İçeriğe Yönlendir

Ttnet Aboneliği Iptal Etmekte Gecikti (Veya Geciktiriyor).


Mustafa Sabri Alemdaroğlu

Recommended Posts

Mustafa Sabri Alemdaroğlu

Öncelikle herkese keyifli forumlar diliyorum,

 

28 eylül itibari ile bir ttnet şubesinden internet ve telefon hattı iptalini gerçekleştirdim. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerinden aradılar ve bildiğiniz üzere kapatmayalım şöyle kampanya böyle kampanya diyerek caydırmalarına çalışmalarına rağmen ısrarla kapatılmasını rica ettim. "Peki talebinizi işleme sokuyorum" dedi ve kapattı. Fakat çıkan borcu ödemek için ttnet bayisine gidiyorum hattın halen açık olduğunu ve hiçbir borcun görülmediğini söylüyorlar. Sizce beni oyalıyorlar mı fazladan fatura işletmek için yoksa prosedürün işleyiş yöntemi mi farklı?

Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil

hatalı işlem yapmışlardır dikkat edin,sonra tekrar borç harç uğraşırsınız,size tavsiyem çağrı merkezini arayın ben iptal başvurusunda bulunmuştum deyin ttnet ofisinden ikna için aradılar ama istemedim,öğrendimki hattım açılmış deyin, kontrol etsinler eğer sizi aradıklarında ikna etmişler ve hattınız tekrar açılmış derlerse itiraz edip iptal isteyin ve şikayet kaydı bırakın,muhtemelen öyle birşey varsa ses kaydını dinleyip iptal etmeleri gerekli hattı 2012 ye kadar orda çalışıyordum ve şikayet birimde öyle yapıyorduk,muhtemelen sistem değişmemiştir sorun bu şekilde çözülür,ayrıca iptal istediğiniz tarihten itibaren borç çıkarsa da faturadan mahsup edilir.geçmiş olsun.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Sabri Alemdaroğlu

Teşekkür ederim. Müşteri hizmetlerini arayacağım birazdan. Bakalım ne sonuç çıkacak.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Turk telekom un kendi yerine gidip kapattırın ve dekontunu alın.. Borcunuz da varsa ödeyeyerek tabii.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Misafir

Sizin hat yerine başkasınınkini iptal etmişlerdir. Daha önce benim hattı iptal ettiler böyle.

Yorum bağlantısı
Misafir

Peşini bırakmayın kapattıklarından emin olun sonra aradan 1-2 yıl geçince birikmiş borcunuz var diye aramasınlar.

Yorum bağlantısı
Mustafa Sabri Alemdaroğlu

Müşteri hizmetlerini aradım. Bana 09.10.2015 tarihi itibari ile hattımın kapatıldığını söyledi. Peki ödeyeceğim borç nedir diyorum " şuan göremiyorum" diyor. Eee bugün ttnet bayisinden borcum varsa ödeyeyim diye hattıma baktırdım aktif görünüyor diyorum. Ben buradan kapatılmış olduğunu görüyorum diyor. Bu işin sonu nereye çıkacak hadi hayırlısı bakalım.

Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin

Aynısı bana oldu borç yok hat iptal ama habire arıyorlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Burak İşci

Liseyi şehir dışında okuduğum için şuan da oturduğumuz eve sadece yazları gelirdim ve 3 aylık yazlık internet kampanyasını kullanırdım. 2 yıl önce üniversiteyi kazandığım zaman yazlık interneti tamamen iptal edip sabit internet bağlattırdım, gel görelim ki bu yaz bana 200 lira yazlık internet faturası gönderdiler. Aynı eve iki tane internet faturasını göndermeyi başararakta büyük bir çığır açtılar. Neyse müşteri hizmetlerini aradım ilk başta internetinizi kapatmamışsınız vs. gibi laflarla faturayı ödetmeye çalıştılar bana, daha sonra başka temsilcilerle de görüştüm ve bu konuyu genel merkeze bildireceklerini belirttiler ve benim ağzımdan bir tane şikayet dilekçesi yazdılar telefon üzerinden, daha sonra genel merkeze ulaşan dilekçe işlem görmüş ve birkaç saat sonra bizi arayarak faturanın iptal olduğunu ve özürlerini vs. ilettiler. Daha sonra tekrar özür dilemek için birkaç kez aradılar.

 

Yani kısacası TTnet kapatma işlemlerinde sürekli hata yapma(!) eğiliminde ve işlemler aşırı yavaştır, ne koparırsak kar peşindeler. Elinizde hattı kapattığınıza dair bir kağıt vs. varsa hiçbir şekilde fatura ödemeyin, müşteri hizmetlerini defalarca arayın, sorunu genel merkeze iletmelerini isteyin...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...