Sedat Ünsal

Insignia Ile 24 Saat Test Sürüşü

Recommended Posts

Sedat Ünsal

konusu daha önceden açılmış mıdır bilmiyorum fakat opel insignia için test sürüşü düzenlemişler. en azından ben yeni gördüm. katıldım. arabayı denemek isteyenler için güzel bir fırsat gibi geldi bana.

 

merak edenler ilgili sitenin linkinden devamını öğrenebilirler.

 

link

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Murat Ersel Çevik

İyiymiş 

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Şahin

Bende bir rezervasyon yaptırdım bakalım neyin nesiymiş.


Bu arada bazi şartlar var.Mesela;
-Araç kaskolu değil.Sigortalı.Siz kusurlu olursanız masraf sizden.
-Kendi arabanızı anahtarıyla birlikte plazaya emanet bırakmanız lazım.
-Km sınırı yok.Mazot sizin cebinizden
Bende randevu alacaktım koşulları duyunca vazgećtim.

abooo o zaman randevuyu iptal ettiriyim. hepsi tamam da şu kasko olmaması ve kendi arabamızı onlara emanet bırakmak kabul edilemez.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Serdar Göktaş

Yaptırdım, teşekkürler bilgi için.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Saygın Can Oğuz

Ben de niyetlendim ama formu doldururken vazgeçtim. Kendi güzelim dururken başka güzellere gönlümün kaymasından korktum :)

  • Beğen 2

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Mahmut Şahin

Mahmut abi 230 u bırak

Bu arada öglen alıp akşam bırakma imkanıda var.

230 halen ameliyatta. hayata döndürmeye çalışıyorum.

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Misafir

İlk kasa ile Ankara,Bursa yolculuğu yaptım.Çok sert süspansiyonu vardı.Bu belki sport oluşu bilmem lakin Arka koltuk arasından içeriye çok soğuk alıyordu.Bence kronik bir sorun.Bunada bakın derim.

 

Arka kısım ve araç içi insanı daraltacak şekilde basıktı diye hatırlıyorum.

 

Şu gerçek 220 ile (Çok sevmesemde kullanıcı arkadaş aracı chiplediği için testte idi)aracın hızını kesinlikle hissetmiyorsunuz dersem yalan olmaz.

 

Bu makyajlısınında çok farklı olduğunu sanmıyorum.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Misafir
(düzenlendi)

Koltuk çok sertti bende 60 kilo :D  koltuğa gömülmeden kafam tavana çok yakında gittiğimi hatırlıyorum. :biggrin:

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Bakış

Abi bende merak ediyorum 230 u.Toplanmış halini görmek isterim müsait olduğun bi zaman.

Hatta kim bilir belki bizde Sivas ekibi olarak bir gün toplanırız falan

Bu akşam gidelim mi 5 ten sonra ne dersin?

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Özmen
(düzenlendi)

Koltuk sert ama hic kafa ile tavan arasına dikkat etmedim abi

Öyle demeyin; Kafa ile tavan arası çok önemli! :)

Nissan juk.un dizaynına bayılıp, arka koltuklarına bi hevesle oturayım demiştim dee oturamamıstım. Daha dogrusu girememistim o bölmeye! O Neydi hakikaten ya? (Boy:1.86cm) ;)

tarihinde Selçuk Özmen tarafından düzenlendi

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Bakış

İş coddiye binerse durum değişir.3 Tane 100 kilo civarında yetişkini juke de arkaya bindirip 100 km yolculuk yapmışlığım var.Ha rahat değillerdi tabi ama zor durumda 5 yetişkin her türlu binerdik

1.5 dci tekna idi benimki.

Olur tabi .Ev sahibi müsait mi acep?

Konusunda soralım, zaten senin arkadaşın dükkânın orada yeri

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Selçuk Bakış

Yoksa Mahmudun oralarda mı

Evet o tarafta oturuyor, araba kapıda duruyor demişti, hatta istersen iş çıkışı Mahmut abiyi arayayim, cebi var bende, ona gore netleştirelim durumu.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Hüseyin Matur

Bir tane Murat 124 olsaydı iyiydi.  :crazy:

  • Beğen 1

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Güray Balaban

Merhaba,

 

Bu hafta ben de İnsignia test etme imkanı buldum, aracı Eskişehir Aplata Opel'den aldım, aldığımda 2190 km deydi. Kendi aracımı da aynı serviste bıraktım. 

Toplamda 400 km civarında bir yol yaptım, bunun içinde 60 km şehir içi ve Eskişehir-Bursa arası yolculuk da yer alıyor. İnsignianın öncelikle beğendiğim yönlerinden bahsedeyim; motor şanzıman uyumu müthiş olmuş araba çok atik değil ancak bu kasayı hayli hayli canlı tutuyor, buna paralel tüketim çok iyi (5-5,5 lt/100km ortalama tüketim). 245/40*19R lastiklere rağmen araç çok konforluydu. Adaptif hız kontrol sistemi bir harika, araç seyir halindeyken önünüzdeki araç durunca sizin aracınız da duruyor, seyir halinde önünüzdeki araç hızını değiştirirse İnsignia da aynı şekilde değiştiriyor. Test sürüşündeki araç full donanıma sahip bir araç olmasından dolayı oldukça teknolojik donanımlara sahipti (dokunmatik ekran ve klima kontrolü, ısıtmalı ve hafızalı deri koltuklar, körnokta uyarı sistemi, AFL farlar, şerit takip sistemi vb.)

aracın son hızı 220 km/sa a kadar çıkabiliyor.

Aracın eksilerine gelince; 120 km/sa dan sonra rahatsız edici düzeyde aynalardan rüzgar sesi geliyor. Navigasyon önemli bir eksiklik. Ayrıca yan aynalar çok küçük aracın kör notka uyarı sistemsiz versiyonu tehlikeli olabilir.  

 

şimdilik aklıma gelenler bunlar sorusu olanlara yardımcı olabilirim

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Misafir

Merhaba,

 

Bu hafta ben de İnsignia test etme imkanı buldum, aracı Eskişehir Aplata Opel'den aldım, aldığımda 2190 km deydi. Kendi aracımı da aynı serviste bıraktım. 

Toplamda 400 km civarında bir yol yaptım, bunun içinde 60 km şehir içi ve Eskişehir-Bursa arası yolculuk da yer alıyor. İnsignianın öncelikle beğendiğim yönlerinden bahsedeyim; motor şanzıman uyumu müthiş olmuş araba çok atik değil ancak bu kasayı hayli hayli canlı tutuyor, buna paralel tüketim çok iyi (5-5,5 lt/100km ortalama tüketim). 245/40*19R lastiklere rağmen araç çok konforluydu. Adaptif hız kontrol sistemi bir harika, araç seyir halindeyken önünüzdeki araç durunca sizin aracınız da duruyor, seyir halinde önünüzdeki araç hızını değiştirirse İnsignia da aynı şekilde değiştiriyor. Test sürüşündeki araç full donanıma sahip bir araç olmasından dolayı oldukça teknolojik donanımlara sahipti (dokunmatik ekran ve klima kontrolü, ısıtmalı ve hafızalı deri koltuklar, körnokta uyarı sistemi, AFL farlar, şerit takip sistemi vb.)

aracın son hızı 220 km/sa a kadar çıkabiliyor.

Aracın eksilerine gelince; 120 km/sa dan sonra rahatsız edici düzeyde aynalardan rüzgar sesi geliyor. Navigasyon önemli bir eksiklik. Ayrıca yan aynalar çok küçük aracın kör notka uyarı sistemsiz versiyonu tehlikeli olabilir.  

 

şimdilik aklıma gelenler bunlar sorusu olanlara yardımcı olabilirim

 

Testiniz ve detaylar için teşekkürler. Insignia düşündüğüm bir araç değil. Ancak dikiz aynası ile ilgili sormak istediğim, ayna küçük olsa da görüntüyü toplaması lazım. Bunu yapamadığı için mi kör nokta oluşuyor yoksa normal aynanıza göre daha küçük bulduğunuz için mi aynadan şikayet ettiniz?

Saygılarımla.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Güray Balaban

Testiniz ve detaylar için teşekkürler. Insignia düşündüğüm bir araç değil. Ancak dikiz aynası ile ilgili sormak istediğim, ayna küçük olsa da görüntüyü toplaması lazım. Bunu yapamadığı için mi kör nokta oluşuyor yoksa normal aynanıza göre daha küçük bulduğunuz için mi aynadan şikayet ettiniz?

Saygılarımla.

Merhaba, ayna küçük ve gösterdiği alan çok kısıtlı şöyleki fiesta ile aynadan gördüğüm alan ile insignia aynasından gördüğüm alan arasında çok fark var.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Misafir

Merhaba, ayna küçük ve gösterdiği alan çok kısıtlı şöyleki fiesta ile aynadan gördüğüm alan ile insignia aynasından gördüğüm alan arasında çok fark var.

Anladim. D sinifi bir araca yakismamis. Once guvenlik gelmesi lazim estetik degil.

Saygilarimla.

Mesajı paylaş


Mesajın linki
Önder Özcan

kayınpederimde 2010 modeli var.arka oturma ve kafa mesafesi gerçekten olması gerektiği gibi değil.arka rahatsız.ama arabayı kötülemek için söylemedim bunu.mükemmel bir araba.bagaj devasa,konfor çok iyi,ben aracı hiç zorlamadım-benim değil çünkü,ama yüksek hızda iyi.çoktandır binmedim ama galiba aynalar hakikaten bana da yetersiz gelmişti.arka kapıların bagaja doğru uzanması,inip binmede bana sıkıntılı gelir hep.kapıyı açıp kolayca binemiyorsunuz,arka kapının etrafından dolaşmak gerekiyor.

Mesajı paylaş


Mesajın linki