Bünyamin Dedeoğlu 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 Merhaba fluence 2011 ve 2012 yillari arasindaki donanim paketlerinin siralamasini bilen varmi tesekkurler Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 Biz ne anlarız laylondan kurbağadan... Yorum bağlantısı
Emre Demir 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 Layloncu Sani bey gelir şimdi parti bittiyse ... Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 (düzenlendi) makyajsızda authentique-expression-privilege diye normalde ama business diye bir paket var, authentique'nin kapı kolları ve aynaları gövde rengi olanı bir yerde, onun bir tık önünde yani. şirket araçlarının hemen hemen hepsi bu donanımdadır. ayrıca extreme ve extreme edition var; extreme dışarıdan çelik jant, sis farı gibi şeylere sahip; içeride kol dayanağı, deri direksiyon olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. ex. edition'da ayrıca hız sabitleyici ve bir-iki şey daha var, bu extreme ikilisinin 90bg/5 vites ve 105 bg/6 vites farkları da var. bir de fluence yeni çıktığında dynamique furyası vardı diye hatırlıyorum. hoparlör, jant ve adaptif xenon farkları vardı privilege ile ama 2009-2010 genelinde böyle. privilege gibi ama değil. bunun yanında adaptif xenonsuz privilege'ler de var dynamique gibi ama 2011'de olmaması lazım. b7 passat highline gibi ilk başta opsiyondu herhalde adaptif xenon ya da gelmiyordu. makyajlı fluence ise zaten güncel bir araç: https://www.renault.com.tr/araclar/binek-araclar/fluence.html . edit: sormamışsınız ama ben olsam fluence almam bu arada. 6 Mart 2016 tarihinde Umut Taşlı tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Misafir 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 (düzenlendi) Renault araç donanımı işinde bir numara aynı donanım aracın dijital klima çelik jant sis farı gibi ve dijital klimasız çelik jantsız ve sis farsız versiyonunu bulabileceğiniz bir firma. Megane (Expression).. Yada sadece iki özellik ekleyip yeni donanım paketi sunma becerisinede sahip bir firma(Sportway).Bazen fabrikada ne kaldıysa onu araca takıp gönderiyormuş hissi uyandırıyor bende.Neyse sevgili Umut doğru bilgileri vermiş. İki adet şirket aracı kullandım (toplam 135000 km) ilki donanım ismi Business olmasın rağmen en baz versiyıondu ve 4 hava yastığı manuel klima , otomatik 4 cam ,elektrikli aynalar vardı. İkincisi ise extreme edition de ve 4 havayastığı manuel klima sis farı çelik jant ön , arka kol dayama bej iç döşemeler,makam perdeleri, arka park sensörü vardı. Tavsiye edermiyim ederim donanım olarak iyi yakıtı az ir araç . Fakat şu anki güncel ikinci el fiyatı nedir bilmiyorum sınıfındaki araçlar ile iyi bir kıyaslama yaparsanız doğru aracı bulursunuz.. Kolay gelsin. 6 Mart 2016 tarihinde Öztunç Ünal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Uludağ 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Fluence alacaksanız otomatiğini alın derim ben. Önceliğim güvenlik ve performans olduğu için. En boş donanımda bile esp asr yokuş-kalkış desteği ve 110 hp standart. Ön kol dayama bari olsun diyorsanız extreme olabilir. Bu arada edc'yi tavsiye ederim demiyorum çünkü apayrı ve derin mevzu. Yorum bağlantısı
Bünyamin Dedeoğlu 11 Mart 2016 Yazar Paylaş 11 Mart 2016 Vala hocam ben otomatik alcam, edc kullandim gecisler gayet guzel, birde bu otomatikte hangisi iyi hocam her yeri okuyoruz edc kotu dsg kotu auto6r kotu yanj bi tek honda toyotami iyi allah askina 3 ayda 3 honda satisina sahit oldum accorf civic civic hepside sansizman indi nasil olcak Birde ikinci el de 100 bini gecen alinmaz deniyor ya bende buna illet oluyorum, ifrit oluyorum ki bugune kadar hic 100 binden yukari araba binmedim ben ama bu arabayi yapan muhendisler 100 binden sonra araba alinmaz duysalar istifa ederler, sahinlerde resmi km 150 bin 4 kere sifirlanmis halen gidiyor ya ben 100 bin de fluence buldum cevremdeki insanlar neyy 100 binmi abooo diyorlar saka gibi Yorum bağlantısı
Recommended Posts