İçeriğe Yönlendir

Farklı Bir Deneyim.


Orhan Aksakallı

Recommended Posts

Orhan Aksakallı

Merhaba;

 

2001 model focus ST aracım var ancak 15 ocakta arabamı  yeni sahibine teslim ediyorum ve ford ile olan seri mi bitiyorum. Şimdi alacağım araba ise 2005 Mod. Renault megane RS 2.0 t Bu araç hakkında bilgisi olan varmı ? Veya bu türden bi araç tavsiyesi olan.

Yorum bağlantısı
Orhan Aksakallı

Ne gibi bir bilgi istiyorsun mesela Orhan ona göre yardımcı olmaya çalışalım.

 

Abi bana sorun açarmı ? kullanımı rahatlığı gidişi vs. Abi focustan çok sıkıldım ama acaba bana fous u aratırmı 

Yorum bağlantısı

Abi bana sorun açarmı ? kullanımı rahatlığı gidişi vs. Abi focustan çok sıkıldım ama acaba bana fous u aratırmı 

 

Valla gidişi çok iyi 225 hp 2.0 bir araç eski forum arkadaşımda 2 tane var şuan çok memnun, sorun çıkartacak pek bir yeri yok bildiğim kadarıyla sadece alırken dikkatli seçmek gerek malum kazalı vs olmaması lazım.

Yorum bağlantısı
Orhan Aksakallı

Valla gidişi çok iyi 225 hp 2.0 bir araç eski forum arkadaşımda 2 tane var şuan çok memnun, sorun çıkartacak pek bir yeri yok bildiğim kadarıyla sadece alırken dikkatli seçmek gerek malum kazalı vs olmaması lazım.

 

Abi arabayı iki tane reno servisine götürdüm araba da kaza yok boya var ufak tefek sol ön çamurluk da başka hiçbisey yok araba 92 binde doğuş abi bu araba da turbo varmı ?

Yorum bağlantısı

Merhaba;

 

2001 model focus ST aracım var ancak 15 ocakta arabamı  yeni sahibine teslim ediyorum ve ford ile olan seri mi bitiyorum. Şimdi alacağım araba ise 2005 Mod. Renault megane RS 2.0 t Bu araç hakkında bilgisi olan varmı ? Veya bu türden bi araç tavsiyesi olan.

Orhan Bey;

Konu uygun bölüme alınmıştır.

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı

Abi arabayı iki tane reno servisine götürdüm araba da kaza yok boya var ufak tefek sol ön çamurluk da başka hiçbisey yok araba 92 binde doğuş abi bu araba da turbo varmı ?

 

Araç turbo evet, bildiğim kadarıyla modifiyeye pek uygun değil stock halde kullanmak daha mantıklı.

Yorum bağlantısı
Orhan Aksakallı

Araç turbo evet, bildiğim kadarıyla modifiyeye pek uygun değil stock halde kullanmak daha mantıklı.

 

Abi araba ile uğraşmayı düşünmüyorum ufak tefek şeyler yapıcam :) air süspansiyon vs.

Yorum bağlantısı
Orhan Aksakallı

performansı 2.0 atmosferik focusu kesinlikle aratmaz bence hiç bir anlamda aratmaz

 

Aracı kullanmaya başlayınca denicez ozaman :)

Yorum bağlantısı

Aracı kullanmaya başlayınca denicez ozaman :)

2.0 turbo 225 hp bir aractan bahsediyoruz Orhan senin focusla aynı klasmanda değil zaten Rs. ;)
Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Air takılan yüksek güçlü araç Allah esirgesin ilk virajda uçar gider

+100 bir şey dediyse servet Abin dinlemek icab eder  ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Rs gibi mükemmel yol tutuşu olan sürücü aracı olan bir arabaya sakın air takıp bozmayın zaten takla atar. Malum İstanbul park da air li bir polo pist gibi bir ortamda takla attı

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Bu Air denen zımbırtı ayarlı değilmi, niye virajda sorun çıkartıyor. ?

Güzel soru ben de merak ettim
Yorum bağlantısı

Bu Air denen zımbırtı ayarlı değilmi, niye virajda sorun çıkartıyor. ?

Güzel soru ben de merak ettim

Sadece yükseklik ayarı var, orjinal sistemler gibi virajda belli esneme payları vs gibi durumları yok, ayrıca uydurma sistemler, otobüs körüklerinden aracın sistemine uyduruluyor.

Körük patlama vs gibi durumlarda ciddi sorun yaratıyor

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bu Air denen zımbırtı ayarlı değilmi, niye virajda sorun çıkartıyor. ?

Sönümleme hızı hayati bir durum amortisörlerde. Oem olmayan körük sistemlerinin valfleri yeterince hızlı değil. Ayrıca eğimi kontrol eden sensör sistemli olmalılar, her körük bağımsız olarak basınç ve yükseklik olarak sürekli kontrol edilmeli, bunu yapabilen sistemler araba parası. Hepsini geçtik araç yapısı ona göre değil.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Sönümleme hızı hayati bir durum amortisörlerde. Oem olmayan körük sistemlerinin valfleri yeterince hızlı değil. Ayrıca eğimi kontrol eden sensör sistemli olmalılar, her körük bağımsız olarak basınç ve yükseklik olarak sürekli kontrol edilmeli, bunu yapabilen sistemler araba parası. Hepsini geçtik araç yapısı ona göre değil.

Eyvallah..

Sadece yükseklik ayarı var, orjinal sistemler gibi virajda belli esneme payları vs gibi durumları yok, ayrıca uydurma sistemler, otobüs körüklerinden aracın sistemine uyduruluyor.

Körük patlama vs gibi durumlarda ciddi sorun yaratıyor

Eyvallah...

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Stock kullanacaksın böyle araçları, air gibi maceralara girmeye hiç gerenkkk yok  :nea:

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Orhan Aksakallı

2.0 turbo 225 hp bir aractan bahsediyoruz Orhan senin focusla aynı klasmanda değil zaten Rs. ;)

Doğru söyluyosun abi :)

 

 

Sönümleme hızı hayati bir durum amortisörlerde. Oem olmayan körük sistemlerinin valfleri yeterince hızlı değil. Ayrıca eğimi kontrol eden sensör sistemli olmalılar, her körük bağımsız olarak basınç ve yükseklik olarak sürekli kontrol edilmeli, bunu yapabilen sistemler araba parası. Hepsini geçtik araç yapısı ona göre değil.

 

Abi tabiki biliyosunda söyluyosun burda ki insanlarda sana katılıyor ama benim arkdaşımda ww golf var araç çok hızlı ve air var takla fln da atmıyor ve çok da süratli kullanıyor. Aynı şekilde ww scirocco da da var ve takla atmıyor scirocco yu kullandım ben savurma vs o tarz bişey denk gelmedi. Kaliteye göre değişiyor olabilirmi ? 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Doğru söyluyosun abi :)

 

 

 

Abi tabiki biliyosunda söyluyosun burda ki insanlarda sana katılıyor ama benim arkdaşımda ww golf var araç çok hızlı ve air var takla fln da atmıyor ve çok da süratli kullanıyor. Aynı şekilde ww scirocco da da var ve takla atmıyor scirocco yu kullandım ben savurma vs o tarz bişey denk gelmedi. Kaliteye göre değişiyor olabilirmi

Kesinlikle

Lakin şrokko pistte dahi asvalta tutunamayan araç, körük ile normal asvaltta yürüyor olması mucize :biggrin:

Yorum bağlantısı

Doğru söyluyosun abi :)

 

 

 

Abi tabiki biliyosunda söyluyosun burda ki insanlarda sana katılıyor ama benim arkdaşımda ww golf var araç çok hızlı ve air var takla fln da atmıyor ve çok da süratli kullanıyor. Aynı şekilde ww scirocco da da var ve takla atmıyor scirocco yu kullandım ben savurma vs o tarz bişey denk gelmedi. Kaliteye göre değişiyor olabilirmi ? 

 

kesik yay ile de dolaşan çok ama ne kadar sağlıklı? 

sizde körük patlayacağı tutar. Kaliteli olarak eğer Servet abinin bir öncekinde dediği gibi eğim sensörleri vs yoksa hiç bir anlam ifade etmiyor. Coilover alın güzel bir marka basın istediğiniz gibi 

Yorum bağlantısı
Orhan Aksakallı

kesik yay ile de dolaşan çok ama ne kadar sağlıklı? 

sizde körük patlayacağı tutar. Kaliteli olarak eğer Servet abinin bir öncekinde dediği gibi eğim sensörleri vs yoksa hiç bir anlam ifade etmiyor. Coilover alın güzel bir marka basın istediğiniz gibi 

 

coılover bu elle ayarlana bilen oluyor değilmi ? Biraz araştırma yaptım airmad diye bi firma kaliteli olarak yapıyormuş 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...