Yurdaer Vardar 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Herkese iyi günler. 3 ay önce Courier 1.6 Titanium aldım şu an 2950km'de. Lakin geçen gün hız sabitleyicim devreye girmedi. Belli bir süre sonra düzeldi. Bu sabah tekrar aynı sorun oldu sabitleyici devreye girmedi. Böyle bir problem ile karşılaşan arkadaş var ise yardım alabilir miyim? Hayırlı günler, esenlikler. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 hızınız 40 km altında ise girmez yada devrede iken 40 km altına düşerseniz devre dışı kalır. Yorum bağlantısı
Yurdaer Vardar 10 Mart 2016 Yazar Paylaş 10 Mart 2016 Yarın için randevu aldım servisten. Lakin problem varsa fena olay çıkartacağım. 3 aylık araçta böyle bi sıkıntı nasıl olur diyerek. Velevki hız sabitleyici arızalı ve devreden çıkmıyor bu da büyük bi kazaya sebebiyet vermesi demektir. Bakalım yarın ne çıkacak Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Fren ampullerine yakın zamanda led modifikasyonu yaptınız mı? Yorum bağlantısı
Yurdaer Vardar 10 Mart 2016 Yazar Paylaş 10 Mart 2016 Fren ampullerine yakın zamanda led modifikasyonu yaptınız mı? Aracıma ekstra hiçbir modifikasyon veya ekleme yaptırmadım Yorum bağlantısı
Okan Tansel 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 ilk kez nüks edilen bir konu bu servis gerekeni yapar kronik değil bu güne kadar hiç şikayet duymadım ki aslında çok stabil çalışır. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Fren ampullerine yakın zamanda led modifikasyonu yaptınız mı? Böyle bi sorun olurmu abi ? Yorum bağlantısı
Yurdaer Vardar 10 Mart 2016 Yazar Paylaş 10 Mart 2016 ilk kez nüks edilen bir konu bu servis gerekeni yapar kronik değil bu güne kadar hiç şikayet duymadım ki aslında çok stabil çalışır. Evet hocam bende daha önce birçok farkli araçta kullandım hız sabitleyici hiç problem çıkmadı. Bu biraz canımı sıktı bakalım yarın göreceğiz Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Böyle bi sorun olurmu abi ?Olur .Emmi nin başına gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Olur .Emmi nin başına gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. Abi o MK3 Mondi de. O zamandan bu zamana köprüden çok sular geçti.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Fren ampulleriniz sağlammı ? Böyle bi sorun olurmu abi ? Olur, oluyor.. Fren lambasını led yapan her fordcu sorun yaşadı bu yönde.. Ben paralel halojen ampul bağladım.. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Abi o MK3 Mondi de. O zamandan bu zamana köprüden çok sular geçti.. Mesele köprüden suların akmasıysa yeğen.su akar.Yatağını bulur.[emoji12] Yorum bağlantısı
Fatih Ozen 11 Mart 2016 Paylaş 11 Mart 2016 Dun yenı bır dızel arac için harekete gectim.arac 2010 Tdcı trendx 90 hp + hız sabıtleyıcı var.arac sahıbı soyle dedı.aracta hıc sorun yok sadece c.control bır ara calışmadı yetkılı servıse gıttım soket çıkmış orada hallettıler dedı.???? Bende sızınki ile ıkıncı defa duyuyorum acaba hakıkaten soru gercekten gıttı mı ki? Tereddütteyim. Yorum bağlantısı
Sabahattin Görgülü 19 Aralık 2016 Paylaş 19 Aralık 2016 Herkese iyi günler. 3 ay önce Courier 1.6 Titanium aldım şu an 2950km'de. Lakin geçen gün hız sabitleyicim devreye girmedi. Belli bir süre sonra düzeldi. Bu sabah tekrar aynı sorun oldu sabitleyici devreye girmedi. Böyle bir problem ile karşılaşan arkadaş var ise yardım alabilir miyim? Hayırlı günler, esenlikler. Epey önce böyle bir mesaj atmışsınız. Merak ettim. Servise gidince ne dediler, acaba? Ya da sorununuzu halledebildiler mi ? Teşekkürler Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik 19 Aralık 2016 Paylaş 19 Aralık 2016 Hız sabitleyicinin aşırı soğuk havalarda çalışmadığını okumuştum sanki. Emin değilim. Olay şöyle işliyor. Aşırı soğuk havalarda dirençler ve fren lambası gibi donanımlarda sorunlar oluşuyor. Bu sorunlara bağlı olarak da beyin hız sabitleyiciyi devreye almıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts