İçeriğe Yönlendir

Mercedes C180 4 Mevsim Lastik Tavsiyeleri


Misafir

Recommended Posts

Misafir

Mercedes c180 aracımla çevre yolunda giderken 170 km/h ile aniden şerit değiştirmek zorunda kaldım ve sağ ön jant eğrildi lastikte yamulmuş olabilir bize birşey olmadı şükür araç şuan çok fena sağa çekiyor zaten lastikleri pek iyi değil bu bahane ile 4 jantı balans yaptırıp eğri olanları torna ettirip 4 tane yazlık lastik alıp yaza kadar yıllandırmak istiyorum. Boya korumasını,dataylısını yağ bakımını yeni yaptırdım hafta sonunları çıkıyorum sadece onun haricinde focusla idare ediyoruz. Lastik ölçüleri ön arka aynı araç amg değil şuan orjinal ebatlar var yakışıklıda duruyor yine aynı ölçülerde alacağım. 225/45/17--91h önler ise enat aynı ama 94w yazıyor h bildiğim kadarıyla yük lastiği arka karlastiği diye verdi eski sahibi ne kullanmalıyım sıfır alırken.79155eee6114f6d051538ac45897f3b1.jpg3705ecfabb5bc4d890595d94f15c928d.jpg

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Yüksek hızda ani şerit değiştirmelerde balans ayarı kayarmı ? İlk defa duydum :)

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Öncelikle geçmiş olsun derken:

1- Hız felakettir. Lütfen ama lütfen bir daha o hızlara çıkmayın. Canınıza mal olabilirdi.

2- Şerit değiştirirken jant nasıl yamulur, rot ayarı nasıl kayar? Bir yere vurmuş olabilir misiniz?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu
(düzenlendi)

Sanırım yüksek hızda giderken ani şerit değiştirirken bir çıkıntıya veya çukura maruz kaldınız. Öncelikle geçmiş olsun. 

 

O araca neden Aurora marka lastik takılmış, onu da anlayamadım. C180 Kompressor, 156 beygirlik premium sınıfta bir araç. O lastikler o araca yakışmamış. Değiştirmeniz isabetli.

 

Forumda Continental, Michelin vb. vb. gibi markaların testlerden iyi sonuç almış iyi modellerini tavsiye edilecektir. Onların tavsiyelerine şimdiden katıldığımı belirtmekle beraber Nokian lastiklerini tavsiye edeceğim. Finlandiya üretimi, teknolojisi ve malzeme kalitesiyle kendini kanıtlamış bir lastik. Kış lastiklerinde zaten sıkça tercih edilen, kar performansı hayran bırakan bir lastiktir, kışçılar çok iyi bilir. Yazlık lastikleri de o kadar iyi. Hamurunun kalitesi ve sessizliği ile ünlüdür.

 

Testlerden de oldukça iyi puanlar almıştır ( Nokian Line - 5/5 Yıldız, 100 üzerinden 95 puan.)

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/Line.htm

 

Aracınız için uygun lastikler kendi sitesinde;

https://www.nokiantyres.com/tyreselector/summer-tyres/results/225/45/17/91/V/passenger-car/

Nokian Line ve Nokian Z-Line olarak belirtilmiş. İlki standart, ikincisi performans tipi lastik. Fiyatları da Conti kadar uçuk değildir. Daha yeni ailemizdeki bir araca Nokian WR D3 aldık. Benim aracımdaki Michelin Alpin A4'lere kök söktürür. Yazlık lastiklerimi de kesinlikle Nokian tercih edeceğim. Hepsiburada'da çok uygun fiyatlara satılıyor, mutlaka göz atın. Tavsiye ediyorum. 

tarihinde Ahmet Nalbantoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Misafir

Öncelikle geçmiş olsun derken:

1- Hız felakettir. Lütfen ama lütfen bir daha o hızlara çıkmayın. Canınıza mal olabilirdi.

2- Şerit değiştirirken jant nasıl yamulur, rot ayarı nasıl kayar? Bir yere vurmuş olabilir misiniz?

Yok sani abi darbe kesinlikle yok bir defa daha başıma geldi lastik bile yamula biliyor o süraatle giderken birden yük sağ tarafa bindiği için ama o panik anımda farkedemediğim bir tümsek falan varsa bilmiyorum birkere daha aynısı başıma geldi onda lastik yamulmuştu bu sefer sallama falan yok ama bariz biçimde sağa çekiyor
Yorum bağlantısı
Misafir

Sanırım yüksek hızda giderken ani şerit değiştirirken bir çıkıntıya veya çukura maruz kaldınız. Öncelikle geçmiş olsun.

O araca neden Aurora marka lastik takılmış, onu da anlayamadım. C180 Kompressor, 156 beygirlik premium sınıfta bir araç. O lastikler o araca yakışmamış. Değiştirmeniz isabetli.

Forumda Continental, Michelin vb. vb. gibi markaların testlerden iyi sonuç almış iyi modellerini tavsiye edilecektir. Onların tavsiyelerine şimdiden katıldığımı belirtmekle beraber Nokian lastiklerini tavsiye edeceğim. Finlandiya üretimi, teknolojisi ve malzeme kalitesiyle kendini kanıtlamış bir lastik. Kış lastiklerinde zaten sıkça tercih edilen, kar performansı hayran bırakan bir lastiktir, kışçılar çok iyi bilir. Yazlık lastikleri de o kadar iyi. Hamurunun kalitesi ve sessizliği ile ünlüdür.

Testlerden de oldukça iyi puanlar almıştır ( Nokian Line - 5/5 Yıldız, 100 üzerinden 95 puan.)

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/Line.htm

Aracınız için uygun lastikler kendi sitesinde;

https://www.nokiantyres.com/tyreselector/summer-tyres/results/225/45/17/91/V/passenger-car/

Nokian Line ve Nokian Z-Line olarak belirtilmiş. İlki standart, ikincisi performans tipi lastik. Fiyatları da Conti kadar uçuk değildir. Daha yeni ailemizdeki bir araca Nokian WR D3 aldık. Benim aracımdaki Michelin Alpin A4'lere kök söktürür. Yazlık lastiklerimi de kesinlikle Nokian tercih edeceğim. Hepsiburada'da çok uygun fiyatlara satılıyor, mutlaka göz atın. Tavsiye ediyorum.

Nokianın bu kadar iyi olduğunu bilmezdim. Buna benzer markalar vardır mutlaka rakamları çok uçuk değil ama testlerde ve kullanıcı yorumlarında tam not alan firmalar her zaman tercihimdir künyeye markaya neden boşa para verelimki reklam maliyetlerine kadar yazıyorlar lastiklerin fiyatları üzerine bir diğer firma belki daha kaliteli veya muadili ama masraflar az olduğundan reklama önem verilmediğinden fiyat uygun. Alıcının işine gelir çok teşekkürler yazdıklarınız için [emoji106]

Araç teknik özellikleri hakkındada biraz bilgi vereyim isterseniz 1.8 turbo+kompresör motora sahip 7 ileri şanzımana sahip cgi motor 156 hp piyasada dolaşan 1.6 turbosuz sadece kompresör 5-6 ileri araçlardan değil kendi sınıfına görede ayrıca güçlü motor şanzuman kombinasyonuna sahip sanırım lastik seçerken farkı oluyordur.

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

Bu aldığım arkadaş aracını çok seven biridir ben aracın 0 km alındığınıda biliyorum 4 tanede önler pırelli arkalar mıchelin lastikleri var bende ama usandım kışlık arka başka ön başka yazlık arka başka ön başka marka bu bahaneyle 4 tane adam akıllı lastik alıp kafam rahat etsin istiyorum yaza kadar çıkarmak istemiyorum aracımı. Sıvı bakımlarını yaptırdım şanzuman yağı dahil değişti,detaylı temizliği,boya koruması yapıldı ama sakınıyorum aracımı o yüzden dükkandan çıkmıyor pek. Haftada 1-2 gün ancak çıkıyor arada babam biniyor kimin özel gitmesi gereken bir yer varsa onun yani bu araba [emoji3]

tarihinde İsmail Buğur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin

Yazlik lastik mi 4 mevsim mi ( konu basliginda yazdigi gibi ) ariyorsunuz?

Yorum bağlantısı
Misafir

Yazlik lastik mi 4 mevsim mi ( konu basliginda yazdigi gibi ) ariyorsunuz?

Hayır 4 mevsimden kasıt yazlık lastik 4 mevsim sadece 1-2 marka var satan ve yazın ses yapıyor virajlarda sıkıntılı kışın karda kar lastiği kadar etkili değil benim 4 mevsimden kastım yaz lastiği piyasada adı 4 mevsim geçtiği için öyle yazdım zaten 1 çift arkada mıchelin marka kış lastiği var kışın sadece arkaya 1 çift kış lastiği bağlasam yeterli gaziantepde kar kış o kadar fazla olmuyor araçta zaten arkadan itiş olduğu için ve evin 4. Arabası olduğundan karda kıyamette çok çok önemli bir durum olmassa kapalı garajında uyur.
Yorum bağlantısı
Misafir

Şöylede ayrıyeten bir durum var c180 kapıda ayrı yatsın focus tit.x yakıtından dolayı ayrı yatsın diyeceğime yazın ikisinide satıp bir e250 alayım diyorum 2011-2012 model dizel ama detaylı araştırma yapmadım sadece fikir.

Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin

Michelin Crossclimate bakabilirsiniz. Yaz-kis oldukca iyi.

Yorum bağlantısı
Misafir

Öncelikle geçmiş olsun derken:

1- Hız felakettir. Lütfen ama lütfen bir daha o hızlara çıkmayın. Canınıza mal olabilirdi.

2- Şerit değiştirirken jant nasıl yamulur, rot ayarı nasıl kayar? Bir yere vurmuş olabilir misiniz?

 

+26

 

En çok bunu anlamadım ?

Yorum bağlantısı
Misafir

+26

En çok bunu anlamadım ?

Bunu açıkladığımı düşünüyorum lastik dahil yamulabilir o süraatle birden sola ve tekrar sağa kırdığınızı düşünün eğer naylon veya fransız olsa şuan bunları yazmıyor olabilirdim.
Yorum bağlantısı
Misafir

İsmail bey, anlattığınızın aynısını, belki daha fazlasını yaşadım. Delikanlılık dönemimde 160-170-180-190 dip gaz hızlanırken önüme aniden çıkan bir kütük yüzünden hem çok sert fren hem çok sert manevra yapmak zorunda kaldım. Aracın bagajı yükseldi ve arkam fena sağ-sol yaptı. Ben takla atmayı beklerken araç kendini çok güzel topladı. Soluklandım ve araba işte budur dedim. Aracım ESP si olmayan focus II'ydi. Ne jantım yamuldu ne lastiğim. Aracım hala ip gibi gidiyordu.

Mercedes ile yaşadıklarınızın sonucu bana garip geldi.

Evet bende şuan focus mk2.5 tit.x e biniyorum ve mersedesten çokta oturaksız sayılmaz çok iyi araba
Yorum bağlantısı
Misafir

Öncelikle geçmiş olsun.Bu araçla bir kaza geçirdiniz mi daha önce?yanlış mı hatırlıyorum?Sanki bir konu açmıştınız yine

Evet ön iki far ve ön tampon kaskodan değişmişti.
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...