Gökhan Tongay 22 Mart 2016 Paylaş 22 Mart 2016 Otomatik vites olunca böyle yapıyormuş demekki bizim arabada ver allah ver gidiyor devir Yorum bağlantısı
Ömer Gökhan ARISOY 22 Mart 2016 Yazar Paylaş 22 Mart 2016 1 de ve 2 de Silkeleme var. Benim devir boşta düşüyor o da yavaş yavaş. Gaz tepkimesi de çok hassas araç ayak sallansa öne atliyor. 2 de ayak ucu gazla düşük devirle suzulmuyor araba gaza nasip devir yukseltince sikinti yok. Birde gaza dibe kadar çökünce kaba bir ses geliyor. Yorum bağlantısı
Ömer Gökhan ARISOY 22 Mart 2016 Yazar Paylaş 22 Mart 2016 Birde aracin motor plastik kapagi alyanlari yalama olmuş. Kapağa baski uyguluyorum üstten sesi değişiyor motorun. Orada kablolar var enjeksiyon mu biliyorum. ( ilk kez kullanıyorum ) o kablolari kapak sıkistiriyor. Ses yapiyor. Yorum bağlantısı
Ömer Gökhan ARISOY 22 Mart 2016 Yazar Paylaş 22 Mart 2016 Son sorumla ilgili bilgi verebilecek arkadaş var mi? Yorum bağlantısı
Ömer Gökhan ARISOY 23 Mart 2016 Yazar Paylaş 23 Mart 2016 Resim yüklemeyi öğrenince koymaya calisayim ustad Yorum bağlantısı
Osman Uslu 1 Nisan 2016 Paylaş 1 Nisan 2016 Öncelikle size bir video atayım baskı balatanın fazla aşınmış olmasını gösteren sizin aracınızda da böyle bir problem varsa sebep budur fakat aracınız yolda giderken her viteste her hızda tekleme yapıyorsa silkeleme yapıyorsa ki bu olaylar 1 ve 2. viteste daha belirgin olur böyle bir durumda buji buji kablosu ve distribütöre bakmanız gerekir. Öncelikle buji ve distribütör problem yaratır ucuzdur kablolar öyle kolay kolay bozulmazlar. bizim araçlarımızın motoru küçük hızlanması seridir.1 de 50 2 de 70 80 km 3 te 120 leri çok rahat görürsünüz o yüzden sizin dediğiniz 80 de 5 i istemesi normal 80 de 4. viteste ortalama deviriniz 3 bin 4 bin aralığında olması lazım eğer öyle ise normaldir. 1.viteste 50 2. viteste 70 - 80 demişsin ya Gökhan Abi bu hızlarda devirler nasıl. yani 1. viteste 50 yaptığımda devir kaç binde olacak yada 2. viteste 80 yapınca devir göstergem kaçta olacak. Yorum bağlantısı
Osman Uslu 1 Nisan 2016 Paylaş 1 Nisan 2016 1 de 6200 kesicide 2 de de aynı. 1. viteste 50 yi görmek için 6200 devire çıkmak gerekiyor yani. Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 1 Nisan 2016 Paylaş 1 Nisan 2016 Aynen bir ara denemiştim. 50 70-80 120 150 gibi bişeydi sanırım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts