Eren Gökmen 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 Tank motoru mübarek. Ne kadar Eco acaba ? Yorum bağlantısı
Misafir 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 Tüp taktırırız bir şey olmaz. süper olmuş bunu focusa koysalar çok yakar mı acaba Araç yerden kalkmaz büyük ihtimal o motorujn agırlığı ile 4 teker ayrılır yapışır karnı üstüne Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 Acaba şanzıman nasıl olacak abi. Bizim arkadaşın taşımacılık firması var. Sadece scania kullanırlar. En son 7 tırları vardır. Araştırırken aletlerde buçuk vites olduğunu görmüştüm. Çok ilginç gelmişti. Şanzımanın bası balata çapını merak ediyorum. Bildiğim kadarıyla tork arttıkça baskı balata çapı büyürmüş Genelde 8 vites, ara viteslerle birlikte 16 vites oluyor. Yorum bağlantısı
Sercan Eskin 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 Öncelikle mühendislerimizi bu konuda tebrik ediyorum. Ancak bu motorun yakıt tüketiminin 28-35 litreden aşağı ineceğini düşünmüyorum. Çünkü bu konuda BMC'nin bile Ford'dan daha az tüketimi var. Ford'un bu konuda sınıfına göre bir eksisi var. Ayrıca son seri ve en beğendiğim 1846 T modellerinde 12+2 otomatik şanzuman opsiyonu var.14+2 manuel şanzumanla azami yüklü, ortalama 32 litre tüketimi var, euro 5 motorla. Otomatik şanzumanla bu tüketimi 30 litrenin altına düşürmek tabi ki mümkün. Tabi ki asfaltta kullanılacaksa, yoksa hafriyatta yakıt en son düşünülen mesele haline geliyor. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 Yakıtı çalışacağı araziye göre, eğime göre, yağışa göre şoföre göre tonaja göre değişecektir. Ekran görüntüsünü ben çektim araç 12 litre sıralı 6 silindir Mercedes Axor 3340. 400 hp 2200 nm civarı tork. Araç arazide 60 ton yere basar ağırlık ile normal binek arabanın yürüyemediği zeminde ve eğimde çalışıyor. Yorum bağlantısı
Misafir 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 Ali abi 2 den üçe atarken torku hissetmeye kalkma fazla önü kalkmasın Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 4 Aralık 2015 Paylaş 4 Aralık 2015 kamyonların yakıtları 100/25 litre hafif yükde ağır yükte 100/30 tır hafif yükte 100/27 litre civarı ağır yükte 100/40 litre gibi tüketimleri oluyor marka fark etmez ağır ticarinin kralı türkiyede şöför çalışıyor ise mercedes araç sahibi kullanıyorsa scania / volvo ford Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 Volvo FH 16 da 750 hp. 3550 nm/ tork var. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 5 Aralık 2015 Paylaş 5 Aralık 2015 üç soru tek cevap; hangi kasaya konduğuna göre değişir. koy bakalım fiestaya yada focusa Bu motoru fiestaya takmak için römork takmak gerek motor fiesta kadar var Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 6 Aralık 2015 Paylaş 6 Aralık 2015 güçlü motor, hafif kasa, az yakar demek istedim Yorum bağlantısı
Misafir 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Güzel ve sevindirici bir haber. Eğer başarılı bir model olursa, tüm kullanım tarzlarında ilham kaynağı olabilir. ÖZellikle Otobüs sektöründe karoserden sonra motorla beraber birçok alternatif olur. Saygılarımla. http://www.hurriyet.com.tr/ford-otosan-100-milyon-dolara-ilk-ve-tek-kamyon-motorunu-uretti-40078391 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Ülkemiz adına güzel bir gelişme, emeği geçenlere kocaman 1 Yorum bağlantısı
Misafir 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Ford Trucks diğer markalara göre bir tık daha uygun fiyat ve servis/ bakım maliyeti ile genelde Tr de daha çok tercih ediliyor. Ancak yakıt ekonomisinde de diğer markalardan yine bir tık geriden geliyordu. Bu sebeple uzun vadede diğer markalar ile maliyet hemen hemen kafa kafaya geliyordu. Bunu görevim icabı biliyorum. 15 araçlık filomuzda 1 Renault, 2 Mercedes harici diğerleri Ford.. Ecotorq bu konuda nasıl olur bilinmez. Ama fiyat çıtası aynı kalmak süreti ile yakıt ekonomisini arttırırlarsa satışlarda tekel haline geleceklerine eminim.. Bu arada bu motora da parça üretiyoruz.. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Kürsüde Mustafa Koç 'u görmeye alışmıştık, haberde Ali Koç 'u görünce garip oldum. Güzel bir haber, emeği geçenlere teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Ne mutlu üreten arkadaşlara,üreten topluma 2 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Hemen motor takozunu üretmemiz lazım, çok satar bu Yorum bağlantısı
Yasir Baş 31 Mart 2016 Paylaş 31 Mart 2016 Benim güzel ülkemin böyle gelişmelere ihtiyacı var..O kadar kötü olayın arkasından böyle bir haber sevindirici.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts