha makul tutarsınız fakat vw bunu yapmıyor anlatmak istediğim bu, neyse ben düşüncemi paylaştım vw markasına karşı sizinle aynı taraftan bakmıyoruz böyle uzar gider.

 

Bu arada eklediğiniz resim Megane 2 ye ait, Megane 3 lerde bu sorun artık yok yani megane 2-3-4-5 farkediyor kalite farkı var, Megane 2 yi 5 sene kullandım neresinde sıkıntı var neresinde yok gayet iyi bilirim, megane 2 lerde soyulma olduğunu bende kabul etmiştim zaten.Ayrıca o soyulmalar vw modellerinde de var internette araştırma yaparsanız görebilirsiniz.

Jetta Türkiye'de üretildi demedim ki? Türkiye'ye üretilen bir araç değil dedim. Siz demişsiniz ya Türk'lere ne versek zaten alırlar diye... Bu aracı Amerika'lıda alıyor Alman'da alıyor Çin'li de alıyor..

 

Bahsettiğim malzeme kalitesi Megane 2'ye özgü değil, 3-4-5 fark etmez. Genel de Fransız araçlarında ki malzeme kalitesi söz konusu Jetta'nın sert plastiğinden daha dandiktir. Aşağıda örnekler mevcut, Soyulmasından ziyade sert olması daha çok tercih edilir. Görüntü açısından problem teşkil etmiyor çünkü :) Golf ile Jetta'nın kalite farkı sadece Volkswagen'e has değil. Diğer markalarda da görülebilir bu bir satış politikasıdır. Evet aralarında kalite farkı var, kimse yok demiyor.Ancak bu Golf'ü ön planda tutmak için bir strateji. Volkswagen'in Ar-Ge masrafı tüm ülkemizin Ar-Ge'sinden daha fazla.. Yıllarca kafa patlatan mühendislerden daha fazla bilecek değiliz, değil mi?

 

 

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Alım gücüne göre fiyatlandırmayacak tabiki ben bir tespit yapıyorum vw neden bu fiyatlara satıyor demiyorum, eğer bu fiyatlara satıyorsa gerekeni de yapacak bana önüne ne koysam satarım mantığı ile yaklaşmayacak diyorum bizde satılan bu araba 100.000 bandında, Amerika'da yada başka ülkelerde bu fiyat bizim kazancımıza göre belkide 3'te 1 fiyatına onlara göre makul  ama bizim ülkemizde 100.000 oldukça yüksek bir para ve insan karşılığı almak istiyor ama vw burada bu fiyattaki bir arabada bu malzemeleri kullanıyor diyorum ama siz enteresan bir şekilde vw sempatisi göstererek meseleye objektif bakamıyorsunuz veya anlamak istemiyorsunuz, vw ne yapsa size göre mantıklı bir sebebi var sanırım ayrıca demek istediğim şeyi hala inatla anlamamak istiyorsunuz ve anlatmak istediğim konuya sürekli bir savunma ile cevap veriyorsunuz, vergiler, meksikadan gelmesi sebebi ile fiyatının bu şekilde vs olması gibi.. büyük resmi ya görmek istemiyorsunuz yada görüyorsunuz ama vw karşı subjektif bir bakış açınız var, bilgi sahibi olmadan yazma konusuna gelince Meksika'dan gelmesi nedeni ile vergisinin yüksek olmasını bilmek kriterse eğer ve bilgi sahibi sizseniz o zaman biz hiç yazmayalım gördüklerimizi, fiyatlarını, kalitesini, tecbrübelerimizi hiç paylaşmayalım buyrun siz vw nin ne kadar iyi bir marka olduğunu, hiç hatasının olmadığını, fiyat politikasının normal olduğunu yazın.

 

Çok uzadı ben artık cevap yazmayacağım siz dilerseniz yazabilirsiniz.

 

Buda kalitesi tartışılmaz passattın far düğmesi 

 

qlrYDV.jpg


Tüm dünya'ya satılan bu aracı bir ülkenin gelir ve alım gücüne göre mı fiyatlandıracaklar ? Araçlar bize Almanya'dan geliyor. Arada distribütör var. Haliyle geliş fiyatı hesaplanıp üzerine vergilerimiz ekleniyor. Jetta'nın Golf ile aynı fiyat olması hatta bazı modeller pahalı olması Meksika'dan geldiği için vergisinin daha yüksek olmasından kaynaklanıyor. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım.

 

Resimler Megane 3'e ait ;) Forumdan ayrıca..

 

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

vw/ophğell/fiat vb. lerinde iç aksmada kozmetik sorun her dönem sorun olmuştur. ford da kapı döşeme kumaşları gibi. focus2 den sonra o da yok

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Burası megane'ın yumuşak malzemesi değil ki? Kapılar yumuşak malzeme. Burası bildiğin sert zemin üstüne kaplama.

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Doğru düzgün ve itinalı kullanılsa o fotoğraflardan hiç birisi oluşmaz kanaatindeyim. Biraz da kullanımla alakalı. Ben kendi aracımda düğmelere bile nazik basarım, Sadece gerektiği kadar. Sert ve özensiz basılsa zaten ne olsa yıllar içinde bırakıyor kendisini.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Müdür, kapı kolları da var ya, koyduğum resim çıkmamış DH engel koymuş. Sonuçta malzeme kalitesinden bahsediyoruz. Fluence ile Megane aynı kalite de mi ? 

Evet aynı da, bahsedilen yumuşak doku oralar değil. Bizim kapı döşemeleri yumuşaktır.

Son kasada kapı kolları değil ama klima ve okuyucu kart çerçevesi maalesef hala dediğin gibi soyuluyor.

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

Sinirinize kafanızı yormanıza yazık Vallahi :) Şu sert yumuşak malzeme ile boyalı araç muhabbeti yada şu marka bu marka hakikaten ne kadar lüzümsuz bir iş.

 

Sert yada yumuşak plastik olsa ne olur olmasa ne olur ? arabanın kapıları yada torpidosuna el ile cinsel bir haz hissimi elde edilecek? Bütün test videolarında aynı salak muhabbet oluyor zaten çok aptal bir konu. Buralardaki plastiğin kalitesinden ziyade ilerde ses çıkarıp çıkarmayacağı daha önemli.Bir araç üretilmeden zaten birileri bu konuya kafa yoruyor en az bir kaç sene.

 

Aracın sonradan sürtmeden dolayı bir kaç yeri boyansa ne olur boyanmasa. Ev alırken yeni boyanmış eve herkes bayılıyorda araçta niye bu kadar geriliyor herkes anlasam.

 

Her markanın kendine göre güzel tarafıda var eksi tarafıda. Kimse kimseye zorla araç satmıyor millet gidip bakıyor karar verip alıyor bu kadar basit. Yazık hakikaten ben okuken yoruluyorum aynı konularda yüzlerce yazışma ve binlerce tartışma var.

 

Türkiyede din, futbol ve siyaset konuşmak hep sorun olmuştur bence bunlara araç markasıda eklendi :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Kapı plastiği sert diye tavan fiyat uygulaması mı yapacak? Bu aracın bir maliyeti var, Golf'ün olduğu gibi. Euro üzerinden hesaplanıp distribütör alıyor, kar ve vergiyi koyup satıyor. Ne yapsaydı plastik sert diye 60 bin lira mı deseydı ? Zamanında Megane 50 bin lira iken, kur ve ekonomi o şekilde iken plastiği soyuluyor diye indirim yaptılar mı ? veya kapı kolları soyuluyor biz bu aracı piyasası 60 bin olmasına rağmen 50 bin liraya satalım dediler mi ? Türkiye araç satışı bu, bakkal dan ekmek satışı değil. Anlayamadığım, 100 bin lira veriyoruz karşılığını alalım diyorsunuz, 100 bin liranın karşılığı kapıdan mı alınıyor ? Bu aracın güvenlik sistemleri, motoru, şanzımanı, multimedia sistemleri arka planda mı ? Veya kaç bin lira verilip kapısı sert alınabilir ? 65 bin liraya Fiesta satılıyor, kapılar sert. 75 bin liraya İbiza Cupra satılıyor, torpidosu yoğurt kovasından yapılan plastik. Verilen paranın karşılığı alınmadığı halde mi bu kadar satıyor bu araçlar ? Doğuş grubu bunları düşünemedi mi yani ?

Savunduğum birşey yok, ben kapı plastikleri sert değil yumuşak demiyorum ki? Bunlara rağmen Jetta'nın bu kadar satması sizi neden rahatsız ediyor? Rakip bir markada çalışıyorsunuz sanırım ve satışlar kötü anladığım kadarıyla :)

Alan memnun satan memnun, aracın piyasası ikinci el değeri belli. Soyulup deri değiştirmiyor ama alıcı var.

Far anahtarını da insan kullanmadı veya fare kemirdi. Hiç Volkswagen soyuluyor diye şikayet duymadım. Google'a Renault Plastik yazınca tonlarca resim var, Volkswagen'e ait yok ?

Yazmayayım, cevap vermeyeyim diyorumda öyle seyler yazıyorsunuz ki cevap vermemek mümkün değil.Ben fiyatinı 60 bi yapsinmi dedim, arabayı sadece sert plastikle mi değerlendiriyorum dedim hayretle okuyorum yazdıklarinızı hakikaten anlamak istemiyorsunuz dediklerimi tekrar tekrar anlatmayacağım yordunuz beni çünkü dön dolaş aynı yere geliyorsunuz hep olaya uzaktan geniş açıdan bakamıyorsunuz vw hayranlığınız buna engel oluyor.Ayrıca en vwnin satışından rahatsız değilim zerre kadarda ilgilenmiyorum kaç satmış diye bugüne kadar marka takıntım olmadı farklı markalarda araçlar kullandım yıllardır ancak siz vw ye en ufak bir eleştiriyi bile kabul etmiyorsunuz, neden bu kadar can siperhane vw yi koruyorsunuz ve hiç toz kondurmuyorsunuz. Evet 105.000 lira fiyat etiketine sahip Asıl ben değil siz vw çalısanısınız sanırım.

Ayrıca passatın far düğmesini fare kemirmiş yada insan kullanmamiş demişsiniz burada bile zaten ne kadar objektif olduğunuz anlaşılıyor .Meganenin plastikleri soyulurken insan kullanıyorda passata gelince insan kullanmıyor mu oluyor?

Yorum bağlantısı

Ben ilk kapı kollarının soyulmasını wv Bora'da görmüştüm,tırnağını deydirmeye gelmiyordu.

Muhtelemen ne bulunursa sürülüyor,bununda etkisi vardır.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...