Ferit Baylan 12 Temmuz 2016 Paylaş 12 Temmuz 2016 Iyi gunler herkes, Bundan bi hafta once arabamdan (2009 Fiesta 1.6 dizel tdci) debreje bastigimda ses geldini fark ettim. Sadece camlarim acikken duyorum bu sesi. Baski balatamin degisimi icin vakti geldini soyluyorlar, debrejin agir ve kalkis noktasi epeyi yukarda olmasindan dolayi. Vites atarken hic bi sikinti yasamiyorum, geri vites haric ama o kronik sorun olduna inaniyorum. Yarin bi baktiracam ama hic tanidigim olmadigi icinde her soze inanmak istemiyorum. Sizce baski balatadanmi yoksa baska birseylerde olabilirmi. Baski balatasi degisimde nelere dikkat etmek gerikir ve yaninda degisen baska parcalarda oluyormu. Saygilarla, Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 13 Temmuz 2016 Paylaş 13 Temmuz 2016 Bitmiş demek zor ama sona yaklaşmış gibi görünüyor. Yakın zamanda değişmediyse sanziman yağını da değiştirin mutlaka. Sızıntı yada terleme varsa aks keçeleride değişebilir. SM-A700FD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Recommended Posts