Misafir 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Yılbaşı gecesi sabaha karşı Ankara Dikmen'de hava -22 dereceyi gördü. Çok şükür ne mazotum dondu ne de silecek suyum. Eniştenin -20 olarak ölçülen motor suyu tam donmayıp katılaşmış. Su karıştırmadan koyduğu silecek suyu da tamamen dondu. Sabah aracını çalıştıramadık. Yorum bağlantısı
Erkan Tekin 3 Ocak 2016 Yazar Paylaş 3 Ocak 2016 Yılbaşı gecesi sabaha karşı Ankara Dikmen'de hava -22 dereceyi gördü. Çok şükür ne mazotum dondu ne de silecek suyum. Eniştenin -20 olarak ölçülen motor suyu tam donmayıp katılaşmış. Su karıştırmadan koyduğu silecek suyu da tamamen dondu. Sabah aracını çalıştıramadık. 1 ocak öğle vakti -16 gösterdi Ankara H.gazi aracım çalıştı.. bu sabah okulda dersim vardı -10 derece çalıştırdım ama nasıl desem bi stop edecekmiş gibi çalıştı hafif gaza dokunarak destekledim ama çektiğim an neredeyse stop edecek.. aslında çaşıştırmadan bi motor kontrolu yapmakta fayda var Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ocak 2016 Paylaş 3 Ocak 2016 Marşın uzun sürmesi enjektöre delalettir.. Ama bu kadar sorun için kurcalatma.. Belki yakıtın kötüdür.. Yok abi elletecek kadar şikayetim yok çok şükür. Sadece araç uzun süre yatınca örnek akşam 21:00 den sabah 08:00 e kadar o zaman yapıyor. Gün içerisinde yapmıyor. Yakıtı Shell'den alırım. Peki abi 0 derece ve üzeri sıcaklık da yapmıyor. Tek seferde eskilerin tabiri ile yarım marşda alıyor. Yani enjektör ile soğuk havanın ilişkisini çözemedim [emoji15] Teknik olarak ne oluyor da problem yaratıyor... Not : Çalıştırırken hiç bir aracım da gaz vermem... Yorum bağlantısı
Recommended Posts