İçeriğe Yönlendir

Hyundai İ20 Troy 1.4 Crdi Danışma


Emir Karadağ

Recommended Posts

Sani Gerşon

Bir bayan arkadaşım benzinlisini kullanıyor uzun zamandır. Ona dayandıysa herkese dayanıklıdır araç. Kısa süre içinde yolculuk ettim, Getz'den bi tık yüksek kalitesi mevcut.

Yorum bağlantısı

Bu araçlara bu paralar bilmiyorum tercih meselesi ancak hyundai gözümde halen istenilen seviyede değil.

Yorum bağlantısı

Daha donanimlilari var elite modelleri. Birkac kere bindim, guzel bir aarac izlenimi birakti bende ama tabi donanimin da etkisi olabilir.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Emir Karadağ

Daha donanimlilari var elite modelleri. Birkac kere bindim, guzel bir aarac izlenimi birakti bende ama tabi donanimin da etkisi olabilir.

Saygilarimla.

 

Abi o paralara çıkamıyoruz maalesef. Hatta sınırın 1-2 üstüne bile çıktık. Düşük km olsun yüksek model küçük araba olsun dedik. Bu çıktı karşımıza.

Yorum bağlantısı

Abi o paralara çıkamıyoruz maalesef. Hatta sınırın 1-2 üstüne bile çıktık. Düşük km olsun yüksek model küçük araba olsun dedik. Bu çıktı karşımıza.

Farkindalik varsa sorun yok:) Tum sartlar zorlanarak bu arac aliniyorsa hayirli olsun.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
İnan Çınar

Bence piyasaya göre uygun fiyatı.... eder mi o ayrı mesele ama geneli yüksek fiyatlı... km ve yaşına göre alınabilecek bir araç...

Yorum bağlantısı
Ali Gök

Piyasası bu ise alınabilir.

Özellikle küçük araç arandıysa yine alınır az yakar pek sorun açmaz lakin bir hyundai kullanıcısı olarak i20 tavsiye etmem tercih meselesi tabi

Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu

Bende 2015 i var sürüşü cok konforlu ve yumuşaktir. Motorda 1.4 ise 100hp oldukca performanslıdır. Fiyatı işinize geldiyse memnun kalırsıniz bence.

Yorum bağlantısı
Erdem Çağla

Tercih meselesi tabii şehir içi küçük araba aranıyorsa alınabilir. Sis farı yok, çelik jant yok, deri direksiyon yok. Ne var, ucuz parça az yakıt küçük araba var. Benim gözümde 30 verecek olsam geçen forumda lacivert çok güzel ghia düz vites mondeo satıldı. Bu araba i20'den 5 kuruş fazla yakar ama arabadır.

 

Benim gözümde 30 verilecekse mondeo alınır.

 

5 yaşında araba, km düşük lakin arıza çıkartmayacak diye bir şey yok. Herkes KM düşük olsun diyor ancak hor kullanılmışsa masraf açabilir. Masraf açmasın isteniyorsa açarsa da cüzdanı sarsmasın deniyorsa benzinli lpg'li araç bakılmalı. Accentlerin 1.4 100hp tüplü olanları çok güzel çekiş iyi, masraf düşük. Taksiciler bile motor yaptırınca 6-7 bin vermemek için benzinli hyundai alıyor.

 

i20 getzin yenisi gibidir öyle düşünün.

Yorum bağlantısı
Emir Karadağ
(düzenlendi)

Farkindalik varsa sorun yok:) Tum sartlar zorlanarak bu arac aliniyorsa hayirli olsun.

Saygilarimla.

 

Teşekkürler abi :)

 

Piyasası bu ise alınabilir.

Özellikle küçük araç arandıysa yine alınır az yakar pek sorun açmaz lakin bir hyundai kullanıcısı olarak i20 tavsiye etmem tercih meselesi tabi

 

Neden tavsiye etmessiniz biraz açabilirmisiniz?

 

Bende 2015 i var sürüşü cok konforlu ve yumuşaktir. Motorda 1.4 ise 100hp oldukca performanslıdır. Fiyatı işinize geldiyse memnun kalırsıniz bence.

 

2015'ini kiralamıştık. Gerçekten yumuşak ve konforluydu. Kiraladığımız 1.2 olmasına rağmen güzel gidiyodu. Bu motor 1.4 crdi 75 bg olanından. 100 hp olanlar otomatiklerdi galiba. Başka i20'lerede baktık ama fiyatı 1-2 bin daha düşük olmasına rağmen hor kullanılmış araçlardı.

 

Tercih meselesi tabii şehir içi küçük araba aranıyorsa alınabilir. Sis farı yok, çelik jant yok, deri direksiyon yok. Ne var, ucuz parça az yakıt küçük araba var. Benim gözümde 30 verecek olsam geçen forumda lacivert çok güzel ghia düz vites mondeo satıldı. Bu araba i20'den 5 kuruş fazla yakar ama arabadır.

 

Benim gözümde 30 verilecekse mondeo alınır.

 

5 yaşında araba, km düşük lakin arıza çıkartmayacak diye bir şey yok. Herkes KM düşük olsun diyor ancak hor kullanılmışsa masraf açabilir. Masraf açmasın isteniyorsa açarsa da cüzdanı sarsmasın deniyorsa benzinli lpg'li araç bakılmalı. Accentlerin 1.4 100hp tüplü olanları çok güzel çekiş iyi, masraf düşük. Taksiciler bile motor yaptırınca 6-7 bin vermemek için benzinli hyundai alıyor.

 

i20 getzin yenisi gibidir öyle düşünün.

 

Maalesef büyük araç istenmiyor. Benzinli aracı bende seviyorum ama tüp olayından bi defa ağzımız yandı daha bulaşmamayı düşündük. Küçük, pratik ve bizim burda en büyük problemlerden biri olan park problemi yaşamamak için. Servis geçmişine baktık. Zamanında yapılmış zaten. Araçta hor kullanılmamış zaten. Donanımın çok özelliği yok zaten bizim için. Mesela deri direksiyon, sis farı, çelik jant zaten bunlar sonradan yapılabilir şeyler zaten.

tarihinde Emir Karadağ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır

Bu araçlara bu paralar bilmiyorum tercih meselesi ancak hyundai gözümde halen istenilen seviyede değil.

2 gün önce fiorino yu övüyodun :) önce git kendine araba al ;)

Yorum bağlantısı
Sezer Pamukçu

Tercih meselesi i20 beğendiyseniz alın hayırlı olsun. ama 30 bin tl'ye ford araç bakabilirsin en azından bindiğin arabaya araba dersin :)

Yorum bağlantısı

2 gün önce fiorino yu övüyodun :) önce git kendine araba al ;)

 

Fiona'yı övmüyorum, arkadaşa aldık beklediğimden iyi çıktı. Ne ka ekmek o kaa köfte ;)

 

Biz el arabasından devam :D

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...