İçeriğe Yönlendir

Yıl 2016 W124 Alınır Mı?


Fatih Aydın

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

yedek denen depo nerden doluyor?

aslı şöyle :D şaft yolu yüzünden depo iki  depo iki şamandıra var.  aradan dopodan depoya aktarım oluyor . bizim 203lerde de öyle

Yorum bağlantısı
Fatih Keskin

Orjinal km de olsun isterse 500 bin de olsun 1 haftadır c200 kullanıyorum 343 bin de taş gibi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

302 şleri bildim de 203 hangisi


Orjinal km de olsun isterse 500 bin de olsun 1 haftadır c200 kullanıyorum 343 bin de taş gibi

sıfır sayılır daha milyon km olsun hele


LPG003.jpg


tam tarzımı yansıtmış

Yorum bağlantısı
Tamer Olcay Çiçek

yedek denen depo nerden doluyor?

Birinci ana depodan aktarım oluyo abi ztn kronik hatada orda servis bile çözüm değil buna şamandıra arızası sürekli olan bi durum oluyo yani

Yorum bağlantısı
Tamer Olcay Çiçek

yinede merceses alıcak abilerimiz kardeşlerimiz 5 yıllık merso tercübesinden edindiğim kmsi oynamayı müsait bir araç 98 model aşağısı icin baka bş konu Çağlar abinin dediği kesinlikle arabayı kaldırmadan almayın altından iyice servis veya ustanın bakması gerek 3 konu ise araçta ki yıldızlar bu yıldızları coğu kişi bilmez mesela kapı üstlerinde kaput altında bagaj bölmesinde mevcut bu yıldızların araba durması özellikle kaporta boya konusunda baya bilgi verebilir örnek araçımdan bi resim koyuyorum bakabilirsiniz başka bi durum yok kronik olmadıktan sonra :)

 

 

 

http://i.hizliresim.com/3orYXj.jpg

Yorum bağlantısı
Hamit inan

merso yerde motora bakılarak test edilmez. liftte alta bakarak test edilmeli 2. eli

zamanında bende benzer bir soru sormuştum. Böyle bir araç alınır mı diye. Çağlar abi çok doğru bir cevap vermişti. 20 yaşında araç mercedes değil feriştahı olsa sorun açar diye. 

2000 model c240 var bende 203 kasa. Yaşamadığım sıkıntı kalmadı.

65.000 km de sadece iki sefer yağ değişmiş araçta.

külbürtör contaları kaçırıyordu. içini açtığımda yağ doldurma kısmında özellikle yumruk büyüklüğünde birikmiş yağ pisliği aldım (ki alır almaz yağı değişmiş değişmeden öncede yağ ve kurum temizleyici eklemiştim yağa). Külbürtörün contalarını değiştim.

Şarj dinamosu şarj ediyordu sorunsuz. Ama dikkat ettiğimde 14,2 V şarj edecek alet 16V basıyordu. Konjektörü değiştirdim.

ABS, ESP hatasına düştü arızayı bulana kadar 2 hafta geçti. Önceki sahibi ön teker bilyası değiştirmiş. Usta yanlış bilya takmış. Sensörlü kapak bozulmuş (ABS sensörü değil karşılığı)

12 tane buji kablosu ve 12 tane bujiyi direk değiştirdim.

LPG tesisatı ölmüş tamamen ölmüş. sıcaktan yanmış artık. Dokunduğun anda kıtır kıtır ufalanıyor. Ustalar sağolsun arıza ararken komple sıyırmış. 40cm lik kablolarda 10cm de bir dolama ek yapmışlar. LPG tesisatını yanmaz silikon kablo ve suplex ile baştan lehimli çektim.

SAM beynine su dolmuş kurumuş, su dolmuş korumuş. Sağ olsun ustanın biri ikinci muhafaza kapağını takmamış su almış SAM kutusu. Söktüğüm anda elimde kaldı tam arıza verdi. SAM beynini kendim tamir etmek zorunda kaldım.

Alt takım tamamen bitmiş. Ön alt üst salıncak, Z rotlar viraj lastikleri, arka bugiler v.s v.s komple değişti.

Disk ve kampana balataları değişti.

Motorda genel bir ateşleme hatası var. 3 servis gezdi sorun bulunamadı.

Bu yüzden zaten eski olan motor tesisatını ve benim tamir ettiğim SAM beynini yeniden değiştirdim. 

Krank sensörü değiştirdim. 

Kelebeği söküp temizledim, elektronik aksanını kontrol ettim.

Tüm manifold söküldü yeniden toplandı.

Zamanla hortumlar erimiş kıtır kıtır olmuş. Ne kadar hava hortumu varsa araçta değiştirdim.

Hala nerden olunduğu bulunamadı.

Farlar zayıftı. Mercek ve farları ankaraya gönderip yeniden nikalaj attırdım. Bir ton masraf ettim.

Lastikler nerede ise tükenmiş Michelin Crosclimate ile değişildi.

LPG nin karbiratörü söktüm komple temizledim, enjektörleri söküp temizledim. Filtre değişimlerini yaptım.

Tam araçta yapacağım birşey kalmadı sorun açmaz derken.

Katalitik hatası verdi. 2 tane katalitik 2 bin tl

Pat diye marş motoru arıza yaptı.

Küt diye arka cam kızak sürgüden çıktı.

Cart diye cd hata vermeye başladı.

Cama bakayım derken kapıyı sökünce gördüm.

Hoparlör namıma birşey kalmamış. Lastikleri bitmiş göbeği sürtmeye başlamış.

Güm etti benzin depo kapağının otomatik kilidi bozuldu.

Cuma günü ilk defa depoyu fulledim. Benzin göstergesi bozuldu.

Bakalım daha ne olacak dedim. Cart diye koltuktaki sensör hata verdi. SRS ışığı yandı.

Bu arada sarkan tavan döşemesini söylemedim bile.

bitti derken başka şeyler çıkıyor.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

s

 

zamanında bende benzer bir soru sormuştum. Böyle bir araç alınır mı diye. Çağlar abi çok doğru bir cevap vermişti. 20 yaşında araç mercedes değil feriştahı olsa sorun açar diye. 
2000 model c240 var bende 203 kasa. Yaşamadığım sıkıntı kalmadı.

 

siz aracı ucuza almıştınız sanırım. o ara bende satıyordum 2000 modeli :) ben 44 e sattım siz sanki 30 küsürlü bi rakama almıştınız yanlış mıyım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan

s

 

siz aracı ucuza almıştınız sanırım. o ara bende satıyordum 2000 modeli :) ben 44 e sattım siz sanki 30 küsürlü bi rakama almıştınız yanlış mıyım.

37,200 e aldım. Devri, sigortası, vergisi, lastiği ve yukardaki herşeyle beraber 6.000 tl masrafım oldu.(Sıfıra yakın işçilik verdim.). 43-44 veren olsun satabilirim :D

Yorum bağlantısı
Fırat Önal

zamanında bende benzer bir soru sormuştum. Böyle bir araç alınır mı diye. Çağlar abi çok doğru bir cevap vermişti. 20 yaşında araç mercedes değil feriştahı olsa sorun açar diye.

2000 model c240 var bende 203 kasa. Yaşamadığım sıkıntı kalmadı.

65.000 km de sadece iki sefer yağ değişmiş araçta.

külbürtör contaları kaçırıyordu. içini açtığımda yağ doldurma kısmında özellikle yumruk büyüklüğünde birikmiş yağ pisliği aldım (ki alır almaz yağı değişmiş değişmeden öncede yağ ve kurum temizleyici eklemiştim yağa). Külbürtörün contalarını değiştim.

Şarj dinamosu şarj ediyordu sorunsuz. Ama dikkat ettiğimde 14,2 V şarj edecek alet 16V basıyordu. Konjektörü değiştirdim.

ABS, ESP hatasına düştü arızayı bulana kadar 2 hafta geçti. Önceki sahibi ön teker bilyası değiştirmiş. Usta yanlış bilya takmış. Sensörlü kapak bozulmuş (ABS sensörü değil karşılığı)

12 tane buji kablosu ve 12 tane bujiyi direk değiştirdim.

LPG tesisatı ölmüş tamamen ölmüş. sıcaktan yanmış artık. Dokunduğun anda kıtır kıtır ufalanıyor. Ustalar sağolsun arıza ararken komple sıyırmış. 40cm lik kablolarda 10cm de bir dolama ek yapmışlar. LPG tesisatını yanmaz silikon kablo ve suplex ile baştan lehimli çektim.

SAM beynine su dolmuş kurumuş, su dolmuş korumuş. Sağ olsun ustanın biri ikinci muhafaza kapağını takmamış su almış SAM kutusu. Söktüğüm anda elimde kaldı tam arıza verdi. SAM beynini kendim tamir etmek zorunda kaldım.

Alt takım tamamen bitmiş. Ön alt üst salıncak, Z rotlar viraj lastikleri, arka bugiler v.s v.s komple değişti.

Disk ve kampana balataları değişti.

Motorda genel bir ateşleme hatası var. 3 servis gezdi sorun bulunamadı.

Bu yüzden zaten eski olan motor tesisatını ve benim tamir ettiğim SAM beynini yeniden değiştirdim.

Krank sensörü değiştirdim.

Kelebeği söküp temizledim, elektronik aksanını kontrol ettim.

Tüm manifold söküldü yeniden toplandı.

Zamanla hortumlar erimiş kıtır kıtır olmuş. Ne kadar hava hortumu varsa araçta değiştirdim.

Hala nerden olunduğu bulunamadı.

Farlar zayıftı. Mercek ve farları ankaraya gönderip yeniden nikalaj attırdım. Bir ton masraf ettim.

Lastikler nerede ise tükenmiş Michelin Crosclimate ile değişildi.

LPG nin karbiratörü söktüm komple temizledim, enjektörleri söküp temizledim. Filtre değişimlerini yaptım.

Tam araçta yapacağım birşey kalmadı sorun açmaz derken.

Katalitik hatası verdi. 2 tane katalitik 2 bin tl

Pat diye marş motoru arıza yaptı.

Küt diye arka cam kızak sürgüden çıktı.

Cart diye cd hata vermeye başladı.

Cama bakayım derken kapıyı sökünce gördüm.

Hoparlör namıma birşey kalmamış. Lastikleri bitmiş göbeği sürtmeye başlamış.

Güm etti benzin depo kapağının otomatik kilidi bozuldu.

Cuma günü ilk defa depoyu fulledim. Benzin göstergesi bozuldu.

Bakalım daha ne olacak dedim. Cart diye koltuktaki sensör hata verdi. SRS ışığı yandı.

Bu arada sarkan tavan döşemesini söylemedim bile.

bitti derken başka şeyler çıkıyor.

Yok artik dedim okurken. Fabrika size ödül vermeli ☺
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Aydın

zamanında bende benzer bir soru sormuştum. Böyle bir araç alınır mı diye. Çağlar abi çok doğru bir cevap vermişti. 20 yaşında araç mercedes değil feriştahı olsa sorun açar diye. 

2000 model c240 var bende 203 kasa. Yaşamadığım sıkıntı kalmadı.

65.000 km de sadece iki sefer yağ değişmiş araçta.

külbürtör contaları kaçırıyordu. içini açtığımda yağ doldurma kısmında özellikle yumruk büyüklüğünde birikmiş yağ pisliği aldım (ki alır almaz yağı değişmiş değişmeden öncede yağ ve kurum temizleyici eklemiştim yağa). Külbürtörün contalarını değiştim.

Şarj dinamosu şarj ediyordu sorunsuz. Ama dikkat ettiğimde 14,2 V şarj edecek alet 16V basıyordu. Konjektörü değiştirdim.

ABS, ESP hatasına düştü arızayı bulana kadar 2 hafta geçti. Önceki sahibi ön teker bilyası değiştirmiş. Usta yanlış bilya takmış. Sensörlü kapak bozulmuş (ABS sensörü değil karşılığı)

12 tane buji kablosu ve 12 tane bujiyi direk değiştirdim.

LPG tesisatı ölmüş tamamen ölmüş. sıcaktan yanmış artık. Dokunduğun anda kıtır kıtır ufalanıyor. Ustalar sağolsun arıza ararken komple sıyırmış. 40cm lik kablolarda 10cm de bir dolama ek yapmışlar. LPG tesisatını yanmaz silikon kablo ve suplex ile baştan lehimli çektim.

SAM beynine su dolmuş kurumuş, su dolmuş korumuş. Sağ olsun ustanın biri ikinci muhafaza kapağını takmamış su almış SAM kutusu. Söktüğüm anda elimde kaldı tam arıza verdi. SAM beynini kendim tamir etmek zorunda kaldım.

Alt takım tamamen bitmiş. Ön alt üst salıncak, Z rotlar viraj lastikleri, arka bugiler v.s v.s komple değişti.

Disk ve kampana balataları değişti.

Motorda genel bir ateşleme hatası var. 3 servis gezdi sorun bulunamadı.

Bu yüzden zaten eski olan motor tesisatını ve benim tamir ettiğim SAM beynini yeniden değiştirdim. 

Krank sensörü değiştirdim. 

Kelebeği söküp temizledim, elektronik aksanını kontrol ettim.

Tüm manifold söküldü yeniden toplandı.

Zamanla hortumlar erimiş kıtır kıtır olmuş. Ne kadar hava hortumu varsa araçta değiştirdim.

Hala nerden olunduğu bulunamadı.

Farlar zayıftı. Mercek ve farları ankaraya gönderip yeniden nikalaj attırdım. Bir ton masraf ettim.

Lastikler nerede ise tükenmiş Michelin Crosclimate ile değişildi.

LPG nin karbiratörü söktüm komple temizledim, enjektörleri söküp temizledim. Filtre değişimlerini yaptım.

Tam araçta yapacağım birşey kalmadı sorun açmaz derken.

Katalitik hatası verdi. 2 tane katalitik 2 bin tl

Pat diye marş motoru arıza yaptı.

Küt diye arka cam kızak sürgüden çıktı.

Cart diye cd hata vermeye başladı.

Cama bakayım derken kapıyı sökünce gördüm.

Hoparlör namıma birşey kalmamış. Lastikleri bitmiş göbeği sürtmeye başlamış.

Güm etti benzin depo kapağının otomatik kilidi bozuldu.

Cuma günü ilk defa depoyu fulledim. Benzin göstergesi bozuldu.

Bakalım daha ne olacak dedim. Cart diye koltuktaki sensör hata verdi. SRS ışığı yandı.

Bu arada sarkan tavan döşemesini söylemedim bile.

bitti derken başka şeyler çıkıyor.

Hocam sizin araç hiç mi bakım görmemiş bu ne böyle?

Alırken iyice göstermdiniz mi yoksa usta üstünkörü mü baktı?

Arıza listesi çok kabarık Escortumun gözünü seveyim.

Tam incir spec olmuş.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan

Merhaba arkadaşlar;

 

Kare motor bir w124 E 200 yada 92 sonu 200 E alınır mı?

Biliyorum her aracı kendi durumuna göre değerlendirmek gerekir. Fakat genel olarak 20 yaş üstü araçlar ve donanımlı araçlar. Elegance modelinde arka koltuk kafa başlıkları bile elektrikli. Yaşına göre güvenlik ekipmlanları da tam. Abs+çift airbag+tank gibi kasa. :biggrin: Sunroof + 4 cam otomatik+lpgye tam uyumlu kare yada yeşil diye adlandırılan çok noktandan enjeksiyonlu motor.

 

Kmler neredeyse hepsi 450-500k devirmiş durumda nettekilerin çoğu düşürülmüş kmlerde.

Fakat iyi bakılanlar hala çok iyi görünüyor. Fiyatlarıda 25.000 ile 35.000 TL arasında aracın durumuna ve satıcının kafa yapısına göre değişiyor. :)

 

Memur maaşı ile bu araca binilir mi? Parçaları çok pahalı mıdır? Sürekli sanayi yolu görünür mü? Lpgde ortalama kaç litre yakar?

 

Saygılarımla.

Yan sanayi parça bulunabiliyor. Fiyatları yüksek değil. Ben genelde gürcistandan çıkma getirdim şimdiye kadar. Dikkat edeceğiniz, kazasız ve çok bakımlı bir araç bulmak. Bakımsız bir araç çok yorar ve masraf açar bu yaşta. Dediğiniz araç ne kadar yakar bilemem ama benim aracım şehir dışı 22 kuruş en düşük, şehir içide 35 kuruş en yüksek lpg tüketimi. 94 model E200 bir süre kullanmıştım. Bir çok 2010 model araçtan keyifli ve rahattır.

Hocam sizin araç hiç mi bakım görmemiş bu ne böyle?

Alırken iyice göstermdiniz mi yoksa usta üstünkörü mü baktı?

Arıza listesi çok kabarık Escortumun gözünü seveyim.

Tam incir spec olmuş.

Motor ustası gördü. expertiz merkezinde expertiz yaptırdım. Bu dediğim arızaların %80 i o anda olmayan sonradan çıkan arızalar. Bakım konusunda evet hiç bakım görmemiş. külbürtörü açınca dediğim gibi çamur halinde topak topak yağ aldım. Aldığım arkadaş samimi arkadaşımdı. Aradım adam gibi söyle bu araca 65.000 km bindin kaç kez yağını değiştirdin dedim 2 dedi :D

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

37,200 e aldım. Devri, sigortası, vergisi, lastiği ve yukardaki herşeyle beraber 6.000 tl masrafım oldu.(Sıfıra yakın işçilik verdim.). 43-44 veren olsun satabilirim :D

siz uygun aldınız pahalıya mal ettiniz :)  biraz şans işi.  ben ilk 203 kasamı alırken  aslında hiç içime sinmiyordu. 202 kasalara kadar  elektronik çok az ve sorunsuzluk daha iyi. sam modülü işine girince yeni nesilde kurcalanmış araba sıkıntı. ben 2000 model c200 kompresörü 36 bine aldım iki parça felan boya vardı   150 binde. o zaman piyasası 40 civarı geziyordu. aldıktan sonra 3500 liraya prins lpg taktım masraf olarak. bide aks kafası değiştim ama onun sorumlusu biraz bizdik :p yan verecez diye araçla çok fantezi yaptık :D yanlamıyordu meğer elegance donanım yan sevmezmiş. :p 500 lira sadece ona harcadım 20 bin km kullandım hiç başka masraf çıkarmadı 44 e sattım. sonra sattığıma pişman oldum. bi focus aldım aynı hazı vermedi mercedesten sonra  sırf o yüzden takasta 33 e aldığım focusu 26 ya verdim :D yine 203 kasa aldım  bu sefer ilkinden daha dolusuun daha modellisini.

 

şimdi yine kaşıntı tuttu mersoyu satarsam tek kapı 2.0 motor bir araba alacam :p biraz onla oyalanıp bu sefer 204 kasa c220cdi felan düşünüyorum ilerde.

 

ondan önce de 202 kasa 99 sport kompresör hikayemiz oldu. babam pert etmese çok deli makine idi halen ara ara bakarım temiz bi 202 kasa kompresör çok güzel olur.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Eski model pahalı araba memur adama gelmez

Eski model pahalı araba zengin adamın zevk arabasıdır

Yada yeniyken almş ev emektarı olarak kalmıştır

İster otomobil diyin ister bu mercedes diyin istersenizde araba :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

2000 modeli 65000 km mi yapmış orayaı anlamadım ? merso alan km yapmauıp yatırıyor gibi de genelde :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Hey Maşallah duruşu bile bir başka bunların.

96 C200 ile 93 E 200 aynı para. Temizi çok masraf çıkarmaz diyorsunuz yani Süha Bey.

Peki lpg tüketimleri nasıldır?

Kendi aracımdan bugünün örneğini vereyim. Sabah işe gidiş gelip toplam km,ortalama hız, ortalama tüketim bulunuyor resimde. Sabah işe gidiş klimalı az trafikli, akşam klimasız trafiksiz eve dönüş.

Benim aracım m111.955 motor kodlu ve kantara bizzat çıkardım 1580kg. 225-45-17 lastik ölçüsüne sahip ve malum tam otomatik şanzıman.

Resimde görünen ortalama gerçek lpg ortalama değeridir ve fakir karışım değildir bizzat gerçek tüketim ortalaması yazmaktadır.

Tahminim üzerine e200 benim bu değerlerden 1lt daha fazla yakabilir oda kompressor olmadığından olacağını düşünüyorum.

Yoğun trafikli işe gidiş geliş lpg ortalamam ise 13.5-14.5lpg arasında gerçekleşiyor.

fa911164124c6b446f0e9e8c0af9073d.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fırat Önal

Eski model mercedes alınır alınmasına. Ama burada kilit faktör bu aracı tanımak. Forumda mercedes kullananlara dikkat ediyorum, arabalarına hakimler. Bir sorunla karşılaşsalar en ekonomik çözümü bulabiliyorlar. Hatta bazen kendileri tamir ediyorlar. Asıl insanı bezdiren ; doğru teşhisi koyamayıp o ustadan o ustaya gezmektir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan

İçinizde uhde kaldıysa zaten alın gitsin. Mantık kıyasına girince almak anlamsız oluyo, yaş, km, bakım vs. Piyasada çok güzel w202 td ya da w124 230e kasalar var. e200 yerine 230e daha mantıklı 2.5 turbo dizeller. Yani elimdeki paraya göre düzgün yeni model arayacağıma fevkalade alt modeli alırım, kendi mantığım böyle :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

yazılım attırmıştım üstünde 1200 liralık yazılım vardı öyle sattım normalde 150 hpdi zaten :)

Anladığım kadarı ile aracınız benzinli idi. Ben 2000₺ vereyim benim aracada sadece yazılım ile 35hp kazandırsınlar. Şunada bende kat iptali, 4-1 header, varex, kutu içi filtre, kasnak ufalktma vs... Var anca 180hp dir.

Sent from my iPhone using Tapatalk

İçinizde uhde kaldıysa zaten alın gitsin. Mantık kıyasına girince almak anlamsız oluyo, yaş, km, bakım vs. Piyasada çok güzel w202 td ya da w124 230e kasalar var. e200 yerine 230e daha mantıklı 2.5 turbo dizeller. Yani elimdeki paraya göre düzgün yeni model arayacağıma fevkalade alt modeli alırım, kendi mantığım böyle :)

W124 alacak olsam e200 ün yerine 300d alırdım şahsen [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan

Anladığım kadarı ile aracınız benzinli idi. Ben 2000₺ vereyim benim aracada sadece yazılım ile 35hp kazandırsınlar. Şunada bende kat iptali, 4-1 header, varex, kutu içi filtre, kasnak ufalktma vs... Var anca 180hp dir.

Sent from my iPhone using Tapatalk

W124 alacak olsam e200 ün yerine 300d alırdım şahsen [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haklısın kesinlikle, biraz daha pahalı yazmadım. Asıl gönlümde yatan aslan 126 kasa 280 ya da 300 sel :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Haklısın kesinlikle, biraz daha pahalı yazmadım. Asıl gönlümde yatan aslan 126 kasa 280 ya da 300 sel :)

Bende w220 kasa s500 veya s600 istiyorum :)

Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan

Bende w220 kasa s500 veya s600 istiyorum :)

Aman yarabbim :) Allah gönlümüze göre versin..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan

2000 modeli 65000 km mi yapmış orayaı anlamadım ? merso alan km yapmauıp yatırıyor gibi de genelde :D

Bu araçları alanlar gezmeden durmuyor, ben bile 5 ayda 17.000 yaptım.  Ayda 3.000 , 16 yaşında bir araç 16*12*3000=576.000 :)

200k altında ilanda görünce gülümsüyorum

Eski model mercedes alınır alınmasına. Ama burada kilit faktör bu aracı tanımak. Forumda mercedes kullananlara dikkat ediyorum, arabalarına hakimler. Bir sorunla karşılaşsalar en ekonomik çözümü bulabiliyorlar. Hatta bazen kendileri tamir ediyorlar. Asıl insanı bezdiren ; doğru teşhisi koyamayıp o ustadan o ustaya gezmektir.

Kesinlikle  doğru yorum yapmışsınız.

İçinizde uhde kaldıysa zaten alın gitsin. Mantık kıyasına girince almak anlamsız oluyo, yaş, km, bakım vs. Piyasada çok güzel w202 td ya da w124 230e kasalar var. e200 yerine 230e daha mantıklı 2.5 turbo dizeller. Yani elimdeki paraya göre düzgün yeni model arayacağıma fevkalade alt modeli alırım, kendi mantığım böyle :)

aynen öyle hocam. Bazen mantığı devre dışı bırakıp gönlünüzde olanı yapmak daha hoş oluyor. İçinizi çekmiyorsunuz sonradan

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Bağseven

Yaklaşık 6 ay önce babam w124 kasa 300E TD aldı.Tesadufen bir almancı abladan denk geldi.117bin km de idi araç.Ve yanlış hatırlamıyorsam 34 bine aldık.

Otomatik vites,abs,klima,sunroof var.

Yol tutuşu,verdigi güven,konfor vs harika bir makina.İkinci bir araç olarak ilerde bende w124 almayı düşünüyorum.

Kesinlikle masraflı değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...