İçeriğe Yönlendir

Transit Courier - Hız Sabitleyici Problemi


Yurdaer Vardar

Recommended Posts

Yurdaer Vardar

Herkese iyi günler. 3 ay önce Courier 1.6 Titanium aldım şu an 2950km'de. Lakin geçen gün hız sabitleyicim devreye girmedi. Belli bir süre sonra düzeldi. Bu sabah tekrar aynı sorun oldu sabitleyici devreye girmedi. Böyle bir problem ile karşılaşan arkadaş var ise yardım alabilir miyim? Hayırlı günler, esenlikler.

Yorum bağlantısı
Misafir

hızınız 40 km altında ise girmez yada devrede iken 40 km  altına düşerseniz devre dışı kalır.

Yorum bağlantısı
Yurdaer Vardar

Yarın için randevu aldım servisten. Lakin problem varsa fena olay çıkartacağım. 3 aylık araçta böyle bi sıkıntı nasıl olur diyerek. Velevki hız sabitleyici arızalı ve devreden çıkmıyor bu da büyük bi kazaya sebebiyet vermesi demektir. Bakalım yarın ne çıkacak

Yorum bağlantısı
Yurdaer Vardar

Fren ampullerine yakın zamanda led modifikasyonu yaptınız mı?

Aracıma ekstra hiçbir modifikasyon veya ekleme yaptırmadım

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

ilk kez nüks edilen bir konu bu servis gerekeni yapar kronik değil bu güne kadar hiç şikayet duymadım ki aslında çok stabil çalışır.

Yorum bağlantısı
Misafir

Fren ampullerine yakın zamanda led modifikasyonu yaptınız mı?

Böyle bi sorun olurmu abi ?

Yorum bağlantısı
Yurdaer Vardar

ilk kez nüks edilen bir konu bu servis gerekeni yapar kronik değil bu güne kadar hiç şikayet duymadım ki aslında çok stabil çalışır.

Evet hocam bende daha önce birçok farkli araçta kullandım hız sabitleyici hiç problem çıkmadı. Bu biraz canımı sıktı bakalım yarın göreceğiz

Yorum bağlantısı
Misafir

Böyle bi sorun olurmu abi ?

Olur .Emmi nin başına gelmişti yanlış hatırlamıyorsam.
Yorum bağlantısı
Misafir

Olur .Emmi nin başına gelmişti yanlış hatırlamıyorsam.

Abi o MK3 Mondi de. O zamandan bu zamana köprüden çok sular geçti..  :biggrin:

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Fren ampulleriniz sağlammı ?


Böyle bi sorun olurmu abi ?

 

Olur, oluyor.. Fren lambasını led yapan her fordcu sorun yaşadı bu yönde.. 

Ben paralel halojen ampul bağladım.. 

Yorum bağlantısı
Misafir

Abi o MK3 Mondi de. O zamandan bu zamana köprüden çok sular geçti.. :biggrin:

Mesele köprüden suların akmasıysa yeğen.su akar.

Yatağını bulur.[emoji12]

Yorum bağlantısı
Fatih Ozen

Dun yenı bır dızel arac için harekete gectim.arac 2010 Tdcı trendx 90 hp + hız sabıtleyıcı var.arac sahıbı soyle dedı.aracta hıc sorun yok sadece c.control bır ara calışmadı yetkılı servıse gıttım soket çıkmış orada hallettıler dedı.????

Bende sızınki ile ıkıncı defa duyuyorum acaba hakıkaten soru gercekten gıttı mı ki? Tereddütteyim.

Yorum bağlantısı
  • 9 ay sonra...
Sabahattin Görgülü

Herkese iyi günler. 3 ay önce Courier 1.6 Titanium aldım şu an 2950km'de. Lakin geçen gün hız sabitleyicim devreye girmedi. Belli bir süre sonra düzeldi. Bu sabah tekrar aynı sorun oldu sabitleyici devreye girmedi. Böyle bir problem ile karşılaşan arkadaş var ise yardım alabilir miyim? Hayırlı günler, esenlikler.

Epey önce böyle bir mesaj atmışsınız. Merak ettim. Servise gidince ne dediler, acaba? Ya da sorununuzu halledebildiler mi ?

Teşekkürler

Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik

Hız sabitleyicinin aşırı soğuk havalarda çalışmadığını okumuştum sanki. Emin değilim.

Olay şöyle işliyor. Aşırı soğuk havalarda dirençler ve fren lambası gibi donanımlarda sorunlar oluşuyor. Bu sorunlara bağlı olarak da beyin hız sabitleyiciyi devreye almıyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...