Volkan Ceneviz 6 Nisan 2016 Paylaş 6 Nisan 2016 Değerli forum üyeleri aramızda bu işten anlayan ya da kaporta da çalışan tecrübeliler var ise bakarsa çok sevinirim. Belli parçalarda mesela kaput çamurluklar vs. Vidalarda soyulmalar var lakin boya yok mikronlar 110 değerlerde çıkıyor bu parça değişmiş olduğu anlamına mı gelir. Ekspertiz yaptırdık değişen yok dedi kaportacılar boya da çıkmıyor lakin vidalar soyulmuş güvenemiyoruz bir türlü. başkasına da götüremedik Pek de bi kimse yok küçük şehir olduğundan en iyi nasıl anlaşılır bu durum bi seri no vs. varmı herhangi parçada. Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 6 Nisan 2016 Paylaş 6 Nisan 2016 Belkide çamurluk sökülmesi gerekti.Bu yüzden çamurluk ve kaput söküldü ? Çok iyimser bir düşünceyle bu şekilde olmuş olabilir. Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 6 Nisan 2016 Yazar Paylaş 6 Nisan 2016 Belkide çamurluk sökülmesi gerekti.Bu yüzden çamurluk ve kaput söküldü ? Çok iyimser bir düşünceyle bu şekilde olmuş olabilir. Zor bi ihtimal çünkü öyle bir durum gerektiricek sebep yok bence. Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 6 Nisan 2016 Paylaş 6 Nisan 2016 Zor bi ihtimal çünkü öyle bir durum gerektiricek sebep yok bence. Bazı ilanlarda sökülüp takılmıştır orjinaldir yazıyor oradan fikir yürüttüm.Sanırım bazı modellerde cam suyu deposu için çamurluk sökmek gerekiyor. Mesela starexin çamurluğun içine gömülü ,davlumbazdan ne kadar erişilir bilmiyorum. Ayrıca araç içinize sinmediyse kuşku kalacaksa başka araçlara yönelin bence Yorum bağlantısı
Recommended Posts